Viking Linen online-varaus on huomattavasti parantunut takavuosista mutta edelleen on ongelmia ainakin varatun matkan muuttamisessa. Näytölle tulee jatkuvasti (n. 6 yritystä) ilmoitus "Tekninen vika, yritä hetken kuluttua uudelleen."
Halutaanko näin periä ne 6 euroa matkan täydellisestä peruuttamisesta vaiko ne muutamat eurot maksullisesta puhelinpalvelusta. Sorry vaan, mutta ainakin sellaisen käsityksen voi helposti saada!
Viking Line ja varauksen muuttaminen
17
6034
Vastaukset
- Helppo-homma
Varauksen muuttaminen on maailman helpoin asia. Sen voit vain itse sählätä.
Olen itse muuttanut sen monet kerrat ja pari peruutustakin olen tehnyt ja rahat on nopeasti palautettu.- kaikestahuolimatta
Puhelimitse ehkä, online ei. Jospa viitsisit selvittää yksityiskohtaisemmin.
Jo tilatun matkan voi -kahtopa ihmettä- kyllä VAHVISTAA! Vaan annas olla jos vaihdat lähtöpäivää niin tulee ei-oota -tai oikeastaan ei sitäkään.
Tuntuu joskus siltä, että Viking Linessa -muuten hyvä ja edullinen linja ym. - on liian paljon -olkoon sanomatta mitä- laatimassa online-puolta.
Vuosia sitten ei hyväksytty esim. 4-numeroista postinumeroa. Katsos joka maassa kun ei ole sama systeeemi kuin Suomessa. Kontrolli ei onneksi toiminut sikäli, että kunhan kirjoitti 5-numeroisen postinumeron se sai olla vaikka mitä paskaa tahansa -kunhan oli 5 numeroa...
Varausta voi kuulemma myös hakea JOKO numeron TAI nimen perusteella. Tarina JOKO-TAI päättyy siihen, että numeroa KYSYTÄÄN KUITENKIN. Mitäs jos numero olisi hukkunut? Taas meni lisäselvittelyksi. Tässä ei joku ilmeisesti snajaa, mitä SUOMEN kielessä joko tai tai merkitsee vaiko ollaanko henkilösuojalaissa taas nuolemassa persettä Ryssälissä kuten tyypillistä Suomelle, 70 vuotta neukkujen satelliitti, nyt EU:n mallioppilas.
- Mites-tilanne-muilla
Mites tilanne vertailessasi mm. Tallink Silja, Eckerö Line varaussysteemit,
toimivatko paremmin vai huonommin vrt. Viking Line- Kuluttajasuojaa
Kaikki ne toimivat samalla tavalla. Onhan taustalla kaikille samat lait ja velvoitteet.
- Mites-tilanne-muilla
Kuluttajasuojaa kirjoitti:
Kaikki ne toimivat samalla tavalla. Onhan taustalla kaikille samat lait ja velvoitteet.
Samat ongelmat systeemin kohdalla jokaisella laista ja velvoitteista huolimattoko!
Miksi ei ole korjattu havavaitsemiasi ongelmia, kuluttajan suojaan vedoten? - Noudattakaa-ohjeita
Mites-tilanne-muilla kirjoitti:
Samat ongelmat systeemin kohdalla jokaisella laista ja velvoitteista huolimattoko!
Miksi ei ole korjattu havavaitsemiasi ongelmia, kuluttajan suojaan vedoten?Mikä muka mättää? Koko hommahan toimii kuin junan vessa. Ei tartte muuta kuin noudattaa ohjeita. Ja ottaa blokkaajaohjelmat pois päältä, sillä ne voivat estää homman toiminnan. Mutta onhan tuokin ohjeissa sanottu.
- Mites-tilanne-muilla
Noudattakaa-ohjeita kirjoitti:
Mikä muka mättää? Koko hommahan toimii kuin junan vessa. Ei tartte muuta kuin noudattaa ohjeita. Ja ottaa blokkaajaohjelmat pois päältä, sillä ne voivat estää homman toiminnan. Mutta onhan tuokin ohjeissa sanottu.
Ei mulla mätä mikkä, kysyin vain miten tilanne muilla liikenöitsijöil
selityksii kyl tuli, odotetusti (yhelt ja samalt?)
ps. lukekaa teksti ennen sen kommentoimista, helpottaa huomattavasti toimianne - Samat-sanat
Mites-tilanne-muilla kirjoitti:
Ei mulla mätä mikkä, kysyin vain miten tilanne muilla liikenöitsijöil
selityksii kyl tuli, odotetusti (yhelt ja samalt?)
ps. lukekaa teksti ennen sen kommentoimista, helpottaa huomattavasti toimianneSamoin. Lue sinäkin räpellyksesi ennen lähettämmistä. Kirjoita myös selkeästi, jotta ei kaikkea tarvitse tulkita ja arvailla.
- Palvelun-tuottajaan
Samat-sanat kirjoitti:
Samoin. Lue sinäkin räpellyksesi ennen lähettämmistä. Kirjoita myös selkeästi, jotta ei kaikkea tarvitse tulkita ja arvailla.
No hei. Aloitushan on ilmiselvä provo.
Jos on ongelmia, otetaan tietenkin yhteyttä palvelun tuottajaan. He osaavat antaa apua sekä jos systeemissä on virhe, pystyvät korjaamaan sen. Täällä olevista yksikään ei noihin kykene. - nk.palveluntuottajaan
Palvelun-tuottajaan kirjoitti:
No hei. Aloitushan on ilmiselvä provo.
Jos on ongelmia, otetaan tietenkin yhteyttä palvelun tuottajaan. He osaavat antaa apua sekä jos systeemissä on virhe, pystyvät korjaamaan sen. Täällä olevista yksikään ei noihin kykene.Just noin! Soitellaan 10 minuuttia -mikäli ei ole suurempaa ruuhkaa- Viking Linen konttuuriin á 2-3 e ja asia selviää parilla soitolla. Upouusi matkavaraus ei tulisi paljoakaan halvemmaksi.
- blokkaaja
Noudattakaa-ohjeita kirjoitti:
Mikä muka mättää? Koko hommahan toimii kuin junan vessa. Ei tartte muuta kuin noudattaa ohjeita. Ja ottaa blokkaajaohjelmat pois päältä, sillä ne voivat estää homman toiminnan. Mutta onhan tuokin ohjeissa sanottu.
kumma että ne "blokkaajaohjelmat" eivät ole estäneet (?) aikoinaan varausta....
- Teitä-provoilijoita
blokkaaja kirjoitti:
kumma että ne "blokkaajaohjelmat" eivät ole estäneet (?) aikoinaan varausta....
Tuota provoilijan ajatusmaailmaa!
Varauksen tekeminen tai rekisteröidyn varauksen muuttaminen on nyt melkoisen eri luokan asia. - Provoilua
nk.palveluntuottajaan kirjoitti:
Just noin! Soitellaan 10 minuuttia -mikäli ei ole suurempaa ruuhkaa- Viking Linen konttuuriin á 2-3 e ja asia selviää parilla soitolla. Upouusi matkavaraus ei tulisi paljoakaan halvemmaksi.
Joo, just noin provon tyyliin. Silloin palvelun tuottaja saa palautteen systeemivirheestä. Ja jos matka on parista eurosta kiinni, niin väliäkös sillä.
Provohan aloitus oli. Mitä olennaisia tietoja aloittaja on antanut? Aivan, ei muuta kuin että "ei toimi".
Palstaluotsit äkkiä takaisin, niin näiltä häiriköinneiltä vältyttäisiin pitkälle.
- Anonyymi
Varaan tänään päiväristeilyn.
- Anonyymi
Kuinka aikasin varaus lopetetaan netissä? Esim klo 9 ei 10:30 lähtevään laivaan saa lippuja, vaikka ehtisi laivalle ja siellä olisi tilaa. Ihmetyttää tälläinen, koska voisi automatisoida asiat nykyaikana paremmin. Tähän aikaan ei myöskään enää saa varattua lisäpalveluita, esim jos tarvisi ruokaa tai hytin eli ei edes lisää maksamalla heille, saa palveluita. Viking lineen ei saa varauksesta myöskään tarpeeksi nopeasti vastausta. Onnistuin aiemmin vahingossa käyttämään "veneet ja sössimään varauksen" ja piti tehdä uusi varaus ja nämä pisteethän eivät palautuneet, koska niitä ei saanut näkyviin miten vaikuttivat varaukseen, eikä peruttu tapahtumaa, mitä ei ollut edes vielä maksanut. Asiakaspalvelu ei tunnetusti ole viikkoon vastannut mitään. Tein myös aiemmin yhden laivavarauksen ja tulin kipeäksi ja peruutin matkan, mutta mitään hyvitystä en saanut, vaikka sen itse peruin netistä, mielestäni hyvin epäreilua toimintaa. Kaikilla ei ole varaa maksaa matkojansa moneen kertaan ja tarvii säästää rahaa, jotta ylipäänsä laivaretki onnistuu.
- Anonyymi
Näköjään sama ongelma siljalla. Kaikki muu toimii, mutta kun yritän muuttaa varausta, niin propelli vain pyörii ja yhtäkkiä muka internetti ei toimikaan. Just joo. Kunnon kusetusta.
Onko tietoa kuinka myöhään varausta voi muuttaa online? Lähinnä voisin lisätä henkilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781