SadaMarket

Caty76

Kertokaapas kokemuksia kommentteja sadamarketin kaupoista ja palveluista? Mitä olen netissä tutkinut niin sieltä löytyy kaikenlaisia kauppoja. Hintataso? laatu?
Ravintolan aukioloajat? siideri tuopin =) hinta?..Siis ihan mitä vaan tietoa.
Kiitos paljon KAIKILLE!!

11

5569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepi

Puolalaista paskaa kovaan hintaan. Huijataan minkä ehditään. Ravintolat auki aamusta pitkälle iltaan. Olut, sidukka 25 kroonia, salaatit n 40.

• Anonyymi

Nyt levinnyt koko tallinnaan, feikkituotteita kalliiseen hintaan ja vielä huijataan.

• Mustamäen toriin

Samanlaista halpiskamaa, samoilla hinnoilla, samaa laatua....
      Osa kamoista voi tietty olla hyvä laatuistakin, mutta mistäs sen erottaa..
      Manikyyri oli kohtuuhintainen (muistaakseni 100-200 kroonia), ja ajan sai melkeinpä heti =)
      Hyvää matkaa!

• kannattaisko

viitsiytyä vaikka keskustan tai johonkin, ihan sama mihin muualle, kuin tuohon sadamarkettiin. Ko. keskuksen läpi voit toki kävellä matkallasi, mutta mielestäni siellä ei kyllä ole mitään ostamisen arvoista. Kaljat ja siiderit ovat samanhintaisia keskustassakin ja puitteet aivan eri tasoa. Taxi vanhaan kaupunkiin ei paljon maksa, jos ei viitsi kävellä.

• nopeasti

Riippuu mitä haet. Moni suomalainen siellä viihtyy, mutta mun mielestä siellä on kauheaa feikkikrääsää.

• halpaa

tukan käyn leikkamassa muualta tuliaiset vanhassa kaupungissa on monta kauppa löytyy halvalla olutta viina ja tupakka ja ruokapaikat edullisia

• Caty76
        halpaa kirjoitti:

tukan käyn leikkamassa muualta tuliaiset vanhassa kaupungissa on monta kauppa löytyy halvalla olutta viina ja tupakka ja ruokapaikat edullisia

Niin että eiköhän sadamarketistakin kaikki tarpeellinen ja suht edullisesti saa.. Toisaalta onhan aikaa siellä kierrelläkin..

• Anonyymi

Kävin SadaMarketissa ensimäisen ja viimeisen kerran, kamala luukku.

• Anonyymi

Voi hyvä Luoja.... Eletään vuotta 2019, eikö näitä vanhoja viestejä voi poistaa??? kaikilta keskustelupalstoilta. Kiva ois tietää tuoreita juttuja niin matkoilta kuin muistakin ajankohtaisista asioita. Hyvää Juhannusta!

• Anonyymi

Miksi sitten nostelet vanhoja viestejä?

• Anonyymi

SadaMarket on edullinen ja ystävällinen market.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      71
      1328
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1309
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      965
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      834
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      833
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      762
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      752
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      639
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      633
    Aihe