Mistä saisi mahdollisimman läheltä anais summerstar hotellia, ostettua tupakkaa? Olen yrittänyt etsiä mutten ole löytänyt
Vastaukset 4
- avaasuujakysy
Kaikki pienet liikkeet ei myy edes alkoholijuomia mutta kyllä löydät kymmeniä kauppoja,mistä myydään tupakkaakin. Ravintoloissa ei myydä, paitsi tiskinalta...itse poltan menthol tupakkaa,oli samoksella vaikeaa löytää sitä! Luontaistuotekaupoissa on tupakkaa myös,hania niin iso että löytyy ja ei tarvitse edes etsiä.
Osta suomesta alkuun kartonki,pieni vinkki jos näet tax free myymälässä ,ulkopuolelle eu;n matkaajia-pyydä heiltä että ostavat sinulle tupakkaa(seutulassa) yleensä onnistuu. - Räppisepi
Menin sitte saatana juomaa vettä missä oli viinaa, tupakantumppeja tuhkaa, tupakan puruja, laku, nuuskaa ja kusta helvetti
Minne sitä seuraavaks??
Vatsahuuhtelu? On meinaa sen verran nyt vatsa löysällä ja meinaa tippua joka kerta kun vähänki jalkaa nostaa. - Pekkavaasa
No johan ny ihme jos ei röökiä ja olutta Kreetalta löydy . Itse muutaman kerran siellä käyn vuodenaika ja en ole itse löytänyt paikkaa jossa näitä ei myytäisi . Ehkä joku ns. spa jossa joku viruttelee jalkojaan ja pikkukalat niitä näykkii ei ole kyseisten tuotteiden myyntiä .
- Liljander
Kreetalla ei saa nykyisin myydä tupakkaa, kuin sp-luvan saaneissa myymälissä. Sen huomaa SP tarrasta myymälän oven ulkopuolella. Sp on uusi verolupa tupakanmyyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411583- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69956Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi303841- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
- 62602
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571