melatoniinin käyttö - hikoilu

Lääkäri määräsi hormonilaastarin tueksi melatoniinia univaikeuksiin.Uni on parantunut mutta yöllä tulee jossain vaiheessa hiki ja myös aamulla.En tiedä johtuuko melatoniinista vai laastarista joka ei riitä? kuumiin aaltoihin?
22845
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Menopaussin hikoilua.

Äänestä

Vaihdevuosiin käytetään pienintä mahdollista hormoniannosta, jolla oireet saadaan kuriin. Annoksesi ei ole riittävä. Melatoniinista hikoilu ei johdu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


rva51 kirjoitti:

Lääkäri määräsi hormonilaastarin tueksi melatoniinia univaikeuksiin.Uni on parantunut mutta yöllä tulee jossain vaiheessa hiki ja myös aamulla.En tiedä johtuuko melatoniinista vai laastarista joka ei riitä? kuumiin aaltoihin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu