Ja ei kai voida puhua hinnallisesta erosta, kaip suunnilleen pyöritään samoissa?, mutta mitkä ovat miinukset ja plussat??
Tilaelementti vai Suurelementti
4
395
Vastaukset
- Elementointi
Tilaelementti on tiiviimpi ja lämpöisempi kuin suurelementti. Suurelementti rakentuu hurjan nopeasti. Tilaelementin värisävyt monipuolisia, suurelementin
lujuus omaa luokkaansa. - useammanrakentanut
Minä tekisin sinuna aina yhden seinäelementin kerrallaan maassa. Helppo nostaa pystyyn kerralla. Katto kannattaa tehdä siinä perustusten päällä valmiiksi, jolloin seinäelementit nostetaan pystyyn ja katto lasketaan niiden päälle. Helppo tehdä, ei mene paljoa aikaa talon tekemiseen. Sopiva porukka tekee päivässä talon lähes valmiiksi. Ennätys (Guinness World Records ) lienee 7 tunnissa talo täysin valmiiksi tällä systeemillä.
Olen useamman rakentanut, että katto tehdään maassa valmiiksi ja nostetaan nosturilla seinien päälle. - Rakentaehkä
Eli onko tilaelementti kuitenkin hyvä vaihtoehto?,lähinnä kokemuksia jolla on tälläinen? Itse olen miettinyt muutamaa asiaa, kun nopeus(valmistuminen), hinta? ja lähinnä lattia rakenne kylppätissä ja yleensä.
- Luetunymmärtäminen
Moduulirakenteinen pientalo : Ratkaisumalli joustavan pientalon valmistamiseksi
https://www.theseus.fi/handle/10024/145461
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1133570Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313069Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1282604Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain1992027En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v131914Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦141862- 351851
- 1201820
- 291751
- 351694