Kysykää!! (pian 15V poika)

Peruspoika

Hei(:

Olen pian 15V poika

Olen noin 173cm pitkä

Painoa noin 60-63Kg (ehkä vähän alle)

Olen homo

8lk viälä

Viime keskiarvo 9.2

Murrosikä alkanut noin 12v

En ole harrastanut seksiä

Siinä jotain tietoja minusta kysykää murrosikään tai johonkin muuhun liittyviä kysymyksiä. (Asiallinenkeskustelu)

32

1516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MississippiMississippi

      Moi, oon 13wee tyttö ja voitte kusellä myös multakin jos haluutte. Ensin kerron enemmän mitä te varnaa usein kysytre, painan 49kg, vjime keskiarvoo en muosta, murrosikä alko 3 vuotta sitten. Poikkiksennkans 2-10 kertaa hareastettu sekisi, et täl taval. Eli pistäkääs mulle alas mun tän kommenti alapuolelle, jos on kysyttävää. Jos ei oo, nii ei sitte. Voitte kysyy niin että kysytte, siin kyssärissänne esim, moi, yls kyssäri sulle poika. Mutjos teil on mulle, nii tehkää näin, tsau, muutama olis sul tyttö. Jotenkin näin, itse te oäätätte. En ehdi aina vastaill, sillä oon aika kireinen. Mut tuun jok ikinen päivä, silti tänne taarkastaa et onks ketää teist, multa kysyny jotain. Ps. Asiallista keskustelu pliis, sillä en haluis et tätä keskusteluu täyttyt esim, asiattoman kielenkäytö ja pilkkaamisen, sekä haukkumisen takii pitäis poistaa. Tai oikeest voi tulla harmii teillw ja niille, jotka käyttäydytte näin. Tai vastaavaa. Eli muistakaa tekin, todella hyvä puhekieli, ja asiallisia kyssäreitä. Nimittäin, en vastaa liian henkilökohtaisiin, ja yksityhin, ja tällaisiin liittyviin kysymyksiin. Toivon muös että osaatte oikeest, olla asiallisia. Ja farsinkin ettette provoile, ja trollaille täällä.

      • Nimimerkki

        Onko sun mielestä itse tyydytys ok


      • MississippiMississippi

        On.


      • Nimimerkki

        Mikä sun rintojenkoko on


      • MississippiMississippi

        En muista, mutta joku 70B.


      • Peruspoika
        Nimimerkki kirjoitti:

        Onko sun mielestä itse tyydytys ok

        Joo munkin mielestä n.3 kertaa viikos ite 😆


      • MississippiMississippi

        No kuule peruspohja, pistäppä sä omassa järjestyksessä vastaukset. Sillä nää mitkä (siis kyssärit), nii tulee mun kommenttien alapuolelle(siis tähän pötköön), nii on mun.(Ei siis sun)


      • Peruspoika
        MississippiMississippi kirjoitti:

        No kuule peruspohja, pistäppä sä omassa järjestyksessä vastaukset. Sillä nää mitkä (siis kyssärit), nii tulee mun kommenttien alapuolelle(siis tähän pötköön), nii on mun.(Ei siis sun)

        No hei tuleepa molempien sukupuolien edustajilta oma mielipide vaikka sama se tälläkertaa oli. Ei oo ny varmaan niin vakavaa😅


      • juukelispuukelis

        Onko sun mielestä sopivan kokonen penis jos menee just ja just vessapaperi rullaan ja tulee sieltä uli jonku 2.5-5 yli


      • Peruspoika

        Tää on vissiin mulle ??

        Joo kyllä On hyvän pitunen. Kunhan itse olet sujut oman kropan kanssa niin silloin se on juuri sellainen kun sen pitäisi👍🏻


      • MississippiMississippi

        Ei oo, ja poika, pidä omat. Tai menee ilmotus ylläpidolle.


