Haluisin käyttää tampponeja kun siteet alkaa ärsyttää mut mua pelottaa että se sattuu.. Kertokaa jotain vinkkejä miten se ois helpompaa. Oon tällä hetkellä 12 ihan kohta 13 ja haluun vaan päästä siteistä eroon ja saada tampponit käyttöön.. Ja ne pojat jotka tulee tänne valittamaan että "ei se nyt niin vaikeaa voi olla" niin tunkekaa sellane omaan perseeseenne niin ymmärrätte
Siis miten?!!
4
691
Vastaukset
- harjoitellen
Nuoremmilla tytöillä tamponin asettaminen on usein vaikeampaa, iän myötä se on helpompaa. Onhan sinulla pienimpiä mahdollisia tamponeja (mini tms)? Kannattaa harjoitella asettamista ajan kanssa, niin ettei ole kiire. Pitää olla rentoutunut - jos jännittää, myös lihakset supistuvat ja asettaminen vaikeutuu. Itselleni helpoin asento on pöntöllä istuessa, mutta voi kokeilla myös seistä ja asettaa toisen jalan pöntön päälle. En ole itse käyttänyt asettimellisia tamponeja, ne tuntuvat hankalilta.
Jos tamponin käyttö alkaa sujua, suosittelen kuukuppia. Se on monin tavoin mukavampi, ympäristöystävällinen ja tulee käytössä edullisemmaksi. Mutta jos tamponin käyttö ei tunnu nyt toimivan, pidä paussia harjoittelussa ja kokeile joskus myöhemmin uudestaan.- Menkkaneiti
Kiitos otan testiin!!
- sormentunto
Kokeile ensin laittaa sormesi emättimeen. Pieni tamponi ei ole sormea isompi. Sormella voi tunnustella, mihin päin emätin helpoimmin ottaa vastaan ja tunnet sen "portin", jonka taakse tamponi on vietävä. Se on noin yhden nivelvälin päässä.
Tamponia ei kannata kokeilla silloin kun sinulla ei ole kuukautisia, mutta sormella voit kokeilla milloin vain. - Menkkaneiti
Nyt sain sen onnistumaan eikä edes satu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772