Siis oikeasti ihan oikeasti en ymmärrä

eeewrrrwwg

miks huumeidenkäyttäjä esim. Sillanpää tuomitaan niin pahasti. Itse en tuomitse, Sillanpää ei ole tehnyt muille ihmisille pahaa, vaikka hänet tuomitaan enemmän kuin jokin muu joka tehnyt muille pahaa. Huumeiden käyttösyntiä ei edes mainita Katekismuksen 10 käskyn listassa. Moni muu paha teko sanotaan siellä synniksi, mielestäni varastajat ja vaikka mitkä ovat paljon pahempia kuin Sillanpään teko.

12

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no onpa aika erikoinen ajatusmaailma huumeista ja niiden käytöstä
      siltsuhan on myöntänyt tarjonneensa huumeita myös bileissään
      mitkä ei mitään ihan pieniä kekkereitä ole ollu
      myös hän on ajanut huumeiden vaikutuksen alaisena
      sekäänkö ei ole tuomittavaa
      enbuskehan sitä haastatteli ja otti tämän ajon esille
      ja sanoi että hänelläkin on kaksi pientä lasta
      jotka voi olla ulkona ja jäädä huumekuskin auton alle
      siltsu kysy minkä ikäisiä
      ja sit ylimielisesti sano ettei kai sen ikäisiä ulos kymmenen aikaan päästetä illalla

      no jokainen meistä hyväksyy mitä hyväksyy
      ehkä sillon ei vielä huumeita käytetty
      kun se satukirja on kirjoitettu.

    • ja toisaalta jos hyväksyt huumeissa ajon
      niin varmaan hyväksyt kännissä ajonkin

      mää vaan en hyväksy niitä
      oon narauttanu kaksi tuttua känni ajosta
      eikä ne kumpikaan siitä oo ollu mitenkään vihaisia
      kaikkihan sen tietää jos otat et aja
      kuka sen sit uskoo se on taas eri asia.

      • kylmätotuus

        Jari Sillanpää on mainitsemastasi rikoksesta saanut tuomion ja sakkonsa maksanut.

        Eikö se sinulle riitä?
        Onko hän tai kuka tahansa rikoksensa sovittanut silmissäsi edelleen rikollinen kuolemaansa saakka?

        Minä ajattelen niin, että tuomionsa kärsinyt on "puhdas" ja hänellä on oikeus jatkaa elämäänsä puhtaalta pöydältä.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Jari Sillanpää on mainitsemastasi rikoksesta saanut tuomion ja sakkonsa maksanut.

        Eikö se sinulle riitä?
        Onko hän tai kuka tahansa rikoksensa sovittanut silmissäsi edelleen rikollinen kuolemaansa saakka?

        Minä ajattelen niin, että tuomionsa kärsinyt on "puhdas" ja hänellä on oikeus jatkaa elämäänsä puhtaalta pöydältä.

        Näinhän se onkin, jos tuomion on kärsinyt, on sitten sujut.
        Ikävä kyllä se pöytä kuitenkaan ei ole puhdas.
        Hänet pidätettiin maaliskuussa lentokentältä, metamfetamiinia löytyi.


      • kylmätotuus
        eppu2 kirjoitti:

        Näinhän se onkin, jos tuomion on kärsinyt, on sitten sujut.
        Ikävä kyllä se pöytä kuitenkaan ei ole puhdas.
        Hänet pidätettiin maaliskuussa lentokentältä, metamfetamiinia löytyi.

        Kai huomasit, että otin kantaa vain Siltsun saamaan tuomioon huumeissa ajosta saamaan tuomioon. Sen pöydän pitäisi olla puhdas.

        Tietääkseni tuota metamfetamiini-juttua ei ole vielä oikeudessa käsiteltykään ja se on aivan toinen pöytä.

        Medioiden uutisointi ja motiivit siihen ovat mitä ovat. Niille en mitään painoarvoa anna.

        Oikeussalissa rikosasiat käsitellään ja tuomiot langetetaan.
        Vasta sen jälkeen kommentoin asiaa.


    • Olen Tiinan kans samaa mieltä.
      Monen päivän juhliminen huumeiden kanssa on pakottanut nesteyttämään itseään.
      En pysty komppaamaan Sillanpäätä kun ei kertonut edes yrittävänsä lopettaa.
      Jos oma lapsi erehtyisi näihin pippaloihin ja jäisi koukkuun huumeisiin, saattaisi mielipide muuttua.
      Samapa tuo muuten on, tuhotkoon itsensä jos haluaa. Lahjakas laulaja Olavi Virta kuoli köyhänä ja yksinäisenä alkoholistina. Sillanpää myy jo omaisuuttaan.

      • Niin ja entäs mihin sitten joutuu, kun omaisuus on myyty. Ei ole vaikea arvata, ellei älyä hakeutua hoitoon.
        Oli vaan tuuria, ettei mitään sattunut, liekö edes ensimmäinen kerta tuo ajelu.
        Aloittaja jo sekottaa katekismuksenkin asiaan, mahtoiko olla huumeiden käyttäjiä vanhan testamentin aikaan.


    • Voi.hyssykät

      Hyvä kun ongelma tulee esille mut ärsyttää nähdä harvasepäivä lööppilehtien etukannessa Jari Sillanpää, en halua lukea riviäkään hänestä vaikka kuolisi.

    • eihän se välttämättä tuomitsemista ole jos ei hyväksy toisen tekemisiä!!!!! huumehuuruissa ajamisen ja toisille huumeiden tarjoilemisen tuomitsen kyllä, muuten sama mitä kukakin itsellensä tekee, kunhan ei aseta muita teoillaan vaaraan.

      • mulle huumeet on ollu aina tuomittava asia
        niiden käyttäjät syyllistyy aika paljon kaikenlaisiin rikoksiin
        ne ei oo laillisia niillä tehdään bisnestä
        ei kysytä ikää jos vaan rahaa löytyy niin saa
        tunnen naisen jonka hullu mies pisti väkisin hänelle suoneen
        useempaan kertaan ja mitä siitä muuta seuras kun jäi koukkuun
        harvemmin sitä muita päihteitä pystyy väkisin toisen kurkkuun kaatamaan.


    • mimmimum-..mi

      Huumeet ovat keskuudessamme olemassa....vaikka emme hyväksykkään niitä mitenkään...juuri oli tämä jätevesi tutkimus kuinka paljon missäkin kaupungissa oli jäämiä huumeista....ja se käyrä oli nouseva kovempien huumeiden osalta... Toivon että Jari S menisi hoitoon...jos kaveri käyttää...mikä on todennäköistä... niin vaikea on raitistua....luulisin.

    • har.ha

      Huumeista ja muistakin täytyy kovat lait tänään tulee vain päiväkoteja oli rikos mikä tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe