Hei(:
Olen pian 15V poika
Olen noin 173cm pitkä
Painoa noin 60-63Kg (ehkä vähän alle)
Olen homo
8lk viälä
Viime keskiarvo 9.2
Murrosikä alkanut noin 12v
En ole harrastanut seksiä
Siinä jotain tietoja minusta kysykää murrosikään tai johonkin muuhun liittyviä kysymyksiä. (Asiallinenkeskustelu)
Kysykää!! (pian 15V poika)
32
1679
Vastaukset
- MississippiMississippi
Moi, oon 13wee tyttö ja voitte kusellä myös multakin jos haluutte. Ensin kerron enemmän mitä te varnaa usein kysytre, painan 49kg, vjime keskiarvoo en muosta, murrosikä alko 3 vuotta sitten. Poikkiksennkans 2-10 kertaa hareastettu sekisi, et täl taval. Eli pistäkääs mulle alas mun tän kommenti alapuolelle, jos on kysyttävää. Jos ei oo, nii ei sitte. Voitte kysyy niin että kysytte, siin kyssärissänne esim, moi, yls kyssäri sulle poika. Mutjos teil on mulle, nii tehkää näin, tsau, muutama olis sul tyttö. Jotenkin näin, itse te oäätätte. En ehdi aina vastaill, sillä oon aika kireinen. Mut tuun jok ikinen päivä, silti tänne taarkastaa et onks ketää teist, multa kysyny jotain. Ps. Asiallista keskustelu pliis, sillä en haluis et tätä keskusteluu täyttyt esim, asiattoman kielenkäytö ja pilkkaamisen, sekä haukkumisen takii pitäis poistaa. Tai oikeest voi tulla harmii teillw ja niille, jotka käyttäydytte näin. Tai vastaavaa. Eli muistakaa tekin, todella hyvä puhekieli, ja asiallisia kyssäreitä. Nimittäin, en vastaa liian henkilökohtaisiin, ja yksityhin, ja tällaisiin liittyviin kysymyksiin. Toivon muös että osaatte oikeest, olla asiallisia. Ja farsinkin ettette provoile, ja trollaille täällä.
- Nimimerkki
Onko sun mielestä itse tyydytys ok
- MississippiMississippi
On.
- Nimimerkki
Mikä sun rintojenkoko on
- MississippiMississippi
En muista, mutta joku 70B.
- Peruspoika
Nimimerkki kirjoitti:
Onko sun mielestä itse tyydytys ok
Joo munkin mielestä n.3 kertaa viikos ite 😆
- MississippiMississippi
No kuule peruspohja, pistäppä sä omassa järjestyksessä vastaukset. Sillä nää mitkä (siis kyssärit), nii tulee mun kommenttien alapuolelle(siis tähän pötköön), nii on mun.(Ei siis sun)
- Peruspoika
MississippiMississippi kirjoitti:
No kuule peruspohja, pistäppä sä omassa järjestyksessä vastaukset. Sillä nää mitkä (siis kyssärit), nii tulee mun kommenttien alapuolelle(siis tähän pötköön), nii on mun.(Ei siis sun)
No hei tuleepa molempien sukupuolien edustajilta oma mielipide vaikka sama se tälläkertaa oli. Ei oo ny varmaan niin vakavaa😅
- juukelispuukelis
Onko sun mielestä sopivan kokonen penis jos menee just ja just vessapaperi rullaan ja tulee sieltä uli jonku 2.5-5 yli
- Peruspoika
Tää on vissiin mulle ??
Joo kyllä On hyvän pitunen. Kunhan itse olet sujut oman kropan kanssa niin silloin se on juuri sellainen kun sen pitäisi👍🏻 - MississippiMississippi
Ei oo, ja poika, pidä omat. Tai menee ilmotus ylläpidolle.
- juukelispuukelis
Missisippi mikä on midelestäsi hyvän kokoinen penis
- MirandaUusi
No, tota mitä äsken kysyit, nii ehkä ihan ihan vähän isompi.
- Tyttöpohjoisesta
Tytöt hei kuinka usein te sormitatte ja onko se teidän mielestä ok käyttää dildoa
- MississippiMississippi
Mä teen 3 kertaa viikossa, ja toi on tosi Normio. Siis useimmilla, mutta itse en niihin Koskis ollenkaan. Enkä aikoikaan.
- MississippiMississippi
En.
- Nuutnuut
Onko ok jos mietin poikaystäväni kanssa ekaa seksikertaa ja ollaan molemmat 14 ollaan ennen kyllä kosketeltu toisiamme kiihkeästi ja se on puristanu mun tissejä. Niin onko se liian aikaista ja en viiti mennä ostaa kondomeja koska se on noloo
- MississippiMississippi
Se on ok, olen itsekkin ollut jo 3 kertaa sängyssä poikakaverini kanssa, olemme sen kanssa 13 vuotiaita. Ja eka kerta oli 11vuotiaana, toinen kerta ku olitii 12 vuotiaita, ja taas juuri eilen ku ollaa 13 vuotiaita. Mä sain mun ekat ehkäsy pillerit 11 vuotiaana, ja mulle se oli ihanntosi noloo. Mut nyt se on mulle ihan normi arkee, et syön niitä. Mekin 2 vuot kosketeltii ja tutustuttii toisiimme, ennen kuin alettii olee ihan tällee. Mun rintoi se on myös puristellu, ja ymmärrä ett toi on sulle noloo. Ei oo muuta vaihtoehtoa kuin se, et koita kestää. Ja onnee teille, sillä meilläkin vielä menee tosi hyvin.
- 12vneitsytboe
Peruspoika kirjoitti:
Joo munkin mielestä n.3 kertaa viikos ite 😆
Mulla varmaa 20 kertaa eikä oo viäl ees murrosikä R.I.P meh
- Peruspoika
Hyvä idea(:
- MississippiMississippi
Nii.
- mistäpäättelet
Mistä päättelet olevasi homo?
- Peruspoika
No ku pojat kiihottaa ni ei kai siinä muuta😉
Olen myös seurustellut kerran pojan kanssa - Toinenhomo
Missäpäin Suomea sä mahdat asua? Olis kiva tutustua.
- MississippiMississippi
Etelälässä, eli tääl suomes etälässä.(naantalissa) Olis kivaa tutustuu.(no ei oikést, mut ehdottaa silti voi varmaan)
- Toinenhomo
Kysyin kylläkin tältä Peruspojalta...
- MississippiMississippi
Molemmat saavat vastata, tuleepa molempien sukupuolien edustajilta oma mielipide. Ei varmaa oo ny nii vakavaa, eikä kannata olla tollane. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Toinenhomo
Tottakai molemmat saavat vastata. Tarkotin tämän kysymyksen vain peruspojalle. Sori, jos olin liian töykeä.
- MississippiMississippi
Ei täs oo kummallekkaa erillisii kysssäreit, mäkin san vastata.
- Peruspoika
MississippiMississippi kirjoitti:
Molemmat saavat vastata, tuleepa molempien sukupuolien edustajilta oma mielipide. Ei varmaa oo ny nii vakavaa, eikä kannata olla tollane. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mua ei haittaa 🙈. Asun Porin lähellä
- MississippiMississippi
Okei, oot liian kaukana. Itae asun New Yorkissa tälöä hetkellä, mut saatii yhteys sellatti tähän tablettii, et pystyy täälläki puhuu. Me muutetaa noin 2 viikon päästä, takas naantaliin.
- Anonyymi
Ajeltu vai karvainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346