Hotmail tilien poistot

Ahtätävapautta

Alkoi ottaa päähän nuo hotmail tilit, mihinkään en ollut antanut lupaa, en suostumusta tai muutakaan. Kirjoitellut virastoihin, kavereille jne. Silti alkoi jokaiseen tulla roskapostia ja senhän tietää kun Microsekundaa on, suorastaan imee kaikkea paskaa. Joten googlasin ja löysin paikan, jonka mukaan toimien poistin kaikki tilit, nyt odottelen 1kk ajan en sitä lähes 1 vuotta joka tulee jos ei käytä tiliään. Varjele jos menet niin ne palaa kuin bumerangi takaisin. Parempi poistaa kokonaan ja odottaa se kk. Eipä siellä ole enää mitään yhteystietoja tai muutakaan, kaikki poisettu ja tieto laitettu paljon paremmasta mailista niille joiden kanssa kirjoitellut. Kyllä sellainen tympii raskaasti kun kymmeniä raskaposteja pitkin päivää ei mitään muuta, vaikka siitä ilmoitin Microsekudalle että tekevät asialle jotain, niin eihän ne älyä, jenkkejä kun ovat niin tolloja riittää. Olin poistanut entisen numeroni koska vaihdoin toiseen, en antanut uutta vakionumeroani vaan hain prepaid numeron, sillä tein poistovarmenteet ja sillä siisti. Poistettu on kaikki eikä koskaan enää hotmailia ei outlookkia tai mitään malia joka on Microsekundan tuote.

4

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bbbbbbb123123

Suosittelen käyttämään kertakäyttö sähköpostinettisivupalveluja, googlesta löytyy tai tekemään sähköpostitilin minkä laittaa aina käyttäjän luodessa sivuille, sitten vaihtaa sen päätiliin jos sivu on luotettava. Tai laittaa gmail osoitteen lisänimellä, minkä voi sitten filteröidä gmailissa. Esim. sivusto [email protected], tämän antaa sivulle (en ole varma oliko merkki oikea merkki, piste ainakin toimii jotenkin).

• kvxckjhvj

Gmail ei noteeraa välimerkkejä, esim. pisteitä. Minulla on siitä karvaita kokemuksia.

• plimplomb

Eipä niitä mihinkään tarvitse erikseen poistaa. Jos olet perustanut uuden tilin, niin sitten vaan unohdat sen vanhan ja käytät vain uutta.
      Jo pitää ihmisillä olla ongelmat!

• Ruijantie

Saapuvan sähköpostin estäminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2183
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      703
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe