Airguns.fi

Paintpalli

Siis mikä vitsi tämä kyseinen pulju oikein on?

Tilasin kuukausi sitten tavaraa kyseisestä puljusta, maksoin ne.
Usean kerran kysynyt koska tilaus toimitetaan, vastaukset olleet ympäripyöreää kiemurtelua.
Taisi rahat mennä muuta tavarat jää saamatta.

7

2125

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hatsan

      Niin tuntuu olevan, itse tilasin tosin en maksanut, koska oli sellainen kutina ettei sitä tavaraa vaan ole ja nyt perun tilauksen Sissokselta saa.

    • Itselläni sama tilanne päällä.
      Kehotan sinua ottamaan yhteyttä kuluttajansuoja asiamieheen mikäli tilanne ei ole korjaantunut, näin toimin itse ja nyt katsotaan mitä tuleman pitää.

    • kärsimätön

      Tilasin tuotteita, jotka olivat nettisivujen mukaan varastossa. Nettisivujen mukaan tilauksen käsittelyaika on 1-2 päivää tilauksesta ja lähetys viimeistään seuraavana päivänä siitä, kun suoritus on kirjautunut tilille. Tai toimitus keskimäärin n. 2 - 3 työpäivän käsittelyajalla, kun suoritus näkyy tilillä (toimitusaika riippuu vähän siitä, että mitä kohtaa toimitusehdoista katsoo :) 3 päivää tilauksen jälkeen kyselin, että onko tilaus kadonnut bittiavaruuteen, niin vastauksena tuli jotain Microsoftin päivityksestä johtuvaa sekamelskaa. 5 päivää myöhemmin kyselin taas tilauksen perään, niin ei mitään vastausta. Lopulta peruin koko tilauksen, kun edes laskua ei näkynyt 8 arkipäivän aikana, ei ole aikaa odotella, kun kommunikointi on tällaisella tasolla.

    • Angrybird

      Olen ostanut sieltä aika paljon, suurin osa käytettyjä. En osta koskaan enää mitään, en uutta enkä vanhaa.
      Paskahousuhuijjari, takuut uusillekin -0. Vaikea tavoittaa varsinkin kun on takuuasioita eikä rahaa tulossa, rahat saatuaan kiireet loppuu siihen paikkaan,

    • Pelsepuupi

      Tavara tuli useiden kyselyjen jälķeen yli kahden kuukauden kuluttua.Tosin vasta kun uhkasin poliisilla

    • Anonyymi

      joo siis ihan vitsi. tuote jonka haluan niin myy ja ei myy ja sit pitäs tulla paikan päälle ja taas sama rumba et myy ja ei sittenkään. pitää lähettää kuvat henkkareista ja sarjamumerot pyssyistä ja sittenkään ei sit myy. oon jo kuukauden yrittäny ostaa mut pakko sit kai tilata ulkomailta.

      • Anonyymi

        Jos olet ostamassa, niin minkä ihmeen sarjanumeron lähetät myyjälle ja miksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe