Aitaus kanille

Kanifani

Olen hankimassa kania. Idea olisi että tekisin kanille aitauksen kompostikehikoista ja alustan suojaisin muovilla,tietenkin heinää, suojapaikka ja muuta kivaa pupulleni. Minua huolettaa kuitenkin onko aitaus riitävän turvallinen jos pupun jättää yksin? Hyppäkö se helposti pois? kiitos jo nyt vastauksista.

5

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kani96

Mulla on yks kääpiöluppa kuollut säikähdettyään yöllä oli juossut päin kehikkoa ja tunkenut pään aidasta läpi. Siihen oli sitten hirttäytynyt. Kannattaa rakentaa myös katto ja pohjalle voi asettaa mattoja.

• Zedä

Hyvältä kuulostaa! Riippuu ihan tosi paljon kanista miten korkeista systeemeistä ne tulee yli. Mun kanit ei pompi yli mistään, mutta toiset sekä pomppaa että kiipeää... Seuraa ja pistät korkeemmat seinät tai katon sitten jos osoittautuu karkailijaksi.

• kanifani

Mietin belgianjättiä tai sakasanjättiä tai jotain mixiä niistä sekä ranskanlupasta eli vähän isompi pupu olisi kyseessä. Siksi juuri huolettaa kuinka korkealle voi hypätä ja kuinka helposti aitauksen rikkoo.

• bjätti96

Ei pidättele komppari jättikania :) t. Jättikanien kasvattaja

• Kanifani

Joo tulin siihen tulokseen itsekkin ! Taidan antaa olla vapaana on ne isot jänöt fiksuja. Ja laitan huoneen turvalliseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7977
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4563
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      32
      4383
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3579
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2763
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2636
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      33
      2389
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2343
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2033
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      56
      1733
    Aihe