Lenkille!!

Vaihtelua lenkkeilyyn. Ota potkuri, yksi kappale koiria (jolla on vetovaljaat) ja eikun menoksi! Jos koira on innokas vetäjä, niin kuin meillä, vauhtia piisaa, välillä hieman liikaakin. Kyllä on posket punaisina vielä monen tunnin jälkeenkin. Ja koira haluaisi uudestaan lenkille!!!
P.S. En suosittele yli 10 asteen pakkasella, nyt mulla on kurkku kipeenä...

15

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäväinen

      Potkurointi onnistuu useammallakin koiralla pienen opettelun jälkeen, itse käyn potkurilenkillä kolemen koiran kanssa :). Ei tarvitse itse ainakaan liikaa rehkiä.

      • onnistuu varmasti, mutta kun ei ole kuin yksi koira...


      • Tietäväinen
        tassuttelija kirjoitti:

        onnistuu varmasti, mutta kun ei ole kuin yksi koira...

        ...mutta tarkoitinkin ihan noin vaan yleisesti =)


    • Tietämätön***

      Siis mikä on potkuri? Potkukelkka vai jotain muuta?

      Anteeksi tietämättömyyteni:)

      • Tietäväinen

        ... =)


      • Tietämätön***
        Tietäväinen kirjoitti:

        ... =)

        Oolrait, thanks:)


    • ....

      Ei koiraa saakkaan rasittaa kovilla pakkasilla, on keuhkoille vaarallista!!

    • olisi

      minisukset? Meillä olis noita mettäteitä ja kelkkajälkiä. Pysyisköhän pystyssä?

    • tyttö

      menoa on. Mutta pitäkää "jarrut" kunnossa!! Mentiin ojaan ,mamman ohjaus mokan takia, niin että raikui.Koirat kyllä istuivat tiellä katsomassa päät kenolla etä mihkäs se mamma nyt...

    • koirienystävä

      minulla olisi tuolla varastossa potkukelkka, mutta en ole vielä päässyt koiran kanssa testaamaan. missä sinä sillä oikein ajelet? minua kun on mietityttänyt se, että missä sillä voipi hurjastella. järven jää olisi tietty paras, mutta kun ei ole tässä lähellä. en taida uskaltaa autotietä pitkin menemään...

      • tyttö

        sellaselle tielle missä ei autoja paljon kurvaile. Meillä on ideaali tie täällä .Aurattu metsätie missä ei muita kulje kuin me. Itse en uskaltaisi mennä autotielle potkuroimaan.


      • Itse ajelen ihan maantien reunassa, kun ei ole muuta mahdollisuutta. Onneksi täällä salolla ei ole paljoa liikennettä. Kannattaa aloittaa hiljemmalla vaudilla, että koira oppii miten potkurin kanssa kuljetaan. Itselläni on uroskoira ja ekalla kerralla tuli muutamia äkkipysäyksiä, kun piti haistella toisten koirien merkintöjä ja tehdä itse uusia... Tärkeintä on opetella jarrun käyttö.


    • koirallinen

      Kerroin juuri kaverilleni, että ensi kesäksi hommaan kyllä potkukelkan, kun sitten muksu jo osaa istua siinä kyydissä. Selitin ihan tohkeissani, miten uros saa siinä sitten kuntoilla, kun kiskoo sitä kelkkaa ym. Kaverini oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että ihanko tosissani ajattelen laittavani koiran siihen kelkan eteen kesällä ja ajattelinko siis hommata pyöräkelkan. Joo, meni hiukan vuodenajat sekaisin;)

      • Juu, mun sisko oli 2 vuotiaan tyttärensä kanssa kylässä viikonloppuna ja me käytiin kolmestaa lenkillä, yksi istui kyydisssä toinen jalaksilla ja kolmas juoksi. Meno oli välillä ihan hillitöntä, nauru raikui varmaan monen kilometrin päähän. Oli sen jälkeen todella ihanaa mennä lämpimään saunaa ja kyllä pikku tytölle maistui uni seuraavana yönä, vaikka oli uusi paikka.


    • Nellucca

      hieno idea, mutta itse en pysynyt metriäkään kyydissä :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1370
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1219
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      114
      888
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      40
      804
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      763
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe