Odotan murrosikää

Murrosikä22

Mitä tehdä kun odotan murrosikää ja oon 11.v odotan eniten sitä että minulla tulisi murrosikä

6

1705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et voi muuta kuin odottaa ja seurata koska kehossasi alkaa näkyä muutoksia. Yleensä hiki alkaa haista voimakkaammin, penis kasvaa isommaksi, kainaloon ja peniksen juureen tulee karvoitusta, finnejä alkaa tulla kasvoihin ja muualle kehoon, pituuskasvu kiihtyy jne jne.

    • Tyttö_05

      Ei kannata oottaa. Se tulee sitku tulee

    • Älä

      Älä. Murrosikä on perseestä.

    • Murrosikä on jännittävää aikaa, se voi tuntua myös nololle tai hämmentää mieltä kun keho alkaa muuttua ja äänikin muuttuu äänenmurroksen myötä. Myös mieliala alkaa muuttua. Älä kuitenkaan jännitä liikaa noita muutoksia, ne tulevat vähitellen. Voit salaa seurata kavereitesi kehittymistä esim pukuhuoneessa tai suihkussa jos joudutte olemaan alasti. Toisilla murrosikä alkaa aiemmin, toisilla myöhemmin. Voit hyvin tutustuu omaan kehoosi vaikka jo nyt tutkimlla, koskettelemalla tai harrastamalla itsetyydytystä

      • CreepedOut

        Salaa seurata pukuhuoneesa... Mitäs vitun tirkistely ohjeita sä täällä annat? Ja tottakai voi tutustuu itteensä tutkimalla ja koskemalla ja harrastamalla vaikka mitä... Tietty juu... Mut mä oon melko satavarma, että kaikista eniten sä hoitsu haluisit päästä "auttaan" poikii siinä tutustumises. Susta tulee samat creepit vibat niinku tulee kaikista muistaki sedistä jotka vaivihkaa kääntää jutut runkkailuun ja seksijuttuihin. Sä roikut vaan täällä murrosikä palstalla, että pääsisit vähän "valistaa" meitä viattomii poikii eiks nii??


    • tietäjä

      hyppää parvekkeelta alas autto ainaki mua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe