Huawei Honor 8 lite ja puhelimen muisti täytyy

aavikkomurmeli

Onko kellään samaa ongelmaa ja miten on saanut sen hoidettua.
Eli kännyn muisti täytyy tosi nopeasti. Olen ostanut muistikortin mutta siihen ei tietenkään lataudu kuin kuvat ym (ei ohjelmat).
Ohjelmia ei ole kuin muutama ladattu, (alle 10) muistikapasiitti on 16GT. Edellisissä puhelimissa samalla muistilla ei samaa ongelmaa.
Ei videoita, ei, musiikkia,, ei pelejä. Mikä neuvoksi?

10

8557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tuon takia ostin itse Honor 8:n. 16 gigaa on nykypuhelimille liian vähän. Kokeile Puhelimen hallinta -sovellusta. Myös X-plore sovellus on hyvämuistin selaamiseen. Sen saa Google Playsta

• aavikkomurmeli

jeps, tuosta puhelimen hallinta sovellusta olenkin käyttänyt, Täytynee varmaan jossain vaiheessa vaan sitten ostaa uus puhelin. En tajunnut tuota katsoa kun ostin (enkä tajuakkaan noista määristä mikä olisi riittävä) Mutta kiitos vastauksesta

• aavikkomurmeli kirjoitti:

jeps, tuosta puhelimen hallinta sovellusta olenkin käyttänyt, Täytynee varmaan jossain vaiheessa vaan sitten ostaa uus puhelin. En tajunnut tuota katsoa kun ostin (enkä tajuakkaan noista määristä mikä olisi riittävä) Mutta kiitos vastauksesta

Katso, että kaikki kuvat ym. on muistikortilla. Sinänsä sisäisen muistin määrällä ei juuri ole väliä, kunhan on puoli gigaa vapaana, että voi asentaa. Minulla Honor 8:ssa oli n. 20 gigaa vapaana,. Sinänsä törkeän paljon eli n. 12 gigaa menee kaikkeen bloatiin mutta ei juuri haittaa, kun vapaata riittää. Olen reilusti asennellut ja vapaana on n. 12 gigaa.

• aavikkomurmeli

Kaikki kuvat on kortilla, eikä niitä ole edes paljoa. Mulla oli Honor 6 jossa ei ollut mitään tällaisia ongelmia, vaikkakin sama määrä gigoja. Päivityksiä on enää turha tehdä kun ei gigat riitä. Ihan kuin joku kerääntyisi jonnekkin. Ilman mitään appien laataamisiakaan Kerran palauttanut tehdasasetuksille.Kyllä seuraavassa puhelimessa on sitten gigoaja. hittovie.

• siirrä-kortille-apps

Ohjeet kuinka laittaa sovellukset kortille.
      https://www.tomsguide.com/us/move-android-apps-to-sd-card,news-21279.html

Seuraavaksi puhelimeksi suosittelen sellaista mikä täyttää seuraavat ominaisuudet:
      Joko käytetty halpa tai uusi:
      Android, mikä saa versio päivityksiä 2 vuotta tulevaisuuteen.
      Vähintään 2gt ram.
      Muut, voit arvioida itse.

• Anonyymi

🆘 ✴️😓😤 ♓EL🅿️ Itse just tappelen saman ongelman kanssa! Sisäistä muistia vapaana 855megaa ja silti vaatii poistaa jotain sovelluksia kun yritän jotain 17megan sovellusta asentaa play kaupasta.. Ihan käsittämätöntä! Oon ollu tähän luuriin muuten niin rakastunu, ostin saman tilalle ku edellinen varastettiin, mut nyt ialkanu kypsyttää toi muistiongelma joutunu poistaa vähä välii facen ja mesen ku tarvinnu wickr men 190mb n. S ekä orfoxin ja botin...., No nut o n onnex lite versiot mut instagramist ei toivookaan. No nyt ostin 32gigan muistikortin et ongelma ratkeis, mut eihän noit sovelluksii saa siirrettyy sinne... Sisältöjö ehkä mut sil ei saa tilaa ees gigan vertaa.. Ja vaukka oon asettanu oletus muistiksi sd kortin ni ei ne sovellukset asennu sinne... Mitä teen et saan sovellukset kortille ennen ku hommaan uuden 📞??? ❓❓❓❓❓❓❓❓⁉️❌❎✖️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️❓❓❓❓❓

• Anonyymi

Esimerkiksi pikaviestipalveluissa vastaanottamasi kuvat vievät helposti gigakaupalla tilaa. Poistaminen riippuu mallista, mutta yleensä se onnistuu suunnilleen seuraavasti:

asetukset -> sovellukset -> Whatsapp -> Poista sovelluksen data

Sama pitää tietysti tehdä jokaiselle muistisyöpölle sovellukselle erikseen.

• Anonyymi

Hankkikaa puhtaalla Androidilla olevia malleja! Tauhka vie aina tilaa!

• Anonyymi

Samsung älypuhelimissa on jo ajat sitten ratkaistu tuo monia Android puhelimia vieläkin vaivaava muistin täyttymis ongelma.

• Anonyymi

Eipä ole.. Samaa roskaa kuin Huaweit..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3214
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2137
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1822
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1755
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1599
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1350
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1274
    Aihe