Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

1218

  1. iloista ystävänpäivää

    kaikille pasta ystävilleni :)
    60 plus
    36
    41
  2. ilouutinen ainakin mulle

    pullo viiniä päivässä "ei ole pahasta" johtava tiedemies väittää alkoholiasiantuntija väittää ettei pullo viiniä päiväss
    60 plus
    171
    1159
  3. tammikuista huomenta

    pakkanen senkun kiristyy tänään tuli herättyä -24 asteen pakkaseen onneks sisällä on plussan puolella 26 astetta tunnetu
    60 plus
    18
    25
  4. vielä puran kuormia

    ja vetelen viivakoodeja kassalla kaksi viikkoa sit vaihdan työpaikkaa tuntuu olevan vanhalla vientiä vihdoinkin tässä t
    60 plus
    15
    273
  5. hei ja tosi kivaaaaaaa

    että te pirtsakat tytöt ootte tulossa tänne meille ens viikolla viime kesänä kävi yksi ja nyt on tuolossa kaksi odotan
    60 plus
    69
    1505
  6. ihana kesä

    parhautta että lämpötila hipoo kolmeekymmentä eikä loppua oo näkyvissä nyt kyllä vähän palelee kun ulkona on näin aamust
    60 plus
    137
    1948
  7. kylläpäs tää aika rientää

    avasin palstan ja mun kommenttiin oli kommentoito 20.6 mutta näköjään sama rumba jatkuu keskustelu jota oli luettu paljo
    60 plus
    12
    233
  8. kannattaa miettiä mitä sanoo

    ettei käy niinkun porin jazzin toimitusjohtajalle pori jazz irtisanoutuu täysin ja ehdottomasti kaikesta syrjinnästä ole
    60 plus
    187
    2582
  9. no nyt on viileetä

    ja tulee niin mahdottomasti että eilenkin oli sähköt poikki illalla kolme tuntia plussan on semmonen 7.5 astetta no eipä
    60 plus
    16
    296
  10. vähäks mää oon nyt ylpee isotäti

    tänään julkaistiin uudet diili kilpailijat ea sportin markkinointijohtajan paikasta ja kuulkaa siellä kilpailee mun sisk
    60 plus
    46
    705
  11. nyt kun on siitä

    ettei vanhemmille naisille käy missään tapauksessa minihame mitäs löytyy miesten vaatekaapista mikä ei missään tapaukse
    60 plus
    43
    661
  12. minkälaisissa kesätapahtumissa

    tän ikäiset ihmiset käy elikkä 60-70 vuotiaat nuorempana en käyny missään festareilla vasta vanhempana oon käyny suomipo
    Ikäryhmät
    74
    1233
  13. onko se ihan mahdottomuus

    lopettaa vänkyttäminen jostain yhdestä ja samasta asiasta eikö millään vois antaa ihmisten rauhassa kirjoittaa aloitukse
    60 plus
    64
    1202
  14. huono ihminen

    onko sua koskaan haukuttu ihan vaan haukkumisen ilosta onko sun mielenterveyttäsi kyseenalaistettu vaikka olet normaalil
    60 plus
    41
    804
  15. onko jumala olemassa

    tänään kuulin parhaan version olemassa olosta mitä ikinä voi lapsille uskotella juu on olemassa Petäjäveden kirkossa on
    60 plus
    6
    114
  16. heitätkö sinä paljon ruokaa roskiin

    toi asia tuli jo toissapäivänä mieleen kun pilkoin parsakaalin varsia keittoon meidän huushollissa ei tuu hävikkiä juur
    60 plus
    17
    315
  17. tässä joutessaan lueskellessa

    erinäisiä ketjuja ja läpinäkyviä kommentteja tuli mieleen että täälläkin pitäs olla sellainen mahdollisuus kun Facebooki
    60 plus
    50
    2434
  18. kyllä allit saa kyytiä

    ja jalat huutaa hoosiannaa kun kolmena päivänä viikossa nostelee laatikoita rullakoista tänäänkin seitsemän tuntia putk
    60 plus
    16
    241
  19. lähden nyt saunaan

    peseen itteeni sillä pesukintaalla kun kuulemma muuten ei puhdasta tule siitähän joku tossa aikaisemmin aloituksen teki
    60 plus
    11
    226
  20. kyllä kylmä olut

    maistuu joskus hyvälle niinkun nytkin ei oo koffin kolmosen voittanutta.
    Ikäryhmät
    62
    836