onko kukaan tutustunut Librecoin netti valuuttaan ,jolla on oma sivusto ja luvataan isoja summia eurolla,myydään 100-200 yksikön paketissa.Ostin jo kaksi kuukautta sitten 200 yksikön paketin ,mutta kukaan asiantuntija ei ole ottanut yhteyttä vaikka niin on luvattu,jotta sais ohjeita kryptotilin avattua.Myös sen jonkun koodin ,jota pitää käyttää myyntiin..Onko kellään kokemusta ,tietoa ,miten toimii
librecoin krypto valuutta
6
2092
Vastaukset
- Sulaahulluutta
Kyllä on huijattu meitä ja pahemman kerran.Itse tilasin myös noita yksiköitä ja maksoin 80e tommosesta ARVOSETELISTÄ.Tekstissä kerrottiin,että tulee sähköposti viesti jossa neuvotaan miten toimia. Ei ole kuulunut viestiä joten olen tullut siihen tulokseen,että huijarit vei senkin
80 e. Mistäpä sitä takaisin vaatimaan,kun ei ole minkään valtakunnan nimeä eikä osoitetta suomenkielellä. Kuvat tuolla Librecoinissa joilla oli suomalaiset nimet kertoivat kuinka hyvin olivat tienannnet ,vaikuttivat useimmat ulkomuodoltaan ulkomaalaisilta. Siispä jos ei ole entistä rahaa paljon,niin kryptovaluutoilla sitä tuski saa senkään vertaa.Parempi vaan uskoa ,että millään ei rikastu eikä edes sen vertaa että pärjää jotenkin. Kyllä se näyttää olevan köyhän miehen vedätysyritys. Kerää 80e per naama ja katoaa. Saahan siitäkin pikkutiliä ...
- Anonyymi
Ostin kännissä 800eurolla.Tuli tumma moniste jossa käyttikseksi merkattu oma sp osoite ja salasana jotaixwrwxxxww turhapuron pikakirjotusta.No sivustolle voi kirjautua ,mut siinäpä se sit onkin...Jaa,onhan siellä kysymysloota.Teamin kuvat katos aikaa sitte.Vittu rikosilmotuskaa ei varmaan auta..?ELKÄÄ SORTUKO!!!
- Anonyymi
Heheheh ei saisi nauraa....
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä. Niitä jotka kusettavat ja niitä joita kusetetaan.
Sen sijaan verkostomarkkinointia on vain yhdenlaista. Pyramidihuijausta. - Anonyymi
Laitoin satkun. Kotuitin tonnin. Laitoin takas kuumemma nyt saa kypätonnin aah
- Anonyymi
librecoin onko nykyään litecoin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665381Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1324175Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771732- 631405
- 2611117
- 471092
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E122930Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43762Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31703Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38662