Mitä pitäisi tehdä runkkaamisen suhteen?

Tuossa joskus kun runkkasin tuli tavallista vaaleampaa spermaa muuten se on ollut läpinäkyvää. Pitäisikö minun pitää jonkin aikaa taukoa että siitä tulisi todella valkoista? Merkkaako runkkauksesta tauon pitäminen sen laatuun? Asiallisia vastauksia kiitos.
Ilmianna
Jaa

10 Vastausta

Ja en ole lopettamassa runkaamista koska se ehkäisee kives syövän saamista.
Ilmianna
Jaa
Ei tartte tehdä mitään.
Ilmianna
Jaa
Ei oo syytä huoleen kuitenkaan. Murrosiän alkupuolella sperman väri ja määrä voi vaihdella, se on ihan normaalia. Eikä siis ole tarvetta vähentää tai lopettaa itsetyydytystä
Ilmianna
Jaa
Miten paljon sitä tuli? Tai tuliks tavanomaista enemmä?
Ilmianna
Jaa
Siis kaikki mitä tuli oli vaaleampaa kuin tavallisesti eli läpinäkyvää. Ennen vaan tuli läpinäkyvää ainetta jota kai voi sanoa esispermaksi. Sen mukana tuli vähän esispermaa muttei kuitenkaan paljoa. Se oli ensimmäinen kerta kun tuli vaaleampaa. Sain siis ekat vaaleammat ulkona muuten olen runkannut sisällä. Ulkona olo kiihotti aikalailla. Enkä ollut runkannut 2 päivään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tuliko paineella eli lensikö kauas vai vaan valuiko? Kuulostaa siltä että sulla on vaan murrosikä edennyt ja oot alkanut tuottaa kunno mälliä. Saattaa alkuun ne muutaman pvän tauot auttaa mut kyllä se valkoiseksi muuttuu vaikka runkkaisit monta kertaa päivässä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mä 15v poitsu ja runkkaan kerran viikossa. Multa tulee paineella ja pitkälle ruiskii. Valkoista mulla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mite on murrosikä muuten edennyt?
Kyllä toi kehitysvaihe on sun ikäselle jo normaalia että tulee kunnon mällit.
Ilmianna
Jaa
Kyllä se pikkuisella paineella tuli ja on karvat ja nopeempi kasvu alkanut. Taidan pitää taukoa jonkin aikaa. Ja katson sitten miten käy.
Ilmianna
Jaa
05masturbointi: Ei tarvitse tehdä asian suhteen mitään. Jatkat masturbointia samalla tavalla kuin aikaisemminkin.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mitä pitäisi tehdä runkkaamisen suhteen?

Tuossa joskus kun runkkasin tuli tavallista vaaleampaa spermaa muuten se on ollut läpinäkyvää. Pitäisikö minun pitää jonkin aikaa taukoa että siitä tulisi todella valkoista? Merkkaako runkkauksesta tauon pitäminen sen laatuun? Asiallisia vastauksia kiitos.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta