Rovaniemeläinen kaksikymppinen opiskelija tässä etsimässä töitä! Paljon hakemuksia kevään aikana lähettänyt, mutta ei ole kesätyö napannut :/ Olen aikaisemmin tehnyt siivoushommia ja asiakaspalvelua. Puhelinmyynti ei ole minun juttuni, mutta etsin silti mitä vain hommaa, jolla maksaa kesän elämiset :) On terävä pää ja vahva ruumis.
Vastaukset 5
- Sarppazon
Hei! Kiinnostaisiko sinua lisäansiot kosmetiikan ja hyvinvointituotteiden parissa? Esitettä ystävillesi/sukulaisillesi/naapureillesi näyttämällä voit saada lisätuloja, sinusta itsestäsi riippuu, kuinka paljon tienaat. Kerron mielelläni lisäinfoa aiheesta ja ansaintamahdollisuudesta! Laita sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Lisätietojen kysyminen ei sitouta vielä mihinkään, joten ota rohkeasti yhteyttä :)
- 020345
Siivoustyötä Helsingin keskustassa. Asunto löytyy. Soita 0400 95 62 53
- Rahaa
Laita postia tulemaan niin katsotaan
[email protected] - töitätarjolla
Tarjolla työtä, esimerkiksi opintojen oheen.
Ansaitse rahaa missä vain. Ei ikärajoitteita, tai seksityötä. EI myyntiä/telemarkkinointi, seksichathommaa, syötät vain numeroita/tekstiä. Mitä enemmän töitä teet, sitä enemmän tienaat.
Lisätietoja: http://oremoney.win/9574202339752/ - Moderaattoriksi
Kiinnostaisiko chat-moderaattorin työ? Maksu viestien määrän perusteella, mitä enemmän teet töitä, sitä enemmän ansaitset. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521070
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131004Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust51982Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7884- 89826
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4694Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25647Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190643- 73607
- 57603