Luuli rusakoksi

11

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syrjästkii

      Sipilälki on vaa lentäjäpaprut, menetttyä riistaa ei silläkää oteta kii, paitsi ehkä kittiläs.

    • Mitähän_jos

      nukkuisit yösi, ja sitten päivällä etsisit näitä linkkejä, niin kuluisi päiväsi paremmin ja jöytäisit kenties muitakin kuin näitä kovasti esittelemiäsi vuosia vanhoja juttuja.
      Ota nyt lääkkeet kuitenkin.

    • hullukooot

      Hulluja on monenlaisia, mutta yksi taitaa olla hulluudessa ylitse muiden, SUSIANALYYTIKKO?

    • kiikkuhirveenäkeinumaan

      vanhojen ukkojen pitäs jo jättää metsästystouhut.onkai niit 70 v metsällä mut .....kiikkutuolimetsästykseen vaan.kiikunkaakun vaan??

    • VaarillePumppuhaulikko

      Kiikkutuolimetsästäjä ampui "notmin", mutta haavakoksi jäi. Myönteistä jutussa on, etteivät jänikset loukkaantuneet ja ettei haavakko kyennyt kolmeen kuukauteen lintujahtiin.

      Kiikkutuolimetsästäjä tuomittiin maksamaan haavakolle kolmen kuukauden ansiomenetyksenä 360 € eli 4 €/päivä. Ilmeisesti uhri siis joutui lähettämään äitinsä kylälle ostamaan postimerkit tukiaishakemuksiin.

    • KarkeemmatHaulit

      Kiikkituolimetsästäjä ilmoitti oikeudelle jalkaan ammutun huvimetsästäjän äänen olleen rusakon ääni.

    • Vaikka_metsästäjä

      olenkin, niin tuota suoritusta kyllä ihmettelen. Turvallisuus on metsästyksessä tärkeä tekijä.
      Mutta onhan se liikenteessäkin, ja silti joka päivä näen hullun/tyhmänrohkeita kuolemaa halveksuvia suorituksia.
      Toisista ei vaan ole metsälle, eikä auton rattiin.

    • jotainrotia

      vanhat ukot pois metsältä.ja ne nuoret jotka ampuu elikot lavitsoilta.ruokintapaikoilta.et jot

    • notmiiiiii

      Karma iski. Kun huvimetsästäjää ammuttiin haulikolla, hemmo huusi rusakon äänellä ja sai toisen piipullisen.

      Huvimetsästäjät ovat yleensä epämiehekkäitä sateenaakripoitsuja - ääntä myöten.

      • PuppelisPuppelis

        Minkäs hupimetsästäjä sille voi, että on tullut hankituksi puppelin äänikin.


    • mitälie

      eikö nuo "nykyajan metsästäjät kaikki puppelipoikia"ku ovat noin jotenkin laiskoja kävelemään.ampuuvat ruokintapaikoille.ei mitään ku jonnijoutavaa.eikö jo lainvastasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1236
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1135
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 68
      767
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      34
      690
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe