Halusin tosirakkautta, sain turpaan

Big.beautiful.woman

Tahdoin vihdoin kokea sen tosirakkauden. Halusin että minua rakastetaan iästä, koosta ja sukupuolesta riippumatta. Sitten tapasin hänet. Minulla on naiselliset muodot, rintakehälläni koreilee EE-kupin silikonirinnat ja näytän todella nätiltä sekä naiselliselta. Olen siis oikea nainen isolla N:llä. Sukupuolenkorjaus jäi kesken yksinkertaisesti siitä syystä että minua alkoi kammottamaan peniksen menettäminen. Tämän vuoksi hameeni alta löytyi yllätys.

Asia johti toiseen ja mies jota olin tapaillut kaksi kuukautta tahtoi lopulta hyväillä minua vaatteiden alta. Suutelimme ja hän laittoi kätensä minihameeni alle. Tässä vaiheessa mies hätkähti. Hän oli tuntenut sukupuolielimeni ja havainnut ettei se kuulu naiselle. Nallekarhumainen mies löllykkä johon olin rakastunut koko sydämestäni, tyrmistyi ja näin kuinka hänen silmissään leimahti. Äkkiä hän karjaisi kovaan ääneen ärräpäitä ja alkoi huutamaan minulle että olen huijannut häntä koko tämän ajan. Kysyin että mitä hän sillä oikein tarkoittaa. Sitten seurasi jotain kauheaa. Hän tarttui minua niskasta, heilautti minut maahan ja alkoi hakata minua. Mies veteli minua turpaan minkä kerkesin ja minä yritin epätoivoisesti pyytää häntä lopettamaan. Kun hän oli mankeloinut kasvoni turvoksiin, mies poistui kiroillen paikalta. Tunsin syvää kauhua ja paniikkia mutta samanaikaisesti alushousuissani pullotti, eli ristiriitaisin tuntein makasin siinä lattialla ja nojasin kirahvi pehmoleluun koko 168-kiloisella vartalollani. Riisuuduin lopulta ja makoilin hetken alastomana siinä lattialla. Sitten aloin kaikessa hiljaisuudessa hyväilemään sukupuolielimiäni ja lopulta jopa laukesin. Olin tavattoman kiihottunut tilanteesta, tahtomattani.

Nyt olen yksin täällä vuodeosastolla. Poliisikin kävi jututtamassa ja kyselemässä pahoinpitelyn syytä. Mietin pitäisikö ilmoittaa poliisille vai ottaa uusiksi.

7

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herrantähdennn

      No nyt heti poliisin puheille!!!!

    • Seksin alalla on kaksi ylikäymätönta inhoa, nuoten tyttöjen inho vanhoja miehiä kohtaan ja heteromiesten inho seksuaaliseen kanssakäymiseen miehen kanssa. Jälkimmäinen koskee myös inhoa seksiin sukupuoltaan korjanneen kanssa.

      Nämä inhot ovat geeniperäiset, eikä niitä voi sillä lievittää, ettei nykyinen kulttuuri sellaisia arvosta. Jos geeniperäisiä inhoja ei ota tosissaan, huijaa toista esim. deitatessaan, jolloin seuraukset ovat tällaiset aivan karmeat.

      Ehdottomasti tulee tiedottaa etukäteen, että on entinen mies. Jo suutelu on heteromiehelle äärettömän vastenmielinen, jos tietää suudelleensa sukupuoltaan vahtanutta entistä miestä.

    • Taunopaa

      Mitä ihmettä

    • Hei!

      On ikävä kuulla, että olet joutunut pahoinpidellyksi. Kertomassasi tapahtumassa olet pyytänyt kyseistä henkilöä lopettamaan pahoinpitelyn, jolloin olet ilmaissut oman tahtosi. Tästä näkökulmasta pahoinpitelystä olisi hyvä tehdä ilmoitus poliisille, sillä vastuu väkivallasta on tekijällä. On ymmärrettävää, että tilanne on herättänyt sinussa erilaisia tunteita ja ajatuksia. Olisiko sinulla ketään luotettavaa henkilöä kenen kanssa voisit puhua näistä ajatuksista?

      Voit tulla juttelemaan asiasta myös Rikosuhripäivystyksen chattiin. RIKUchat on auki arkisin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19.

      Ystävällisesti Rikosuhripäivystys

    • Hahhahj

      Hyvä läppä

    • t0teaja

      Keskivertoa parempaa trollausta :D eihän tuota kuvauksen tarinaa kaikkine käänteineen usko todeksi vanha erkkikään

    • Itsevaan

      Suomessa on turha odottaa oikeutta. Jos ilmoitat poliisille ja tyyppi saa tuomion se tulee kuitenkin sakkoina joita tyyppi ei maksa ja ehdollisena joka ei ole rangaistus ollenkaan. Äijä vain suuttuu ja tulee kostamaan ja siitä ei aina hengissä selviä. Murhamiesten sukulaistenkin kannattaa olla hiljaa vaatimuksineen, vetäytyä omiin oloihinsa, ja toivoa ettei murhaaja vapauduttuaan viimeistään noin 12 vuoden kuluttua tule viimeistelemään hommiaan. Oikeusvaltiossa eräskin kolmoismurhaaja olisi piikitetty tai vankeudessa kuolemaansa asti. Sosialismissa kansalaisten turvallisuus ei merkitse mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe