Liian vanha töihin ?

Noora61

Olen syntynyt vuonna 61 ja tuntuu että ikärasima esiintyy.
Nyt etsin töitä joita voi tehdä kotona olisiko sinulla jotain tarjota.
Mitään lehtimyynti juttua en tosin halua tehdä.
Lapset (2) pois kotoa joten aikaa olisi en mummukerhoon halua mennä istumaan vielä ainakaan.
Mutta olisiko sinulla minulle hommia tarjolla olen kätevä käsistäni kuten myös tietokoneella.
Minut saa osoitteesta ; [email protected]
T Noora

15

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liianfiksutöihin

      Aivan sama käsitys itsestäni. Olen täysin kypsä enää mihinkään kuittailuun, halveksuntaan tai ylipäätään asiattomaan kohteluun. Puhumattakaan siitä, miten meidän ikäisiä pidetään kyvyttöminä sopeutumaan normaaliin työelämän sääntöihin . Siis haloo! Meitä jotka olemme 14-vuotiaasta saakka tehneet koulujen kesälomilla raskasta ja vastuullista rehellistä työtä. Meille kerrotaan nyt korostuneen kovaäänisesti itsestäänselvyyksiä, jotka olemme jo aikoja sitten oppineet. Olen niin väsynyt loukkaavaan kohteluun, että tasan kävelen ulos jokaisesta sellaisesta tilanteesta. En siis jää puolustelemaan tai huutoväittelemään enää kenenkään kanssa. Minulla on oikeuksiakin.

      • Noora61

        Ota yhteytä voisimme juttella osoiteeni on tuossa.


      • eihätää

    • pano-poika

      onnistuuko netti chattailu erotiikan merkeissä??

    • turhautunuteläkeläinen

      kyllä ikärasismi on suomessa vallalla ei yli 50v ole mitään mahdollisuutta hakea töitä tai hakea voi mutta kukaan ei ota.

      • TähänOnTultu

        ikävä kyllä :(

        Johtuu siitä että firmoilla ei ole enää tarvetta ottaa työntekijää jolle pitäisi maksaa palkkaa kun he tietää ns ilmaistyöntekijöitä saa työkkärin listoilta, heidät kun voi pakottaa hommiin ilman palkkaa, ja ikääntyneet eli yli 50v laitetaan kuntouttavaan työtoimintaa ilman palkkaa sekin


    • Peeelle

      Muuta Ruotsiin...

      • Ceeelle

        Muuta Ruotsiin...
        Tämänkään vastaajan "kanootissa eivät kyllä ole kaikki inkkarit mukana", kulkee mahdollisesti jo avohoidossa... tätä se erilaisten hoitolaitosten sulkeminen teetättää.


      • Anonyymi
        Ceeelle kirjoitti:

        Muuta Ruotsiin...
        Tämänkään vastaajan "kanootissa eivät kyllä ole kaikki inkkarit mukana", kulkee mahdollisesti jo avohoidossa... tätä se erilaisten hoitolaitosten sulkeminen teetättää.

        Heh, kyllä silti voi ruottiinkin muuttaa. Kanoottikokouksia voi pitää missä vaan.


    • Tekijätiimi
    • Edustaja2

      Golden store antaa mahdolisuuden ilman ikärasismia. Käythän katsomassa sivulta lisää.

    • Olen samaa mieltä, että 61 syntyneet kelpaa heikosti työhön, vaikka periaatteessa työuraa on melkein kymmenen vuotta vielä. Olen valmistunut insinööriksi kuusi vuotta sitten erinomaisella todistuksella ja hakenut kymmeniin työpaikkoihin. Yhteen ainoaan työhaastatteluun on kutsuttu! Olen määrä-aikaisessa muussa työssä kuin omalla alalla, mutta olisin halunnut työllistyä insinöörin työhön. Kävin sitä varten yli viisi vuotta korkeakoulua.
      Olisin takuulla ollut työssäni hyvä, niin ainakin uskon itse. En ymmärrä minkävuoksi seniorin tilalle otetaan poikkeuksetta nuori kokematon aloittelija.

    • Pekka_Puupea

      Suurilla ikäluokilla eli 1950-1960-1965 syntyneillä on usein paljon rahaa pankkitileillä ja sillä rahalla voi työllistää omaa ikäluokkaa olevia.Tunnen monia eläkkeellä olevia jotka ostaa taksi- kampaamo yms. palveluja 50-60 vuotiailta.Kun ostaa internetin kautta käytettyä tai uutta tavaraa niin ei sillä ole mitään väliä minkä ikäinen myyjä on.Meidän työttömien kannattaisi verkostoitua ja ostaa palveluja tai tavaraa toisiltamme.

      • Organisointi

        Odotatko että Joku Muu organisoisi verkostoinnin?
        Miksi Sinä, Pekka Puupea , et alottaisi ja laittaisi tuota verkostoa pystyyn?
        Ideasi sinäänsä hyvä, kokeileppa!


    • Anonyymi

      Työllisyyskatsaus 24.04.2019:
      Työttömien työnhakijoiden määrä väheni maaliskuussa.

      Yli 50-vuotiaita työttömiä työnhakijoita oli 11 600 vähemmän verrattuna vuoden takaiseen.

      Pitkäaikaistyöttämien määrä oli laskenut 19 100.

      Työttömiä työnhakijoita oli maaliskuussa 28 500 vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan.
      Myös nuorten työttömien määrä oli tippunut 2 700 henkilön verran.
      Avoimia työpaikkoja lisääntyi viime vuotiseen nähden 9 600.
      - Uusia avoimia työpaikkoja ilmoitettiin TE-toimistohin maaliskuun
      aikana 73 300.
      Työttömyysaste Tilastokeskuksen mukaan oli maaliskuussa 7,0 prosenttia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe