Olen pohtinut, että kuka maksoi laskun Ruotsissa tehdystä leikkauksesta. Ovatko Töölön sadistiset lääkärit tulleet tunnontuskiin ja maksaneet laskun puolestani
KukaMaksoiLaskun
22
1479
Vastaukset
- TuskinKukaan
Taisit maksaa itse, jos sinne edes pääsit.
Oli tarinasi sellaista imelää lässynlässyä, ettet taida uskoa síihen itsekään. - Miksi_tuhlattu_rahaa
Maksumiehenä oli kuntasi veronmaksajat. Kela laskutti sairaanhoitopiiriä ja se edelleen kotikuntaa.
Mitähän kuntalaiset tuumaisi jos joku "syväkurkku" kertoisi asiasta vaikkapa paikallisen lehden mielipideosastolla.- MiksiIhmeessä
kotikunta olisi maksanut laskun eikä veloittanut sitä potilaalta? Tuossahan ei ole mitään järkeä Sairaanhoitopiiri tietysti maksoi suurimman osan laskusta samoin kuin se maksaa kaikkien muidenkin hoidot, mutta miksi normaali maksua sairaalapäivistä ei tullut, MaksoivatkoTöölön saidistit tämän osan
- TuskinKukaan
MiksiIhmeessä kirjoitti:
kotikunta olisi maksanut laskun eikä veloittanut sitä potilaalta? Tuossahan ei ole mitään järkeä Sairaanhoitopiiri tietysti maksoi suurimman osan laskusta samoin kuin se maksaa kaikkien muidenkin hoidot, mutta miksi normaali maksua sairaalapäivistä ei tullut, MaksoivatkoTöölön saidistit tämän osan
Taitaa olla taas Reiskalle tyypillinen tarina. Eli siis valhe.
Ensin kerroit kelan maksaneen sinulle jopa luksusluokan hytinkin ja myöhemmin jouduitkin myöntämään maksaneesi sen itse. - surkeillerahaa
MiksiIhmeessä kirjoitti:
Koska olet kertonut olevasi tuloton köyhä ihminen, kunnan sossutoimisto maksoi omavastuuosuuden ja sairaanhoitopiiri suurimman osan.
- EnsinLaskuTulisi
surkeillerahaa kirjoitti:
Koska olet kertonut olevasi tuloton köyhä ihminen, kunnan sossutoimisto maksoi omavastuuosuuden ja sairaanhoitopiiri suurimman osan.
minulle ja sen jälkeen veisin mutta sen sossuun mutta mitään laskua ei ole tullut. Ensi kuussa lähden jo toisen kerran Ruotsiin pieneen korjausleikkaukseen, odotan mielenkiinnolla, että saanko siitä laskun. Todennäköisesti tunnontuskissa olevat töölön lääkärit ovat sen maksaneet
- uyiuhugvbhkjlh
EnsinLaskuTulisi kirjoitti:
minulle ja sen jälkeen veisin mutta sen sossuun mutta mitään laskua ei ole tullut. Ensi kuussa lähden jo toisen kerran Ruotsiin pieneen korjausleikkaukseen, odotan mielenkiinnolla, että saanko siitä laskun. Todennäköisesti tunnontuskissa olevat töölön lääkärit ovat sen maksaneet
No mutta, mitäs nyt, loistavat ruotsalaislääkäri tehneet sekundatyötä kun pitää korjailla. Eikös siellä tehtykään hyvää työtä.
- UseinhanJodutaan
uyiuhugvbhkjlh kirjoitti:
No mutta, mitäs nyt, loistavat ruotsalaislääkäri tehneet sekundatyötä kun pitää korjailla. Eikös siellä tehtykään hyvää työtä.
tekemään pikku korjauksia
- Xbnrrk
uyiuhugvbhkjlh kirjoitti:
Jännä, kuinka eläkeläisen viesteihin kommentoijatkaan eivät käytä kysymysmerkkejä.
- MelkoTyhmä
Xbnrrk kirjoitti:
Jännä, kuinka eläkeläisen viesteihin kommentoijatkaan eivät käytä kysymysmerkkejä.
jos ei kysymyksen muodosta tiedä koska lause sisältää kysymyksen. Kannattaisikohan mennä uudelleen kouluun?
- Kfffif
MelkoTyhmä kirjoitti:
jos ei kysymyksen muodosta tiedä koska lause sisältää kysymyksen. Kannattaisikohan mennä uudelleen kouluun?
Koulussa viimeistään opetetaan, että kysymyslauseissa käytetään kysymysmerkkejä. Normaalit ihmiset ymmärtävät tämän, eläkeläinen ei, siksi hänen kirjoituksensa tunnistaakin helposti.
