Farkkuhameessa on edessä halkio mutta takana ei ole. Pysyisikö helma alhaalla jos taakse tekisi halkion? Vai miten tuon helman nousemisen saa estettyä? Itse en pysty tuota korjaamaan kun ei ole ompelukonetta. Mitenkähän kallis homma tuo olisi ompelijalla teettää?
Farkkuhameen helma nousee kaksinkerroin?
3
416
Vastaukset
- hameongelma
Auttaisiko asiaa jos tuon farkkuhameen vuorittaisi? Ja jos, niin millainen vuorikangas soveltuisi melko jäykän farkkukankaan vuorikankaaksi?
Tietääkö joku? - korjailemaan
Avaa helmasauma ratkojalla, sitten laitat vinonauhaa näin ettei näy päällepäin. Silitä hiukan kosteana.
Ompelukoneita löytyy niin halvalla ettei ilman kannata olla.- hameongelma
Olen huono ompelija, eikä kannata ostaa ompelukonetta kun enimmäkseen vain joskus lyhennän farkun lahkeita.
Käsin ommellen voisin vuorittaa hameen, mutta millainen vuorikangas olisi farkkukankaan kanssa hyvä? Hame on jostakin kohdin aika tyköistuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661