Liian vanha töihin ?

Noora61

Olen syntynyt vuonna 61 ja tuntuu että ikärasima esiintyy.
Nyt etsin töitä joita voi tehdä kotona olisiko sinulla jotain tarjota.
Mitään lehtimyynti juttua en tosin halua tehdä.
Lapset (2) pois kotoa joten aikaa olisi en mummukerhoon halua mennä istumaan vielä ainakaan.
Mutta olisiko sinulla minulle hommia tarjolla olen kätevä käsistäni kuten myös tietokoneella.
Minut saa osoitteesta ; [email protected]
T Noora

15

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liianfiksutöihin

Aivan sama käsitys itsestäni. Olen täysin kypsä enää mihinkään kuittailuun, halveksuntaan tai ylipäätään asiattomaan kohteluun. Puhumattakaan siitä, miten meidän ikäisiä pidetään kyvyttöminä sopeutumaan normaaliin työelämän sääntöihin . Siis haloo! Meitä jotka olemme 14-vuotiaasta saakka tehneet koulujen kesälomilla raskasta ja vastuullista rehellistä työtä. Meille kerrotaan nyt korostuneen kovaäänisesti itsestäänselvyyksiä, jotka olemme jo aikoja sitten oppineet. Olen niin väsynyt loukkaavaan kohteluun, että tasan kävelen ulos jokaisesta sellaisesta tilanteesta. En siis jää puolustelemaan tai huutoväittelemään enää kenenkään kanssa. Minulla on oikeuksiakin.

• Noora61

Ota yhteytä voisimme juttella osoiteeni on tuossa.

• eihätää

• pano-poika

onnistuuko netti chattailu erotiikan merkeissä??

• turhautunuteläkeläinen

kyllä ikärasismi on suomessa vallalla ei yli 50v ole mitään mahdollisuutta hakea töitä tai hakea voi mutta kukaan ei ota.

• TähänOnTultu

ikävä kyllä :(

Johtuu siitä että firmoilla ei ole enää tarvetta ottaa työntekijää jolle pitäisi maksaa palkkaa kun he tietää ns ilmaistyöntekijöitä saa työkkärin listoilta, heidät kun voi pakottaa hommiin ilman palkkaa, ja ikääntyneet eli yli 50v laitetaan kuntouttavaan työtoimintaa ilman palkkaa sekin

• Peeelle

Muuta Ruotsiin...

• Ceeelle

Muuta Ruotsiin...
        Tämänkään vastaajan "kanootissa eivät kyllä ole kaikki inkkarit mukana", kulkee mahdollisesti jo avohoidossa... tätä se erilaisten hoitolaitosten sulkeminen teetättää.

• Anonyymi
        Ceeelle kirjoitti:

Muuta Ruotsiin...
        Tämänkään vastaajan "kanootissa eivät kyllä ole kaikki inkkarit mukana", kulkee mahdollisesti jo avohoidossa... tätä se erilaisten hoitolaitosten sulkeminen teetättää.

Heh, kyllä silti voi ruottiinkin muuttaa. Kanoottikokouksia voi pitää missä vaan.

• Tekijätiimi
    • Edustaja2

Golden store antaa mahdolisuuden ilman ikärasismia. Käythän katsomassa sivulta lisää.

• Olen samaa mieltä, että 61 syntyneet kelpaa heikosti työhön, vaikka periaatteessa työuraa on melkein kymmenen vuotta vielä. Olen valmistunut insinööriksi kuusi vuotta sitten erinomaisella todistuksella ja hakenut kymmeniin työpaikkoihin. Yhteen ainoaan työhaastatteluun on kutsuttu! Olen määrä-aikaisessa muussa työssä kuin omalla alalla, mutta olisin halunnut työllistyä insinöörin työhön. Kävin sitä varten yli viisi vuotta korkeakoulua.
      Olisin takuulla ollut työssäni hyvä, niin ainakin uskon itse. En ymmärrä minkävuoksi seniorin tilalle otetaan poikkeuksetta nuori kokematon aloittelija.

• Pekka_Puupea

Suurilla ikäluokilla eli 1950-1960-1965 syntyneillä on usein paljon rahaa pankkitileillä ja sillä rahalla voi työllistää omaa ikäluokkaa olevia.Tunnen monia eläkkeellä olevia jotka ostaa taksi- kampaamo yms. palveluja 50-60 vuotiailta.Kun ostaa internetin kautta käytettyä tai uutta tavaraa niin ei sillä ole mitään väliä minkä ikäinen myyjä on.Meidän työttömien kannattaisi verkostoitua ja ostaa palveluja tai tavaraa toisiltamme.

• Organisointi

Odotatko että Joku Muu organisoisi verkostoinnin?
        Miksi Sinä, Pekka Puupea , et alottaisi ja laittaisi tuota verkostoa pystyyn?
        Ideasi sinäänsä hyvä, kokeileppa!

• Anonyymi

Työllisyyskatsaus 24.04.2019:
      Työttömien työnhakijoiden määrä väheni maaliskuussa.

Yli 50-vuotiaita työttömiä työnhakijoita oli 11 600 vähemmän verrattuna vuoden takaiseen.

Pitkäaikaistyöttämien määrä oli laskenut 19 100.

Työttömiä työnhakijoita oli maaliskuussa 28 500 vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan.
      Myös nuorten työttömien määrä oli tippunut 2 700 henkilön verran.
      Avoimia työpaikkoja lisääntyi viime vuotiseen nähden 9 600.
      - Uusia avoimia työpaikkoja ilmoitettiin TE-toimistohin maaliskuun
      aikana 73 300.
      Työttömyysaste Tilastokeskuksen mukaan oli maaliskuussa 7,0 prosenttia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2511
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      2024
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1684
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      118
      1531
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1441
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1311
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1082
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1043
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      918
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      895
    Aihe