Odotan murrosikää

Murrosikä22

Mitä tehdä kun odotan murrosikää ja oon 11.v odotan eniten sitä että minulla tulisi murrosikä

6

1715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et voi muuta kuin odottaa ja seurata koska kehossasi alkaa näkyä muutoksia. Yleensä hiki alkaa haista voimakkaammin, penis kasvaa isommaksi, kainaloon ja peniksen juureen tulee karvoitusta, finnejä alkaa tulla kasvoihin ja muualle kehoon, pituuskasvu kiihtyy jne jne.

• Tyttö_05

Ei kannata oottaa. Se tulee sitku tulee

• Älä

Älä. Murrosikä on perseestä.

• Murrosikä on jännittävää aikaa, se voi tuntua myös nololle tai hämmentää mieltä kun keho alkaa muuttua ja äänikin muuttuu äänenmurroksen myötä. Myös mieliala alkaa muuttua. Älä kuitenkaan jännitä liikaa noita muutoksia, ne tulevat vähitellen. Voit salaa seurata kavereitesi kehittymistä esim pukuhuoneessa tai suihkussa jos joudutte olemaan alasti. Toisilla murrosikä alkaa aiemmin, toisilla myöhemmin. Voit hyvin tutustuu omaan kehoosi vaikka jo nyt tutkimlla, koskettelemalla tai harrastamalla itsetyydytystä

• CreepedOut

Salaa seurata pukuhuoneesa... Mitäs vitun tirkistely ohjeita sä täällä annat? Ja tottakai voi tutustuu itteensä tutkimalla ja koskemalla ja harrastamalla vaikka mitä... Tietty juu... Mut mä oon melko satavarma, että kaikista eniten sä hoitsu haluisit päästä "auttaan" poikii siinä tutustumises. Susta tulee samat creepit vibat niinku tulee kaikista muistaki sedistä jotka vaivihkaa kääntää jutut runkkailuun ja seksijuttuihin. Sä roikut vaan täällä murrosikä palstalla, että pääsisit vähän "valistaa" meitä viattomii poikii eiks nii??

• tietäjä

hyppää parvekkeelta alas autto ainaki mua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      5935
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3863
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      468
      2719
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1730
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1403
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      156
      1272
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe