Jäin pohtimaan eilen illalla sattunutta tapahtumaa.
Olen eronnut ja minulla on hyvät välit ex-mieheni kanssa. Lapset ovat meillä vuoroviikoin ja eilen illalla exä oli juuri tuonut lapset siihen minun luo. Oltiin siinä kotipihalla kaikki. Meidän kolme lasta, koira (joka myös kulkee lasten kanssa) sekä nykyinen mieheni ja ex-mieheni.
Yhtäkkiä katsoin, että jokin isompi lintu liitää piharakennusten takana. Se lasketui pellollemme ja tajusin sen olevan haikara. Jonkun aikaa se siinä tepasteli meidän katsellessa ja "kiekui" siinä hetken,jonka jälkeen lähti taas lentoon.
Myöhemmin mietin yksinäni mitä tuo tarkoitti. Sain taannoin tietää, että exäni saa lapsen uuden puolisonsa kanssa,vaikka hän vannotti minulle ettei tahdo enää koskaan lapsia eikä suostunut aikoinaan minun kanssani tekemään enempää. Minä en enää nykyisessä suhteessani tahtoisikaan lapsia eikä mieheni voi niitä saadakaan, mutta tuo ilmoitus kirpaisi silti sisältä. En kuitenkaan mitenkään ole asiaa näyttänyt esimerkiksi lapsilleni. Ja olen onnellinen elämässäni ihan juuri näin ja onnellinen näistä kolmesta lapsesta.
Jäin silti miettimään mitä tuo haikara merkitsi? Saattaako se merkitä silti jotain? Ei mitään vauvauutista vaan jotain muuta?
Oliko haikara merkki jostain?
pohdiskelua
0
558
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620