Halusin tosirakkautta, sain turpaan

Big.beautiful.woman

Tahdoin vihdoin kokea sen tosirakkauden. Halusin että minua rakastetaan iästä, koosta ja sukupuolesta riippumatta. Sitten tapasin hänet. Minulla on naiselliset muodot, rintakehälläni koreilee EE-kupin silikonirinnat ja näytän todella nätiltä sekä naiselliselta. Olen siis oikea nainen isolla N:llä. Sukupuolenkorjaus jäi kesken yksinkertaisesti siitä syystä että minua alkoi kammottamaan peniksen menettäminen. Tämän vuoksi hameeni alta löytyi yllätys.

Asia johti toiseen ja mies jota olin tapaillut kaksi kuukautta tahtoi lopulta hyväillä minua vaatteiden alta. Suutelimme ja hän laittoi kätensä minihameeni alle. Tässä vaiheessa mies hätkähti. Hän oli tuntenut sukupuolielimeni ja havainnut ettei se kuulu naiselle. Nallekarhumainen mies löllykkä johon olin rakastunut koko sydämestäni, tyrmistyi ja näin kuinka hänen silmissään leimahti. Äkkiä hän karjaisi kovaan ääneen ärräpäitä ja alkoi huutamaan minulle että olen huijannut häntä koko tämän ajan. Kysyin että mitä hän sillä oikein tarkoittaa. Sitten seurasi jotain kauheaa. Hän tarttui minua niskasta, heilautti minut maahan ja alkoi hakata minua. Mies veteli minua turpaan minkä kerkesin ja minä yritin epätoivoisesti pyytää häntä lopettamaan. Kun hän oli mankeloinut kasvoni turvoksiin, mies poistui kiroillen paikalta. Tunsin syvää kauhua ja paniikkia mutta samanaikaisesti alushousuissani pullotti, eli ristiriitaisin tuntein makasin siinä lattialla ja nojasin kirahvi pehmoleluun koko 168-kiloisella vartalollani. Riisuuduin lopulta ja makoilin hetken alastomana siinä lattialla. Sitten aloin kaikessa hiljaisuudessa hyväilemään sukupuolielimiäni ja lopulta jopa laukesin. Olin tavattoman kiihottunut tilanteesta, tahtomattani.

Nyt olen yksin täällä vuodeosastolla. Poliisikin kävi jututtamassa ja kyselemässä pahoinpitelyn syytä. Mietin pitäisikö ilmoittaa poliisille vai ottaa uusiksi.

7

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herrantähdennn

No nyt heti poliisin puheille!!!!

• Seksin alalla on kaksi ylikäymätönta inhoa, nuoten tyttöjen inho vanhoja miehiä kohtaan ja heteromiesten inho seksuaaliseen kanssakäymiseen miehen kanssa. Jälkimmäinen koskee myös inhoa seksiin sukupuoltaan korjanneen kanssa.

Nämä inhot ovat geeniperäiset, eikä niitä voi sillä lievittää, ettei nykyinen kulttuuri sellaisia arvosta. Jos geeniperäisiä inhoja ei ota tosissaan, huijaa toista esim. deitatessaan, jolloin seuraukset ovat tällaiset aivan karmeat.

Ehdottomasti tulee tiedottaa etukäteen, että on entinen mies. Jo suutelu on heteromiehelle äärettömän vastenmielinen, jos tietää suudelleensa sukupuoltaan vahtanutta entistä miestä.

• Taunopaa

Mitä ihmettä

• Hei!

On ikävä kuulla, että olet joutunut pahoinpidellyksi. Kertomassasi tapahtumassa olet pyytänyt kyseistä henkilöä lopettamaan pahoinpitelyn, jolloin olet ilmaissut oman tahtosi. Tästä näkökulmasta pahoinpitelystä olisi hyvä tehdä ilmoitus poliisille, sillä vastuu väkivallasta on tekijällä. On ymmärrettävää, että tilanne on herättänyt sinussa erilaisia tunteita ja ajatuksia. Olisiko sinulla ketään luotettavaa henkilöä kenen kanssa voisit puhua näistä ajatuksista?

Voit tulla juttelemaan asiasta myös Rikosuhripäivystyksen chattiin. RIKUchat on auki arkisin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19.

Ystävällisesti Rikosuhripäivystys

• Hahhahj

Hyvä läppä

• t0teaja

Keskivertoa parempaa trollausta :D eihän tuota kuvauksen tarinaa kaikkine käänteineen usko todeksi vanha erkkikään

• Itsevaan

Suomessa on turha odottaa oikeutta. Jos ilmoitat poliisille ja tyyppi saa tuomion se tulee kuitenkin sakkoina joita tyyppi ei maksa ja ehdollisena joka ei ole rangaistus ollenkaan. Äijä vain suuttuu ja tulee kostamaan ja siitä ei aina hengissä selviä. Murhamiesten sukulaistenkin kannattaa olla hiljaa vaatimuksineen, vetäytyä omiin oloihinsa, ja toivoa ettei murhaaja vapauduttuaan viimeistään noin 12 vuoden kuluttua tule viimeistelemään hommiaan. Oikeusvaltiossa eräskin kolmoismurhaaja olisi piikitetty tai vankeudessa kuolemaansa asti. Sosialismissa kansalaisten turvallisuus ei merkitse mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5533
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2866
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      15
      2839
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      614
      2110
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      142
      1935
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1392
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1365
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1158
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1106
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1077
    Aihe