Israelilaisille

Kunnia

Kaikki kunnia Israelille, tuolle länsimaisen sivistyksen etuvartiolle, levottomassa ja alikehittyneessä lähi-idässä. Pieni ja ylpeä soturikansa, jolle ei rättipäät vittuile. Maailma saisi ottaa oppia Israelista, kuinka muslimien kanssa pitää toimia. Kaikkea hyvää huomiseen Israelin kansalle.

6

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Respektini

      Sotilaana minä ajattelen täysin samoin. Sotilas ei ajattele politiikkaa.
      Me vain tapamme käskystä.

      Israel on satojen miljoonien verenhimoisten arabien ympäröimä Uudenmaan läänin kokoinen maakaistale. Nämä arabit haluaisivat teurastaa tuon pienen maan kansan ja ajaa selviytyneet mereen.

      Ihailen tämän pienen maan sotilaallista voimaa mitä kivikaudelle jämähtäneet rättipäät eivät koskaan tule murskaamaan.

      • Timbuktu

        Ihailen tuo sorretun kansan sortamista , jota se harjoittaa palestiinan alueilla , niin paljon enja ole uskovainen , että uskoisin Israelin ottavan haltuunsa maata , joka heille on raamatussa luvattu.


    • Kummallisuutta

      Päinvastoin israel murtautui palestiinaan ja elää ja sotii raukkamaisesti vain jenkkien tuella
      Israel vaikka meksikoon jossa samalainen kylmö tappotyyli!

      • jhgfdsa

        Mene kouluun, muslimi.


    • eijutsku

      Kuka helkkarin kusipää kehtaa kehua näitä Jeesuksen tappajia. Nämä paskiaiset pitävät alkuperäiskansaa täysin alempaan rotuun kuuluvina ja sortavat heitä mielin määrin. Tulee mieleen USA kun intiaanit tapettiin jotta maahanmuuttajat saivat tilaa.

      • Pampärs

        Jos juutalaiset olisivatkin tappaneet Jeesuksen, miksi otat asian esiin tässä keskustelussa ja vielä tuohon sävyyn?

        Määrittele niin tv on kuin ossa , mitä tarkoitat alkuperäiskansalla kommenttisi järjestyksessä toisessa virkkeessä (mikä alue, mikä on tämä alkuperäiskansa, kuinka sen määrittelet ja miksi määrittelet noin kuin määrittelet).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe