Saas nähdä milloin pressa laittaa turistityttöset ja vanhat rouvat ruotuun vaatetuksen suhteen. Taitaa olla aika lähellä ohjeet pukeutua kuten paikalliset kotirouvat ja tyttärensä, pitkä paksu hame ja huivi tiukasti hiusten peittona. Eipä taida kansalaisuuskaan antaa vapauksia. Mutta jokainen valitkoon itse kuinka pitkälle kannattaa luopua omista tasa-arvoista arvoistaan. Minä henk.koht.inhoan niitä huivipäitä.
Pressan valta
12
517
Vastaukset
- siitavaan
spekuloi ja vihaa ihan rauhassa vaan, mitä se meille kuuluu.......?
- DebiilitOn
Kuuluu toki sen verran, että yleensä se joka tietää vähiten, huutaa eniten. Tälläkin palstalla valitettavan usein.
- Nuoria_naisia
Alaniassa tytöt ja nuoret naiset ajelevat mopoilla pitkin kaupunkia ilman päähinettä ja shortsit jalassa. Naisia on työssä pitkin kaupunkia aivan eurooppalaisittain pukeutuneena. Myös esimerkiksi pankeissa ja kaupoissa.
Ei tämä ole ainakaan vanhoillinen paikka.- MvMagazin
Eihän sitä voi tietää, jos ei ole sielläkään ikinä käynyt.
- Faktatpöytään1
Sekopää vallassa ja monet hänen kannattajansa tuntuvat tekevän mitä vaan, että maa muuttuu Pohjois-Koreaksi. Niin sinänsä en ihmettele vaikka naisille tulisi huivipakko, ajokielto ja vaikka mitä.
- MVmediammeTiedoittaa
Tässä ruokailuohjeita asiallisesti pukeutuneille muslimirouville:
https://www.youtube.com/watch?v=b5UOkxR_oRg- alistuen
Hahahah.. ...pakkoko? on tehdä elämästään noin vaikeaa...PAKKOHAN SE ON vaikka sitä vapaaehtoisuutta hoetaan. Uskonto alistaa ja jos haluaa yhteisön kunnioituksen on ALISTUTTAVA mitä omituisimpiin sääntöihin.
- taasreissuun
Taitaa ollakkin parempi, että Suomi-neidot peittävät itsensä kaapuihin. Kas kun facessa Alanyaan matkustava kyseli, mistä saa isoja vaatteita kokoa 46. Vastauksia tuli useita ja tieoa tuntui olevan. Tuosta voi tehdä johtopäätöksen, että sinne matkustavat ovat isokokoisia. Olen eri maihin matkustavien facessa, mutta vastaavia kyselyjä en ole huomannut. Olen siis käynyt Alanyassa, mutta myös Kreikassa, Kroatiassa, Ranskassa jne......
- Vapausjaoikeus
Turkkiin matkustaminen on rikos ihmisyyttävastaan. Matkustamalla Turkkiin annat hiljaisen hyväksynnän Turkin tasavaltaa tuhoaville pettureille. Hävetkää!
- taaaaas
No voi, voi, sitäkö mietit? Sarjasta totuuksia kansan syvistä riveistä...
- reidetpiiloon
No onhan se ainoa paikka missä tukevatkin saavat huomiota, siis tosilihavat. Vielä tulee aika kun tissit on laitettava piiloon kuten reidet ja nilkatkin. Ne kun tuovat syntisiä ajatuksia.
- Panomiäs
Valitettavasti minulla on ensi käden muistissa tapaus jossa lihava nainen oli alasti selällään sängyssä.
Ehkä tämä ajatustakauma on syntinen mutta ei taatusti kiihottava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852097- 431670
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!651407- 741208
- 771151
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261134- 481123
- 591051
- 37913
- 39884