      • juukelispuukelis

        Missisippi mikä on midelestäsi hyvän kokoinen penis


      • MirandaUusi

        No, tota mitä äsken kysyit, nii ehkä ihan ihan vähän isompi.


      • Tyttöpohjoisesta

        Tytöt hei kuinka usein te sormitatte ja onko se teidän mielestä ok käyttää dildoa


      • MississippiMississippi

        Mä teen 3 kertaa viikossa, ja toi on tosi Normio. Siis useimmilla, mutta itse en niihin Koskis ollenkaan. Enkä aikoikaan.


      • MississippiMississippi

        En.


      • Nuutnuut

        Onko ok jos mietin poikaystäväni kanssa ekaa seksikertaa ja ollaan molemmat 14 ollaan ennen kyllä kosketeltu toisiamme kiihkeästi ja se on puristanu mun tissejä. Niin onko se liian aikaista ja en viiti mennä ostaa kondomeja koska se on noloo


      • MississippiMississippi

        Se on ok, olen itsekkin ollut jo 3 kertaa sängyssä poikakaverini kanssa, olemme sen kanssa 13 vuotiaita. Ja eka kerta oli 11vuotiaana, toinen kerta ku olitii 12 vuotiaita, ja taas juuri eilen ku ollaa 13 vuotiaita. Mä sain mun ekat ehkäsy pillerit 11 vuotiaana, ja mulle se oli ihanntosi noloo. Mut nyt se on mulle ihan normi arkee, et syön niitä. Mekin 2 vuot kosketeltii ja tutustuttii toisiimme, ennen kuin alettii olee ihan tällee. Mun rintoi se on myös puristellu, ja ymmärrä ett toi on sulle noloo. Ei oo muuta vaihtoehtoa kuin se, et koita kestää. Ja onnee teille, sillä meilläkin vielä menee tosi hyvin.


      • 12vneitsytboe
        Peruspoika kirjoitti:

        Joo munkin mielestä n.3 kertaa viikos ite 😆

        Mulla varmaa 20 kertaa eikä oo viäl ees murrosikä R.I.P meh


    • Peruspoika

      Hyvä idea(:

    • MississippiMississippi

      Nii.

    • mistäpäättelet

      Mistä päättelet olevasi homo?

      • Peruspoika

        No ku pojat kiihottaa ni ei kai siinä muuta😉
        Olen myös seurustellut kerran pojan kanssa


      • Toinenhomo

        Missäpäin Suomea sä mahdat asua? Olis kiva tutustua.


      • MississippiMississippi

        Etelälässä, eli tääl suomes etälässä.(naantalissa) Olis kivaa tutustuu.(no ei oikést, mut ehdottaa silti voi varmaan)


      • Toinenhomo

        Kysyin kylläkin tältä Peruspojalta...


      • MississippiMississippi

        Molemmat saavat vastata, tuleepa molempien sukupuolien edustajilta oma mielipide. Ei varmaa oo ny nii vakavaa, eikä kannata olla tollane. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Toinenhomo

        Tottakai molemmat saavat vastata. Tarkotin tämän kysymyksen vain peruspojalle. Sori, jos olin liian töykeä.


      • MississippiMississippi

        Ei täs oo kummallekkaa erillisii kysssäreit, mäkin san vastata.


      • Peruspoika
        MississippiMississippi kirjoitti:

        Molemmat saavat vastata, tuleepa molempien sukupuolien edustajilta oma mielipide. Ei varmaa oo ny nii vakavaa, eikä kannata olla tollane. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mua ei haittaa 🙈. Asun Porin lähellä


      • MississippiMississippi

        Okei, oot liian kaukana. Itae asun New Yorkissa tälöä hetkellä, mut saatii yhteys sellatti tähän tablettii, et pystyy täälläki puhuu. Me muutetaa noin 2 viikon päästä, takas naantaliin.


    • Anonyymi

      Ajeltu vai karvainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe