Tämä on tuliterä 64-bittinen HP, win10.
Keskustelimme toissa päivänä alkoholiin kuolleesta tuttavastamme, läppärin ollessa pöydällä auki. Mainitsin muutaman kerran sanan "alkoholismi". Äsken kuunnellessani musiikkia youtubesta ruudulle ilmestyi Minnesota-hoidon mainos ja teksti "kärsitkö alkoholismista".
Onko vain sattumaa?
Miten suljen kuuntelun, jos sellainen on olemassa?
Kuunteleeko läppärini minua?
12
252
Vastaukset
- urkinta_pois
Parasta vaan poistaa koko windows.
- enviitsinytperwehtyä
Minun hp seiska katselee minua. Kun olen selin muutaman metrin päässä keittiössä ja jonkun ajan kuluttua käännän kasvoni aukiolevaan oh pöydällä olevaan koneeseen niin himmentynyt kannettavan näyttö räväyttää valot päälle. Koneen kamera on peitetty. Kasvo vai liiketunnistus?
- VälinpitämätönPC
Ja mun tietokoneeeni ei kuuntele, eikä edes katsele muo OLLENKAAN!? ;( *snif*
Ihan ku se ei välittäis musta ollenkaan?
Vai onkohan sillä vaan kuukautiset? Tai mököttää jostain muuten vaan? pitäsköhän se päivittää, niin jos se piristyis? - ei-kaikilla-mut-o-tapauk
Voit ottaa pois käytöstä mikrofonin, niin sitten mikään windowsilla ei kuuntele, mutta ei ole varmuutta ellei HP kuuntele. Kamera kannattaa peittää.
- eivakoilua
Windowsilla kyllä vakoilevat kohdennettuja mainoksiakin varten, voi olla sattumaakin. Vakoilusta pääset eroon (ehkä, koska win 10 ronkkii biosiakin) jos biosissa on "pois päältä" asetus mikrofonille. Tieten parhaiten pääsee eroon poistamalla fyysisesti mikrofonin, tai asentamalla turvallisen ilmaisen Ubuntun (viikon päästä (26pv) julkaistaan uusi 18.04 LTS).
- Kallokutistuu
Ajatele miten hienoa tuo on. Joku kuuntelee huolesi kärsivällisesti ja tarjoaa apua ongelmiisi eikä lähetä laskua istunnosta.
- wc-paperi_tarjouksessa
Sama kuin naapuri kuuntelisi puheesi ja laittaisi käytävän ilmoitustaululle kohdennettuja ilmoituksia.
- tarjous-meni-jo
wc-paperi_tarjouksessa kirjoitti:
Sama kuin naapuri kuuntelisi puheesi ja laittaisi käytävän ilmoitustaululle kohdennettuja ilmoituksia.
Ei tuop sama asia ole. Käytävälle laitettu mainos näkyy kaikille, mutta koneen antama mainos on henkilökohtainen eli ei levittele tietoja koko käytävän porukalle että jollakin on ongelmia.
Ehdotettua Minnesota-hoitoa tuskin annetaan ilmaiseksi. Jos kärsii alkoholismista, niin paras lääke on viina. Se alkaakin olla Suomessa nykyään apteekin hinnoissa.
Androidista saa automaattisen salakuuntelun pois päältä. Tai ainakaan sen jälkeen mahdollisia tallenteita ei enää itse näe Googlen palvelimella.
- HP_kuraa
Eikö sillä HP:llä ole omat vakoilu ohjelmat, kun kyseessä on jenkkilän oma kone.
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000005485654.html
Mahtaako olla turvallinen millään käyttöjärjestelmällä? - näinkin_voi_käydä
Itse vaihdoin windowsin Ubuntuun. Orastava alkoholismikin kääntyi samalla raittiudeksi.
- Vakoiluaseon
Joo! oo!
W10 on täydellinen vakoilu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739