Terve, tietäisikö kukaan pajaa jossa onnistuisi teettää täydellinen koneen remontointi gixxeriin?
Gsx-r 750 -08 koneremontti
4
275
Vastaukset
- Ex_pyörien_tuoja
Mitäs siitä on hajonnut? Väljä ja muutenkin normaalisti loppuun kulunut vai äkkikuolema esim öljyn loppumisen takia takana. Voi käydä aika kalliiksi ja kannattaa selvittää, löytyykö esim. Ebaystä hyvää kokonaista konetta. Ainakin itse yrittäisin etsiä ensin maailmalta.
- Seppo58
Alkaa olemaan jo kilometrejä koneella niin tekisi mieli tehdä täydellinen koneremontti, ehkä piristää samalla ja ajaa myös radalla. Itse olen tehnyt lukuisiin 1 mukisiin remontit mutten koskaan isompiin 4 mukisiin. Kyllä osat tulee maksamaan yli 2 tonnia mutta kuinkahan paljon mahtaa olla työn osuus ja kuka suostuu tekemään?
- Jutustelija1
Seppo58 kirjoitti:
Alkaa olemaan jo kilometrejä koneella niin tekisi mieli tehdä täydellinen koneremontti, ehkä piristää samalla ja ajaa myös radalla. Itse olen tehnyt lukuisiin 1 mukisiin remontit mutten koskaan isompiin 4 mukisiin. Kyllä osat tulee maksamaan yli 2 tonnia mutta kuinkahan paljon mahtaa olla työn osuus ja kuka suostuu tekemään?
2007 kilogixerin vakio 24tkm huolto maksoi 1200€ kun ei ollut mitään vikoja. Eli jos meinaat laittaa kaiken uusiksi niin rahaa palaa paljon. Osta mieluummin joku 2012-2016 kilokyykky, ei maksa paljon ja matkaa on edessä paljon ilman laittoa jos pidät hyvin kuten minä.
- sdsdsd
Mitä, nuo kaikki linkit ovat virheellisiä? Ei löydy mitään, menee esp. virhesivulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153