KukaMaksoiLaskun

LaskuRuotsista

Olen pohtinut, että kuka maksoi laskun Ruotsissa tehdystä leikkauksesta. Ovatko Töölön sadistiset lääkärit tulleet tunnontuskiin ja maksaneet laskun puolestani

22

1479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuskinKukaan

Taisit maksaa itse, jos sinne edes pääsit.

Oli tarinasi sellaista imelää lässynlässyä, ettet taida uskoa síihen itsekään.

• Miksi_tuhlattu_rahaa

Maksumiehenä oli kuntasi veronmaksajat. Kela laskutti sairaanhoitopiiriä ja se edelleen kotikuntaa.

Mitähän kuntalaiset tuumaisi jos joku "syväkurkku" kertoisi asiasta vaikkapa paikallisen lehden mielipideosastolla.

• MiksiIhmeessä

kotikunta olisi maksanut laskun eikä veloittanut sitä potilaalta? Tuossahan ei ole mitään järkeä Sairaanhoitopiiri tietysti maksoi suurimman osan laskusta samoin kuin se maksaa kaikkien muidenkin hoidot, mutta miksi normaali maksua sairaalapäivistä ei tullut, MaksoivatkoTöölön saidistit tämän osan

• TuskinKukaan
        MiksiIhmeessä kirjoitti:

kotikunta olisi maksanut laskun eikä veloittanut sitä potilaalta? Tuossahan ei ole mitään järkeä Sairaanhoitopiiri tietysti maksoi suurimman osan laskusta samoin kuin se maksaa kaikkien muidenkin hoidot, mutta miksi normaali maksua sairaalapäivistä ei tullut, MaksoivatkoTöölön saidistit tämän osan

Taitaa olla taas Reiskalle tyypillinen tarina. Eli siis valhe.

Ensin kerroit kelan maksaneen sinulle jopa luksusluokan hytinkin ja myöhemmin jouduitkin myöntämään maksaneesi sen itse.

• surkeillerahaa
        MiksiIhmeessä kirjoitti:

Koska olet kertonut olevasi tuloton köyhä ihminen, kunnan sossutoimisto maksoi omavastuuosuuden ja sairaanhoitopiiri suurimman osan.

• EnsinLaskuTulisi
        surkeillerahaa kirjoitti:

Koska olet kertonut olevasi tuloton köyhä ihminen, kunnan sossutoimisto maksoi omavastuuosuuden ja sairaanhoitopiiri suurimman osan.

minulle ja sen jälkeen veisin mutta sen sossuun mutta mitään laskua ei ole tullut. Ensi kuussa lähden jo toisen kerran Ruotsiin pieneen korjausleikkaukseen, odotan mielenkiinnolla, että saanko siitä laskun. Todennäköisesti tunnontuskissa olevat töölön lääkärit ovat sen maksaneet

• uyiuhugvbhkjlh
        EnsinLaskuTulisi kirjoitti:

minulle ja sen jälkeen veisin mutta sen sossuun mutta mitään laskua ei ole tullut. Ensi kuussa lähden jo toisen kerran Ruotsiin pieneen korjausleikkaukseen, odotan mielenkiinnolla, että saanko siitä laskun. Todennäköisesti tunnontuskissa olevat töölön lääkärit ovat sen maksaneet

No mutta, mitäs nyt, loistavat ruotsalaislääkäri tehneet sekundatyötä kun pitää korjailla. Eikös siellä tehtykään hyvää työtä.

• UseinhanJodutaan
        uyiuhugvbhkjlh kirjoitti:

No mutta, mitäs nyt, loistavat ruotsalaislääkäri tehneet sekundatyötä kun pitää korjailla. Eikös siellä tehtykään hyvää työtä.

tekemään pikku korjauksia

• Xbnrrk
        uyiuhugvbhkjlh kirjoitti:

Jännä, kuinka eläkeläisen viesteihin kommentoijatkaan eivät käytä kysymysmerkkejä.

• MelkoTyhmä
        Xbnrrk kirjoitti:

Jännä, kuinka eläkeläisen viesteihin kommentoijatkaan eivät käytä kysymysmerkkejä.

jos ei kysymyksen muodosta tiedä koska lause sisältää kysymyksen. Kannattaisikohan mennä uudelleen kouluun?

• Kfffif
        MelkoTyhmä kirjoitti:

jos ei kysymyksen muodosta tiedä koska lause sisältää kysymyksen. Kannattaisikohan mennä uudelleen kouluun?

Koulussa viimeistään opetetaan, että kysymyslauseissa käytetään kysymysmerkkejä. Normaalit ihmiset ymmärtävät tämän, eläkeläinen ei, siksi hänen kirjoituksensa tunnistaakin helposti.

