Odotan murrosikää

Murrosikä22

Mitä tehdä kun odotan murrosikää ja oon 11.v odotan eniten sitä että minulla tulisi murrosikä

6

1728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et voi muuta kuin odottaa ja seurata koska kehossasi alkaa näkyä muutoksia. Yleensä hiki alkaa haista voimakkaammin, penis kasvaa isommaksi, kainaloon ja peniksen juureen tulee karvoitusta, finnejä alkaa tulla kasvoihin ja muualle kehoon, pituuskasvu kiihtyy jne jne.

• Tyttö_05

Ei kannata oottaa. Se tulee sitku tulee

• Älä

Älä. Murrosikä on perseestä.

• Murrosikä on jännittävää aikaa, se voi tuntua myös nololle tai hämmentää mieltä kun keho alkaa muuttua ja äänikin muuttuu äänenmurroksen myötä. Myös mieliala alkaa muuttua. Älä kuitenkaan jännitä liikaa noita muutoksia, ne tulevat vähitellen. Voit salaa seurata kavereitesi kehittymistä esim pukuhuoneessa tai suihkussa jos joudutte olemaan alasti. Toisilla murrosikä alkaa aiemmin, toisilla myöhemmin. Voit hyvin tutustuu omaan kehoosi vaikka jo nyt tutkimlla, koskettelemalla tai harrastamalla itsetyydytystä

• CreepedOut

Salaa seurata pukuhuoneesa... Mitäs vitun tirkistely ohjeita sä täällä annat? Ja tottakai voi tutustuu itteensä tutkimalla ja koskemalla ja harrastamalla vaikka mitä... Tietty juu... Mut mä oon melko satavarma, että kaikista eniten sä hoitsu haluisit päästä "auttaan" poikii siinä tutustumises. Susta tulee samat creepit vibat niinku tulee kaikista muistaki sedistä jotka vaivihkaa kääntää jutut runkkailuun ja seksijuttuihin. Sä roikut vaan täällä murrosikä palstalla, että pääsisit vähän "valistaa" meitä viattomii poikii eiks nii??

• tietäjä

hyppää parvekkeelta alas autto ainaki mua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      31
      2818
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      148
      2173
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1617
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1210
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      67
      1185
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      101
      1145
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      57
      1057
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      1030
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      73