En ole vieläkään löytänyt kaunista, leveälanteista naista, saa olla kyllä varattukin, 20-55v ja 155-175cm, tittelin ei ole väliä, eikä statuksen. Mutta,en hae mitään maksullista seuraa, niitä täällä riittää. Myös kokematon nuori nainen käy, ei tarvitse olla mikään panokone, kunhan haluamme toisiamme ja jos seurustelet, niin käyt aina joskus "salaa", en kerro? Vastaile, [email protected]
Vastaukset 9
- kurveja
Mikä on leveälanteinen? Minä olen pitänyt metriä rajana. Missien ihannemitat 90-60-90 on lantion ympärykseksi liian vähän.
- jukkap9-
Kyllä olet oikeassa, yli metrin alkaa näkyä ja saa pääni kääntymään, kun on nätti nainen. Mutta, missimittainen ei ole minun makuuni
- Pienijamuodokas
Harmi olen 2cm liian lyhyt
- jukkap9
Kyllä minulle sopii,ota yhteyttä
- kurveja
Ja rinnanympärys pitää olla pienempi kuin lantionympärys
- rgghyt234
Sopiiko että päänympärys sama kuin perseen.?
- HormonitHyrrää
https://q945therock.com/study-women-with-big-hips-are-more-likely-to-have-a-one-night-stand/
Tämän olen todennut itsekin. Plussaa kaikille leveälanteisille naisille. - onnellinenmax
Hoikka 80-55-85 löytyy tosta vierestä nukkumasta. Nyt kun otitte puheeksi niin tosiaan se on upea juttu kun on naiselliset muodot.
- dddddd
83-63-96
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562