• OpetetaanKyllä
        Kfffif kirjoitti:

Koulussa viimeistään opetetaan, että kysymyslauseissa käytetään kysymysmerkkejä. Normaalit ihmiset ymmärtävät tämän, eläkeläinen ei, siksi hänen kirjoituksensa tunnistaakin helposti.

että missä lauseessa käytetään kysymysmerkkiä. Ilmeisesti puhutkin jollain ihmeellisellä tavalla johon pystyt liittämään kysymysmerkin. Nostatko esim kätesi pystyyn tai tanssitko ripaskaa aina kun esität kysymyksen, vai mistä ihmiset tietävät koska esität kysymyksen.

• ViallinenTavarako
        EnsinLaskuTulisi kirjoitti:

Sinä kerroit saaneesi Ruotsissa "täydellisen naisen sukuelimen". Kuinka täydellistä joudutaan nyt korjaamaan?
        Kovasti mainostamasi "paremmalla tekniikalla" kahdessa tunnissa tehty ei taidakaan olla niin hyvä kun ennakolta täällä hehkutit.

• TehdäänNiitä
        ViallinenTavarako kirjoitti:

Sinä kerroit saaneesi Ruotsissa "täydellisen naisen sukuelimen". Kuinka täydellistä joudutaan nyt korjaamaan?
        Kovasti mainostamasi "paremmalla tekniikalla" kahdessa tunnissa tehty ei taidakaan olla niin hyvä kun ennakolta täällä hehkutit.

pieniä korjauksia Töölön leikkauksiinkin, Kyseessä on mitätön korjaus.

• Elzuonidari
        OpetetaanKyllä kirjoitti:

että missä lauseessa käytetään kysymysmerkkiä. Ilmeisesti puhutkin jollain ihmeellisellä tavalla johon pystyt liittämään kysymysmerkin. Nostatko esim kätesi pystyyn tai tanssitko ripaskaa aina kun esität kysymyksen, vai mistä ihmiset tietävät koska esität kysymyksen.

En puhuessa käytä pilkkuja enkä pisteistäkään.

• JokuOsaaJokuEi
        OpetetaanKyllä kirjoitti:

Lausutussa kysymyslauseessa josta puuttuu selvä kysymyssanan, käyttää kysyjä yleensä ns nousevaa intonaatiota, jotta kuulija ymmärtää kyseessä olevan kysymys.

Samoin moni henkilö osaa puhuessaan "pilkuttaa" lauseet sopivilla tauoilla.

• AinaOvatToiset
        JokuOsaaJokuEi kirjoitti:

Lausutussa kysymyslauseessa josta puuttuu selvä kysymyssanan, käyttää kysyjä yleensä ns nousevaa intonaatiota, jotta kuulija ymmärtää kyseessä olevan kysymys.

Samoin moni henkilö osaa puhuessaan "pilkuttaa" lauseet sopivilla tauoilla.

ymmärtäneet ilman nousevaa intonaatiota esittämäni kysymyksen,

• Kaarinalaiva
        AinaOvatToiset kirjoitti:

ymmärtäneet ilman nousevaa intonaatiota esittämäni kysymyksen,

Ihmiset ymmärtävät myös lauseen ma mene koti, mutta en näe syytä puhua tällä tavalla.

• KunNämäIdiootit
        Kaarinalaiva kirjoitti:

Ihmiset ymmärtävät myös lauseen ma mene koti, mutta en näe syytä puhua tällä tavalla.

eivät osaa puhua transukupuolisuudesta niin aletaan sitten puhua suomenkielen kileliopista.

• Nettistriitti
        KunNämäIdiootit kirjoitti:

eivät osaa puhua transukupuolisuudesta niin aletaan sitten puhua suomenkielen kileliopista.

Kileliopistapa hyvinkin. Ongelma on tosiaan siinä, että kun vähemmän lahjakas keskustelee itsensä kanssa, virheet paistavat liian selkeästi ja paljastavat.

• KatsokaasPojaatKun
        Nettistriitti kirjoitti:

Kileliopistapa hyvinkin. Ongelma on tosiaan siinä, että kun vähemmän lahjakas keskustelee itsensä kanssa, virheet paistavat liian selkeästi ja paljastavat.

Repa on aina esittänyt asiat niin kuin osaa ja vain sen minkä haluaa kertoa. On sitten vain vastapuolen vika että heiltä puuttuu kyky selvännäkemiseen siitä mikä on totuus.

• Anonyymi

Taisi tulla iso lasku kun pistit talosikin myyntiin.

Ostiko kukaan sitä autoromuttamoa?

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe