Loukuttaja

Mieti

Kuustossa on tällä hetkellä loukutus käynnissä. Toivon sinulle kaikkea pahaa valitsemallasi polulla. Aattele joku vanha ihminen vartoo kissaansa, eikä kisu palaa kotiin takaisin. Mikä suru voipi olla että vie mamman sairalaan ehkä. Villikissoja ymmärrän loukutettavan.

26

3919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mävaan

      Mikä tämän Kuuston kissojen loukuttamisen tarkoitus on? Loukutettua kissaahan ei saa lopettaa vaan se on vietävä löytöeläintaloon ellei omistaja ole tiedossa.

      • susi

        Loukuttamista on vaikee ymmärtää, minä ajan aina vieraar kissat tontiltani , harvon ne palaa takaisin. Olen tullut siihen tulokseen. Jos on ittellä vaikeeta, niin johonkin se kiukku on purettava


    • Röyhkeyttäkerrakseen

      Irtokissat kuriin! Pitäkää huolta lemmikeistänne jos sellaisen kerran olette hankkineet. Me emme halua vieraita kissoja pihaamme!

      • hauhau

        Röyhkeyttä on monenlaista. Koirat haukkuu ja kissat maukuu


    • Röyhkeyttäkerrakseen

      Vielä tuohon, mulla on muijalla pahanhajuinen Mirri, ei paljon kiinosta

    • Mieti.ite

      Mitä Sinun kissasi tekee Minun pihallani?!

      • hys

        Aja hyvä ihminen pois! Sillai minä olen tehnyt


      • Mieti.ite
        hys kirjoitti:

        Aja hyvä ihminen pois! Sillai minä olen tehnyt

        Nyt niitä on jo kolme. Pois ajaminen ei todellakaan onnistu, menevät vain piiloon. Tiedoksi kaikille kissaansa laiminlyöville, että meilläkin on nyt loukku vireessä. Mitä järkeä on hankkia kissa ja hylätä se omia aikojaan vieraiden tonteille kuljeksimaan ja lintuja tappamaan, lisääntymäänkin?


      • mik
        Mieti.ite kirjoitti:

        Nyt niitä on jo kolme. Pois ajaminen ei todellakaan onnistu, menevät vain piiloon. Tiedoksi kaikille kissaansa laiminlyöville, että meilläkin on nyt loukku vireessä. Mitä järkeä on hankkia kissa ja hylätä se omia aikojaan vieraiden tonteille kuljeksimaan ja lintuja tappamaan, lisääntymäänkin?

        Moikka laita osoite tulen hakemaan oman kissani, on ollut 2kk kadoksissa jos on teillä


      • Mieti.ite
        mik kirjoitti:

        Moikka laita osoite tulen hakemaan oman kissani, on ollut 2kk kadoksissa jos on teillä

        Minkä värinen on kadonnut kissasi? Naaras vai kolli? Leikattu vai leikkaamaton?


      • mik
        mik kirjoitti:

        Moikka laita osoite tulen hakemaan oman kissani, on ollut 2kk kadoksissa jos on teillä

        Laita nyt se osoite niin tulen katsomaan onko omani teillä. Kissaa ei saa mennä syöttämään, kyllä se silloin viihtyy vieraan nurkissa


      • Mieti.ite

        En ole syöttänyt. Enkä luovuta loukuttamaani kissaa tuntemattomille. Kysele myöhemmin Käpälämäestä.


      • vihamielinen
        Mieti.ite kirjoitti:

        En ole syöttänyt. Enkä luovuta loukuttamaani kissaa tuntemattomille. Kysele myöhemmin Käpälämäestä.

        Aika epäreilua touhua tuo sinun touhus En kai minä kenenkään vierasta kissaa huoli Osoite niin tuun katsomaan onko äitini kissa rivareilta Olis varmaan mukavempi sinullekin ja tulis hyvä mieli


      • Mirri
        Mieti.ite kirjoitti:

        En ole syöttänyt. Enkä luovuta loukuttamaani kissaa tuntemattomille. Kysele myöhemmin Käpälämäestä.

        Olethan laittanut ruokaa loukkuun. ei kissa ymmärrä että se on jonkun ikävävän ihmisen juoni. Se menee syömään mitä on tarjottavaa. Ja tuossa joku tulis katsomaan onko äitinsä kissa, niin et suostu ilmoittaan mistä voisi tulla


      • Mieti.ite
        Mirri kirjoitti:

        Olethan laittanut ruokaa loukkuun. ei kissa ymmärrä että se on jonkun ikävävän ihmisen juoni. Se menee syömään mitä on tarjottavaa. Ja tuossa joku tulis katsomaan onko äitinsä kissa, niin et suostu ilmoittaan mistä voisi tulla

        Joo, tosi ikävää ja epäreilua on huolehtia kissoista, joita piittamattomat ihmiset jättävät yksin kuljeksimaan ja leikkaamattomina lisääntymään vieraisiin pihoihin ja ulkorakennuksiin. Pitäkää parempi huoli kissoistanne ja jos kissa v-a-h-i-n-g-o-s-s-a on päässyt karkuun, käykää Käpälämäestä kyselemässä, jos se kissa teille niin tärkeä on. Nytkin on löytöeläinkoti tupaten täynnä ihmisten hylkäämiä kissoja, menkää etsimään omanne.


      • Pupu
        Mieti.ite kirjoitti:

        Joo, tosi ikävää ja epäreilua on huolehtia kissoista, joita piittamattomat ihmiset jättävät yksin kuljeksimaan ja leikkaamattomina lisääntymään vieraisiin pihoihin ja ulkorakennuksiin. Pitäkää parempi huoli kissoistanne ja jos kissa v-a-h-i-n-g-o-s-s-a on päässyt karkuun, käykää Käpälämäestä kyselemässä, jos se kissa teille niin tärkeä on. Nytkin on löytöeläinkoti tupaten täynnä ihmisten hylkäämiä kissoja, menkää etsimään omanne.

        Kuule nyt ikäväihminen ei kaikki kissat ole hylättyjä, minunkin kissa tehnyt sopimuksen naapudeiden kanssa Pitää hiiret pois nurkista saa rapsutukset palkaksi välillä . Leikattu mirri


      • Mieti.ite

        Minun kanssani kukaan ei ole tehnyt sopimusta, vaan kissa on koko talven oleskellut minun pihassani, aamuisin on tuoreet jäljet lumessa ja auton konepellillä. Ei kaulapantaa ei mitään, eikä päästä muutamaa metriä lähemmäksi. Mik: Aika röyhkää vaatia minun osoitettani tänne ilmoitettavaksi, jos et itse suostu edes kissasi tuntomerkkejä antamaan.

        Pitää juu hiiret poissa nurkista ja näin kevään tullen pikkulinnut myös. Nyt näkyy hankkineen tänne sulhasenkin. Vastuuttomat kissanpitäjät ovat vielä ikävämpiä ihmisiä näköjään.


      • pupu
        Mieti.ite kirjoitti:

        Minun kanssani kukaan ei ole tehnyt sopimusta, vaan kissa on koko talven oleskellut minun pihassani, aamuisin on tuoreet jäljet lumessa ja auton konepellillä. Ei kaulapantaa ei mitään, eikä päästä muutamaa metriä lähemmäksi. Mik: Aika röyhkää vaatia minun osoitettani tänne ilmoitettavaksi, jos et itse suostu edes kissasi tuntomerkkejä antamaan.

        Pitää juu hiiret poissa nurkista ja näin kevään tullen pikkulinnut myös. Nyt näkyy hankkineen tänne sulhasenkin. Vastuuttomat kissanpitäjät ovat vielä ikävämpiä ihmisiä näköjään.

        Oletko koskaan nähnyt kun harakat repii pikkulintuja ja poikasia. Itse näin juuri tänään harakan repivän talitinttiä minkä sain kyllä pelastettua hätyyttämällä harakan. Anna sinä kissan tuntomerkit tai osoitteesi. Ei se kylläkään ole röyhkeyttä jos pyytää saada tulla katsomaan. Päin vastoin kertoo jostain ihan muusta. Hyvää kevättä kuitenkin


      • Mieti.ite

        Miten ihmeessä harakat liittyvät tähän aiheeseen? Että kun harakat repivät niin kissojenkin pitää saada? Harakoiden tuhotöistä pitää valittaa vahinkolintujen rauhoitusta ajaneille tahoille.

        Minä en ole kissaani kadottanut, joten minulla ei ole mitään velvollisuutta avautua ventovieraille, jotka eivät edes oman kissansa tuntomerkkejä suostu antamaan. Hyvää, vastuulista kevättä vaan sinnekin.


    • kdkzldldö

      ettei joku nyt omaa kissaansa yrittäisi kiinni? sehän loukutuksen yleisin syy on.
      olen itse tosin pihaan pesiytyneen vieraan kissankin loukuttanut talvipakkasten alta.
      käpälämäestä omistaja nämä saa noutaa, ei iso asia.

      • hauhau

        Tää oli tosi hieno asia. Ollaan talvenpakkasista itsekkin loukutettu villikissoja. mutta mitä tehdään naapurin haukkuvalle koiralle, ei edes komenneta


      • koiratvittuun
        hauhau kirjoitti:

        Tää oli tosi hieno asia. Ollaan talvenpakkasista itsekkin loukutettu villikissoja. mutta mitä tehdään naapurin haukkuvalle koiralle, ei edes komenneta

        Haukkuviin koiriin ei tehoa muu kuin omankädenoikeus, valitettavasti. Koirista on valtavasti haittaa, melua ja vaaraakin. Ei edes anteeksipyyntöä tullut täällä kun postilaatikolla käydessä iso koira aukaisi pohkeen. Puoli vuotta meni kepeillä kävellessä.

        Mulla on nyt raudat pihalle viritettynä, ei ota kiinni kissat ja pikkueläimet vaan ainoastaan isot koirat ja se on menoa sitten.


      • Mieti.ite

        Se on menoa poliisille sitten, joo.


      • 6-8vuottasitten
        koiratvittuun kirjoitti:

        Haukkuviin koiriin ei tehoa muu kuin omankädenoikeus, valitettavasti. Koirista on valtavasti haittaa, melua ja vaaraakin. Ei edes anteeksipyyntöä tullut täällä kun postilaatikolla käydessä iso koira aukaisi pohkeen. Puoli vuotta meni kepeillä kävellessä.

        Mulla on nyt raudat pihalle viritettynä, ei ota kiinni kissat ja pikkueläimet vaan ainoastaan isot koirat ja se on menoa sitten.

        Meillä hihnassa ollut saksanpaimenkoira otti hieman kiinni käsivarresta. Oli lapsilla ja tulin kulman takaa koira säikähti. Käytiin lääkäri ja tein rikosilmoituksen.

        Maksuja tuli kivasti kuluista, mutta ärsytti koiran omistajan ylimielisyys. Aloin käymään psykiatrilla. Muutaman kerran kävin, vakuutusyhtiö ottikin vakuutuskorvauksen jotenkin uudelleen arvioitavaksi, eikä maksanut kai? mitään korvauksia, ehkä peri kaiken maksetunkin koiranomistajalta.
        Tämän tälkeen koiranomistaja muuttaa kadun toiselle puolelle tai pysähtyy ja kääntyy takaisin, puhehalut hävisivät.

        Jos koira vieras koira koskee, aina tekisin rikosilmoituksee, menisin lääkäriin ja ainakin vaatisin korvausta vaatteesta johon koira teki jotain jälkiä.


      • puree

        mun koira saa purra ketä haluaa kakaroita ja muita enkä maksa senttiäkään aina pidän irti kiva kattoa kun kakara ulvoo koira roikkuen poskessa kiini pitäkää kakarat kiini tai älkää vääntäkö niita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe