Korvavaikusta eroon luontaisilla menetelmillä

Puolisollani oli hieman ongelmia vaikkuuntumisen kanssa eikä meinannut enää kuulla kunnolla. Mitkään hoidot eivät tuntuneet auttavan ja aloimme vähitellen alistua tilanteeseen.

Eräänä saunailtana, kun halusimme olla intiimisti toistemme kanssa, suutelin häntä aluksi varovaisesti huulille ja annoin suudelmieni helliä hänen kaulaansakin. Etenin vähitellen niskaan ja korvan alle, missä otin hänen korvalehtensä suuhuni ja imaisin sitä. Puolisoni henkäisi syvään nautinnosta ja uskalsin siitä syystä jatkaa pidemmälle.

Päästin korvalehden suustani ja annoin kieleni hyväillä hänen korvaansa. Lopulta, kun arvioin tilanteen kypsäksi, työnsin kieleni varovasti mutta määrätietoisesti puolisoni korvaan sisälle. Annoin kieleni liikkua sisään ja ulos, milloin nopeammin ja milloin hitaammin, pyrkien syvemmälle ja nauttimaan niin elämyksen mausta kuin tunteestakin. Tunnustelin korvaa uteliaasti. Se oli sekä kostea että liukas, ja aikani kieltä siellä liikuteltuani huohotti puolisoni nautinnosta ja oli valmis antamaan kaikkensa.

Juuri ennen nautinnon huippua vedin kieleni ulos korvasta, asetin suuni hänen korvalleen ja imaisin kohtuullisella voimalla. Puolisoni alkoi sekä voihkia että kiemurrella nautinnosta ja lopulta vaikkutulppa lennähti hänen korvastaan suuhuni.

Heti tulpan purkauduttua suuhuni rauhoittui puolisoni ja asettui makuulle väsähtäneenä ja posket nautinnosta hehkuen. En ollut koskaan kokenut samanlaista purkautumista ja maistelin uteliaana tätä uutta kokemusta. Vahatulppa oli kooltaan hämmästyttävän suuri ja maistui happamalta. Koostumukseltaan se oli osittain liukkaan vahamainen, mutta osittain kuivahko ja kovettunut. Annoin vahatulpan valahtaa suusta syljen mukana rinnuksilleni ja siitä aina lattialle asti. Sen jälkeen asetuin puolisoni viereen, suutelin häntä ja nukahdimme molemmat toisiamme halaten.

0

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
        Ikävä
        176
        1530
      2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
        Ikävä
        96
        736
      3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
        Ikävä
        58
        725
      4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
        Ikävä
        203
        588
      5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
        Ikävä
        48
        536
      6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
        Ikävä
        126
        536
      7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
        Suhteet
        37
        526
      8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
        Ikävä
        50
        518
      9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
        Ikävä
        15
        500
      10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
        Ikävä
        25
        483
      Aihe