Uhri asuu kaukana toisella paikkakunnalla, joudun kuulusteluihin ja käräjäoikeuteen, niin missä paikkakunnalla nämä asiat tapahtuu? Täällä missä asun vai täytyykö mun matkustaa sille paikkakunnalle jossa uhri asuu?
Jos olen tehnyt rikoksen ja rikos on tehty netissä
4
1253
Vastaukset
- jurrristi
Asia käsitellään siellä missä teko tehdään, tai seuraus ilmenee. Jos seuraus on ilmennyt uhrin kotipaikkakunnalla, niin silloin käräjöidään siellä.
Poliisikuulustelu voidaan suorittaa virka-apuna tekijän kotipaikkakunnalla, tai sitä lähinpänä olevassa poliisin toimipisteessä.- mariannen-
Entä jos rikos on tapahtunut netissä ollessa?
- Lawetorder
Ai, sulla käsitys ettei netti ole missään, se on tuolla ilmassa? Huooh, netti on jokaisen koneen omaavan kotona, eli jos tavallaan tekee nettirikoksen, tai sen kautta, niin seuraus ilmenee käyttäjän kotona, sitä kutsutaan nettirikokseksi tai jos kännyviestinä/kännyn kautta, niin uhrin asuinpaikan mukaan.
- jurrristi
Lawetorder kirjoitti:
Ai, sulla käsitys ettei netti ole missään, se on tuolla ilmassa? Huooh, netti on jokaisen koneen omaavan kotona, eli jos tavallaan tekee nettirikoksen, tai sen kautta, niin seuraus ilmenee käyttäjän kotona, sitä kutsutaan nettirikokseksi tai jos kännyviestinä/kännyn kautta, niin uhrin asuinpaikan mukaan.
Lawetorderilta tuli hämmästyttävä kirjoitus, kaikki oli tällä kertaa oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657