Heippa hei!
Ajattelin kysästä jos täällä olisi paikalla semmosia joilla kokemuksia yhdistelmävaunuista ja matkarattaista niin voisi auttaa mua:)
Eli yhdistelmävaunut olis hakusessa, seuraavat ominaisuudet kriteereinä:
-Neljä iso rengasta (ilmakumi tai kenno jos semmonen johon ei kivet tartu)
-Tavallinen jalkajarru, metallinen mielelään ei muovista/helposti hajoavaa
-Kova vaunukoppa, joka laitetaan suoraan runkoon kiinni & erillinen ratasosa
-säädettävä työntöaisa joko teleskooppi jos saa tarpeeksi matalallle myös pituudet meillä167 & 176 cm tai sitten taittoaisa nivelellä
-Tavarakori voi olla metallinen tai kankainen
-mahdollisuus liittää turvakaukalo esim maxi-cosi, cypex
-liikutaan asfaltilla, hiekkateillä(paljon), myös poluilla, lastataan kärryä välillä mummola matkoille autoon, ulkoilu päivittäistä, maasto suht tasaista ei paljoa ylämäkeä täällä
Mitä yhdistelmävaunua ehdottaisit ja perustele!
Toinen ongelma on turvakaukalo telakka matkarattaat
olen miettinyt että ostaako telakkaa ollenkaan kun ei meillä ole sitä isofix systeemiä autossa ja autoilu ekan vuoden aikana tuskin on kovin suurta
Maxi-Cosin turvakaukalot miellyttää eniten silmää. Olen ajatellut Capriofix kaukaloa, onko kokemuksia, niin hyviä kun huonojakin? kaikki tervetulleita.Onko hinta - laatu ok? näyttää saavan turvavyötelakan kanssa tarjouksesta halvimmillaan 279€ tai pelkkää kaukalo n. 150-160e. Miten kauan lapsonen tähän mahtuu? Pebble ja Pebble plus myös kivoja ovat vaan vähän kalliimpia ja olivat jonku verta painavampia.
Niin ja sitten vielä rattaista. Että mitkä sulla on ollut maxi cosi kaukalon kanssa? ajattelin että ois ehkä kiva että peräluukussa ois joku runko tai ratasosa runko johon sais tuon kaukalon klikattua kaupunki reissuja varten. Vai ostaisiko käytetyn rungon vain esim. teutonian / emmaljungan pikkurenkaisen adapterin? mitäs mieltä?
Ylipäätänsä olen ajatellu että ostaisin vauvatavarat käytettyinä jos hyväkuntoisia ja muutaman vuoden vanhoja löytyy. siinä säästää niin rahaa ja luontoa!
Mitkä yhdistelmävaunut ja matkarattaat ostaisin?
vaunuviidakosta
0
668
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746