Kaikki oikeuden jäsenet naisia, saako mies oikeutt

kuinkasinullekävi

Miehen kannalta kammottava tilanne, oikeudessa kaikki jäsenet tuomarista alkaen naisia, nykyään usein feministejä ja puidaan asiaa, jossa vastakkain mies ja nainen, taitaa olla selvä tapaus heti alusta alkaen, että mies joutuu hovioikeuteen valittamaan?

Feministithän vihaavat ainakin jollakin tasolla miehiä ja aina kun mahdollista, purkavat tuota vihaansa, eivätkä koskaan näe naista syyllisenä mihinkään, vaan tämä on aina lähtökohtaisesti uhri. Tuskin pystyvät oikeuden jäseninä tuosta kaavastaan irrottautumaan.

5

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feministimutenvihaamiehi

      Ja naisen on mahdotonta saada oikeutta, jos kaikki oikeuden jäsenet ovat miehiä, eikö niin? Koska kaikki miehet ainakin jollain tasolla vihaavat naisia, eivätkä koskaan näe miestä syyllisenä mihinkään. Tuskin pystyvät oikeuden jäseninä tuosta kaavastaan irrottautumaan.

      Oikeasti: jos aloittajan käsitys on tuo, ei hän ymmärrä mitä feminismillä tarkoitetaan.

      • xcvbghjklökjhgfd

        Asia taitaa olla liian lähellä itseäsi, olet feministi. Feministi elää valhetodellisuudessa, kuin uskovainen, joka ei kykene näkemään asioita realistisesti.

        Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä feministit kertovat feminismin tarkoittavan, vain sillä on merkitystä, mitä feminismi on todellisuudessa.

        Feminismi ilmenee käytännössä miesvihana ja raivona, pyrkii nostamaan naisen etuoikeutettuun asemaan raukkamaisia keinoja kaihtamatta, silti eivät vaadi naiselta samaa vastuuta, vain lisää oikeuksia.
        Tästä julkkisesimerkkinä Donald Trump, kerta toisensa jälkeen ilmestyy hyökkääviä feministejä, jotka keksivät valheita, väittäen Trumpin koskeneen pyllystä kymmeniä vuosia sitten, tms, koittaen näin vetää vaaleilla valitulta presidentiltä mattoa alta.

        Joten on todella aiheellinen kysymys, onko feministit sopivia oikeuden jäseniksi ollenkaan. Miehet pystyvät eri lailla loogiseen ajatteluun, mihin ei sotketa omaa tunnemaailmaa, tämä on ihan kaikkien tiedossa oleva asia ja erilaisin tutkimuksin todettu.


    • Herrasmies

      Kyllä nainen saa oikeutta on pilikulli miehiä jotka on aina naisen kanssa samaa mieltä ja "syy" löytyy sieltä jostain.

    • vääryysvaltonuhri

      Voin kokemuksesta kertoa että ei mies todellakaan saa oikeutta tuonlaisessa tapauksessa, olen omakohtaisesti joutunut toteamaan tämän ja tämän takia olen tätä asiaa seurannut jo vuosia. Itseasiassa kuulusteleva poliisi oli nainen syyttäjä nainen molemmat asianajajat naisia ja tuomarikin oli nainen, en sitten myöskään saanut valituslupaa hoviin. Eli pienikokoinen katkeroitunut nainen joka oli tuomarina oli siis käräjäoikeus ja kun hän ei kunnolla edes halunnut kuulla vastaajaa vaan keskeytti aina kun aioin sanoa jotain, eikä todistajanikaan saanut kertoa asiansa, niin ei siinä oikeus toteudu kun ei syytettä kyseenalaistettu ollenkaan vaikka todisteitakin oli siitä että valheesta oli kyse. Jälkeenpäin on tietenkin helppo olla jälkiviisas, ja todeta että asia olisi varmaan saanut aivan eri käänteen jo kuulustelussa jos olisin ymmärtänyt vaihtaa kuulustelijaa ja olisin ilmeisesti päässyt miehen kuulusteltavaksi, en kuitenkaan tiennyt kuinka sairas tämä poliisin ja oikeuslaitoksen maailma on, ja olin sinisilmäinen ja uskoin että kyllä se totuus kaivetaan esille viimeistään käräjillä, ja mitä vielä? Olin jopa niin sinisilmäinen että uskoin kun mukava naispoliisi soitti ja pyysi tulemaan juttelemaan että menin juttelemaan ja kun jossain kuulustelun puolessavälissä hän veti siitä herneen nenään ja sanoi että hän tekee täällä kysymykset ja että hänelle ei kannata alkaa... niin minulle selvisi että tämähän onkin vissiin kuulustelu. Sitten hän alkoi kirjoittamaan, ei ennen sitä, eli hän tiesi huijaavansa minut,kun hänen kirjoituksensa oli kuitenkin suurinpiirtein niin kuin olin kertonut niin
      allekirjoitin sen, jälkeenpäin tiedän että olisi pitänyt olla asianajaja mukana ja vieläpä miespuolinen.

    • kaikenjokonenut

      Olen vuosien varrella joutunut kohtamaan ex:ni (mies) aiheuttamia oikeidenkäyntejä . Molempia mies että nais syyttäjiä ja tuomareita, käräjäoikeudessa että hovioikeudessa.

      Huomioinnut tuomarikunta on Suomessa täysin vajaa koulutettua,ns. putkeen kurkkijoita joilla on valikoiva kuulo ja lukutaito sekä yksinkertainen alakoulussa opittu yhteenlaskutaito on häävinnyt/ nukuttu tunneilla ei sitä ainakaan ole opittu.

      Tuomarikuntaa ei kouluteta tunnistamaan "Auervaa" hyväksikäyttäjää, oli sitten mies tai nainen kyseessä. Ainut mitä yrittävät tunnistaa on todistajana kuultavan totuudessa pysyminen valanvelvoittamana. Senkin kurssi opetuksen aikana nukuttu/ unelmoitu muita asioita.

      Syyttäjistä useimmat ovat olleet naisia, kerran mies. Heiltä joka kerta asiallista kohtelua oikeudessa ajaessaan vaatimuksiani ex:ltä.

      Poliisi toiminnasta: olen ollut kuultavana sekä nais että mies tutkijoilla. Heissä molemmissa olen kohdannut sekä asiallista ja hyvin töykeää, halveksuntaa osoittavaa kohtelua.

      Oli sitten mies/nais viranomainen, useat ovat hakeutuneet ammattiin johon eivät itse loppujen lopuksi ole päteviä. Heillä on väärittynyt kuva Suomen perustuslain/ihmisoikeuksien mukaista käsittelystä/kohtelusta. Heidän molempien joukosta löytyy narsisteja, halu hallita ja päättää muiden asioista tulkisemalla lakia omavaltaisesti. Asianajajasissa on samalaisia mies/nais henkilöitä.

      Joku sanoo valita heistä ja huonosta kohtelusta, Korppi ei toista korpia noki, puolustaa omaa ammattikuntaansa henkeen ja vereen.

      Hyvä se onnistuu kyllä asiaan perehdytään kunhan olet julkisuudessa toistuvasti esillä oleva silmäätekevä päättäjä, esiinnyt aikakauslehdissa omaa surkeuttaan reposteva julkisuuden henkilö.

      Kaikissa viranomaisissa on mies/nais edustajia jotka osaavat ja hoitavat työnsä ammattitaidolla
      he vain ovat hyvin pieni vähemmistö. On lottovoitto kohdata tälläinen viranomainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe