Mitä tehdä kun odotan murrosikää ja oon 11.v odotan eniten sitä että minulla tulisi murrosikä
Odotan murrosikää
6
1735
Vastaukset
Et voi muuta kuin odottaa ja seurata koska kehossasi alkaa näkyä muutoksia. Yleensä hiki alkaa haista voimakkaammin, penis kasvaa isommaksi, kainaloon ja peniksen juureen tulee karvoitusta, finnejä alkaa tulla kasvoihin ja muualle kehoon, pituuskasvu kiihtyy jne jne.
- Tyttö_05
Ei kannata oottaa. Se tulee sitku tulee
- Älä
Älä. Murrosikä on perseestä.
Murrosikä on jännittävää aikaa, se voi tuntua myös nololle tai hämmentää mieltä kun keho alkaa muuttua ja äänikin muuttuu äänenmurroksen myötä. Myös mieliala alkaa muuttua. Älä kuitenkaan jännitä liikaa noita muutoksia, ne tulevat vähitellen. Voit salaa seurata kavereitesi kehittymistä esim pukuhuoneessa tai suihkussa jos joudutte olemaan alasti. Toisilla murrosikä alkaa aiemmin, toisilla myöhemmin. Voit hyvin tutustuu omaan kehoosi vaikka jo nyt tutkimlla, koskettelemalla tai harrastamalla itsetyydytystä
- CreepedOut
Salaa seurata pukuhuoneesa... Mitäs vitun tirkistely ohjeita sä täällä annat? Ja tottakai voi tutustuu itteensä tutkimalla ja koskemalla ja harrastamalla vaikka mitä... Tietty juu... Mut mä oon melko satavarma, että kaikista eniten sä hoitsu haluisit päästä "auttaan" poikii siinä tutustumises. Susta tulee samat creepit vibat niinku tulee kaikista muistaki sedistä jotka vaivihkaa kääntää jutut runkkailuun ja seksijuttuihin. Sä roikut vaan täällä murrosikä palstalla, että pääsisit vähän "valistaa" meitä viattomii poikii eiks nii??
- tietäjä
hyppää parvekkeelta alas autto ainaki mua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14511282Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710371- 278053
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976608Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.555798- 925303
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584493Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814142Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1403698