Mistä saisi mahdollisimman läheltä anais summerstar hotellia, ostettua tupakkaa? Olen yrittänyt etsiä mutten ole löytänyt
Mistä Haniassa tupakkaa?
4
3753
Vastaukset
- avaasuujakysy
Kaikki pienet liikkeet ei myy edes alkoholijuomia mutta kyllä löydät kymmeniä kauppoja,mistä myydään tupakkaakin. Ravintoloissa ei myydä, paitsi tiskinalta...itse poltan menthol tupakkaa,oli samoksella vaikeaa löytää sitä! Luontaistuotekaupoissa on tupakkaa myös,hania niin iso että löytyy ja ei tarvitse edes etsiä.
Osta suomesta alkuun kartonki,pieni vinkki jos näet tax free myymälässä ,ulkopuolelle eu;n matkaajia-pyydä heiltä että ostavat sinulle tupakkaa(seutulassa) yleensä onnistuu. - Räppisepi
Menin sitte saatana juomaa vettä missä oli viinaa, tupakantumppeja tuhkaa, tupakan puruja, laku, nuuskaa ja kusta helvetti
Minne sitä seuraavaks??
Vatsahuuhtelu? On meinaa sen verran nyt vatsa löysällä ja meinaa tippua joka kerta kun vähänki jalkaa nostaa. - Pekkavaasa
No johan ny ihme jos ei röökiä ja olutta Kreetalta löydy . Itse muutaman kerran siellä käyn vuodenaika ja en ole itse löytänyt paikkaa jossa näitä ei myytäisi . Ehkä joku ns. spa jossa joku viruttelee jalkojaan ja pikkukalat niitä näykkii ei ole kyseisten tuotteiden myyntiä .
- Liljander
Kreetalla ei saa nykyisin myydä tupakkaa, kuin sp-luvan saaneissa myymälissä. Sen huomaa SP tarrasta myymälän oven ulkopuolella. Sp on uusi verolupa tupakanmyyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020