- OpetetaanKyllä
Kfffif kirjoitti:
Koulussa viimeistään opetetaan, että kysymyslauseissa käytetään kysymysmerkkejä. Normaalit ihmiset ymmärtävät tämän, eläkeläinen ei, siksi hänen kirjoituksensa tunnistaakin helposti.
että missä lauseessa käytetään kysymysmerkkiä. Ilmeisesti puhutkin jollain ihmeellisellä tavalla johon pystyt liittämään kysymysmerkin. Nostatko esim kätesi pystyyn tai tanssitko ripaskaa aina kun esität kysymyksen, vai mistä ihmiset tietävät koska esität kysymyksen.
- ViallinenTavarako
EnsinLaskuTulisi kirjoitti:
Sinä kerroit saaneesi Ruotsissa "täydellisen naisen sukuelimen". Kuinka täydellistä joudutaan nyt korjaamaan?
Kovasti mainostamasi "paremmalla tekniikalla" kahdessa tunnissa tehty ei taidakaan olla niin hyvä kun ennakolta täällä hehkutit. - TehdäänNiitä
ViallinenTavarako kirjoitti:
Sinä kerroit saaneesi Ruotsissa "täydellisen naisen sukuelimen". Kuinka täydellistä joudutaan nyt korjaamaan?
Kovasti mainostamasi "paremmalla tekniikalla" kahdessa tunnissa tehty ei taidakaan olla niin hyvä kun ennakolta täällä hehkutit.pieniä korjauksia Töölön leikkauksiinkin, Kyseessä on mitätön korjaus.
- Elzuonidari
OpetetaanKyllä kirjoitti:
että missä lauseessa käytetään kysymysmerkkiä. Ilmeisesti puhutkin jollain ihmeellisellä tavalla johon pystyt liittämään kysymysmerkin. Nostatko esim kätesi pystyyn tai tanssitko ripaskaa aina kun esität kysymyksen, vai mistä ihmiset tietävät koska esität kysymyksen.
En puhuessa käytä pilkkuja enkä pisteistäkään.
- JokuOsaaJokuEi
OpetetaanKyllä kirjoitti:
Lausutussa kysymyslauseessa josta puuttuu selvä kysymyssanan, käyttää kysyjä yleensä ns nousevaa intonaatiota, jotta kuulija ymmärtää kyseessä olevan kysymys.
Samoin moni henkilö osaa puhuessaan "pilkuttaa" lauseet sopivilla tauoilla. - AinaOvatToiset
JokuOsaaJokuEi kirjoitti:
Lausutussa kysymyslauseessa josta puuttuu selvä kysymyssanan, käyttää kysyjä yleensä ns nousevaa intonaatiota, jotta kuulija ymmärtää kyseessä olevan kysymys.
Samoin moni henkilö osaa puhuessaan "pilkuttaa" lauseet sopivilla tauoilla.ymmärtäneet ilman nousevaa intonaatiota esittämäni kysymyksen,
- Kaarinalaiva
AinaOvatToiset kirjoitti:
ymmärtäneet ilman nousevaa intonaatiota esittämäni kysymyksen,
Ihmiset ymmärtävät myös lauseen ma mene koti, mutta en näe syytä puhua tällä tavalla.
- KunNämäIdiootit
Kaarinalaiva kirjoitti:
Ihmiset ymmärtävät myös lauseen ma mene koti, mutta en näe syytä puhua tällä tavalla.
eivät osaa puhua transukupuolisuudesta niin aletaan sitten puhua suomenkielen kileliopista.
- Nettistriitti
KunNämäIdiootit kirjoitti:
eivät osaa puhua transukupuolisuudesta niin aletaan sitten puhua suomenkielen kileliopista.
Kileliopistapa hyvinkin. Ongelma on tosiaan siinä, että kun vähemmän lahjakas keskustelee itsensä kanssa, virheet paistavat liian selkeästi ja paljastavat.
- KatsokaasPojaatKun
Nettistriitti kirjoitti:
Kileliopistapa hyvinkin. Ongelma on tosiaan siinä, että kun vähemmän lahjakas keskustelee itsensä kanssa, virheet paistavat liian selkeästi ja paljastavat.
Repa on aina esittänyt asiat niin kuin osaa ja vain sen minkä haluaa kertoa. On sitten vain vastapuolen vika että heiltä puuttuu kyky selvännäkemiseen siitä mikä on totuus.
- Anonyymi
Taisi tulla iso lasku kun pistit talosikin myyntiin.
Ostiko kukaan sitä autoromuttamoa?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391