Arsun alienit

Eilen sitten Arsenal teki omalta osaltaan kyseenalaista historiaa, kun kokoonpanossa ei ollut ainuttakaan brittiä! Tähänkö on tultu?
Aiemminhan tosin ainakin Chelsea on tehnyt saman tempun.

7

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stobey

      Ohan se perseestä tollanen meininki. Pitäs ollu jonkunlainen englantilaiskiintiö mitä pitäs olla avauskokoonpanossa.

      • Kyyl

        Jos joukkueet haluaa pärjätä esim. CL:ssä niin joukkue kasataan sellaiseksi millä pärjätään, ei katsota mistä maasta he tulevat?! Kiintiö omassa sarjassa olis varmaa hienoa, mutta istuttaako kova palkkaisia ulkolaisia penkillä? Näkeehän sen jo maajoukkueesta, että englannin taso on kenties hiipunut?? Jos vertaillaan muihin kovanluokan maihin osasto kerrallaan, niin näkee tason.
        Hyökkäys varsinkin: vs. esim. italia

        Italia: Vieri, Del Piero, Totti, Montella, Gilardino, Cassano yms...

        Englanti: Rooney, Owen, ketäs sitten? lupaavia junnuja muutama, mutta saas nähä. Ei ole sellaista Shearerin tasoista huipputekijää enää...


      • tietäjä1
        Kyyl kirjoitti:

        Jos joukkueet haluaa pärjätä esim. CL:ssä niin joukkue kasataan sellaiseksi millä pärjätään, ei katsota mistä maasta he tulevat?! Kiintiö omassa sarjassa olis varmaa hienoa, mutta istuttaako kova palkkaisia ulkolaisia penkillä? Näkeehän sen jo maajoukkueesta, että englannin taso on kenties hiipunut?? Jos vertaillaan muihin kovanluokan maihin osasto kerrallaan, niin näkee tason.
        Hyökkäys varsinkin: vs. esim. italia

        Italia: Vieri, Del Piero, Totti, Montella, Gilardino, Cassano yms...

        Englanti: Rooney, Owen, ketäs sitten? lupaavia junnuja muutama, mutta saas nähä. Ei ole sellaista Shearerin tasoista huipputekijää enää...

        Taisi Englanti hyökkääjineen selvitä pitemmälle viime EM-kisoissa kuin vastustajan sylkemiseen keskittynyt Laama Totti ja kumppanit.


    • mievaaaaaa

      eikös ne suunnittele jotai sellasta sääntöä että jokaisessa seurassa pitäis olla tietty määrä seuran maalaisia pelaajia??

      • ..niinkään. Sellainenkin ehdotus toki tehtiin jossakin vaiheessa, mutta EU totesi sen rajoittavan työvoiman vapaata liikkumista EU:n sisällä.
        Tämä ehdotus, joka viime viikolla tuli esiin UEFA:lta, ehdottaa vain että joukkueilla pitäisi olla kokoonpanossa seuran omia kasvatteja, jotka voivat olla minkämaalaisia tahansa, jos ovat tulleet seuraan jo junnuna. Ja näidenkin olisi oltava vain kokoonpanossa, ei välttämättä kentällä. Ja vielä; ehdotus koskee aluksi vain euro-otteluita ja myöhemmin ehkä kansallisia sarjoja.


    • Kyyl

      Se on semmosta kun ei löydy tarpeeks hyviä pelaajia omasta maasta?! Italiassa ja Espanjassa ei ole tuollaista ongelmaa, vaikak sielläkin pelaa paljon ulkolaisia... Valencialla oli joskus ainoastaan kaksi espanjalaista alotuksessa. Miksköhän ei ole englantilaisia pelaajia espanjan ja italian liigoissa? tempo ja kovuuus riittää mihin sarjaan vaan, mutta tekninen taito ja kurinalaisuus EI! Onhan sen jo Wengerkin todennut.

      • No siksi että...

        Eihän espanjalaisiakaan hirveästi ole espanjan ulkopuolella. Ei kai pelaajia välttämättä huvita lähteä ulkomaille pelaamaan jos kotimaassa on tarpeeksi kovia jengejä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe