En ole vieläkään löytänyt kaunista, leveälanteista naista, saa olla kyllä varattukin, 20-55v ja 155-175cm, tittelin ei ole väliä, eikä statuksen. Mutta,en hae mitään maksullista seuraa, niitä täällä riittää. Myös kokematon nuori nainen käy, ei tarvitse olla mikään panokone, kunhan haluamme toisiamme ja jos seurustelet, niin käyt aina joskus "salaa", en kerro? Vastaile, [email protected]
Leveälanteista kaunotarta etsin
9
2831
Vastaukset
- kurveja
Mikä on leveälanteinen? Minä olen pitänyt metriä rajana. Missien ihannemitat 90-60-90 on lantion ympärykseksi liian vähän.
- jukkap9-
Kyllä olet oikeassa, yli metrin alkaa näkyä ja saa pääni kääntymään, kun on nätti nainen. Mutta, missimittainen ei ole minun makuuni
- Pienijamuodokas
Harmi olen 2cm liian lyhyt
- jukkap9
Kyllä minulle sopii,ota yhteyttä
- kurveja
Ja rinnanympärys pitää olla pienempi kuin lantionympärys
- rgghyt234
Sopiiko että päänympärys sama kuin perseen.?
- HormonitHyrrää
https://q945therock.com/study-women-with-big-hips-are-more-likely-to-have-a-one-night-stand/
Tämän olen todennut itsekin. Plussaa kaikille leveälanteisille naisille. - onnellinenmax
Hoikka 80-55-85 löytyy tosta vierestä nukkumasta. Nyt kun otitte puheeksi niin tosiaan se on upea juttu kun on naiselliset muodot.
- dddddd
83-63-96
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822249
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871620Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141314Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2221135Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441124- 451007
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815