Mun ihastus valvottaa mua monia öitä

Vihdoin_on_pokkaa

Mä valvon öitä mun ihastuksen takii, mä pääsen vasta ylihuomenna kysymään häntä ulos... Mä oon 15v poika ja mä vaan mietin yö myöhille et "Mitähän mun ihastukselle kuuluu?" ja "Mitä mä sit sanon kun pyyän sitä ulos?" tää tunne on vaan niin mahtava, ku en oo enne oikee uskaltanu pyytää sitä ja ny tää tunne on nii voimakas mut joudun oottaa viel kaks päivää ku haluun kysyy kasvotuste... Se on osottanu mulle kiinnostusta ja kattoo mua ain välil ha katon sitä kans tosi paljo ja on tosi samallaine eli positiivine, ilone ja vähä sellane hiljane just niiku mä... Tosi monet meiän luokkalaiset ei oikee nää sitä hyvässä valossa tai ei siis ajattele minkälaine enkeli se on ulkinäöltään ja olemukseltaan, sen ääni on vähä erilaine ku muilla ja muutenki erilaine mut jotenki se on vaa mun mun mallii ja ei ainakaa oo kilpailijoit :)... Kertokas pliis tänne et minkälaisii teiän ihastukset on, miks tykkäätte niist ja mitä haluaisitte niiltä (siis minkälaine kosketus ois paras, missä haluaisitte tavata ja kaikkee fyysisii juttui) haluun elää täs lemmenaallos jonkin aikaa pliis sanokaa jotai mukavii juttui... sukupuolel ei oo välii :):):)

9

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnkeliTietää

      Olen sitä mieltä että sanot sil niinku asiat on ja halaa sitä ja samalla sano: tuukko ulos? (Toimi mulla)

    • 15vpoikapoika

      itse olen 15v poika ja olen ollut varmaan 2vuotta ihastunut yhteen tyttöön, joka on samalla luokalla kuin minä. Kiinnostui aluksi tähän tyttöön sen takia kun hän puhui niin kivalla tyylillä muille. En ole koskaan kuullut hänen kiroilevan tai haukkuvan jollekkin tosissaan, joka on mielestäni kiva piirre ihmisessä. Tämä tyttö on myös mukava muita kohtaan, kuten esim yhtenä päivänä kun koulussa oli jotain leikkejä ja piti mennä jonkun ihmisen viereen ja sanoa jotakin, nii tää tyttö meni yhden pojan viereen (joka oli mielestäni hieman yksinäinen eikä tää tyttö tuntenu sitä varmaa ollenkaan, koska en ole varmaan ikinä kuullut sen puhuvan sille ainakaan niihin aikoihin ,) ja sanoi "mä menen tän viereen että hän ei jäisi yksin" nojaten olkapäällä häneen ja pieni hymy kasvoilla. Kukaan mun luokkalaisista tai entisistä luokkalaisista ei oo ikinä tehnyt mitään vastaavan mukavaa elettä pojalle joka ei ole "suosittu". Kun olin ihastunut tähän tyttöön niin katseeni kohdistui tosi usein häneen ja aika usein vahingossa jäin vähäsen tuijottamaan :D tämä tyttöhän huomasin tämän ja alkoi katsomaan takaisin suht usein jonkun aikaa,joskus harvoin pieni hymy. Jossain vaiheessa ajattelin että ehkä mun ei pitäisi katsoa tätä tyttöä kohti, koska hän voi pitää sitä ahdistavana ja en pitänyt itseäni kauhean hyvän näköisenä suhteessa tähän tyttöön joten yritin lopettaa hänen katselun. Kun oli ollut kesäloma niin olin unohtanut tämän tytön jo melkein mielestä. Kun elokuussa koulut alkoi niin omasta mielestäni en katsonut tätä tyttöä päin ollenkaan, kunnes kerran keskellä tuntia katseeni käätyy tän työn suuntaan ja huomasin hänen katsovan minua kohti pienellä hymyllä, käänsin katseeni pois nopeasti etten taas alkaisin "tuijottamaan" mutta huomasin että syksyllä näin alkoi käydä suht useasti ja lankesin taas katselemaan tätä tyttöä kohti. Ei olla puhuttu kuitenkaan mitenkään erityisemmin keskenään joten en usko hänen tykkäävän musta. Tosin joskus hän on osoittanut joitakin merkkejä jotka vähäsen vaikutti että haluaisi puhua mulle, kuten kerran kun oltiin luokan kanssa metsässä kävelemässä ja tää tyttö oli jonon päässä kavereitten kaa ja mä ihan jonon perässä. Yhdessä vaiheessa huomasin että tyttö oli "jättänyt" kaverit eteen ja jotenkin ilmestynyt minun taakseni eikä minun takana ollut ketään kun olin itsekkin jäljessä jonosta 20metriä kun olin jäänyt sitomaan nauhoja. Kerran myös yhdellä tunnilla opettaja määräsi mut lähelle tätä tyttöä ja tää tyttö pudotti kynän lattialle ja kysyi tosi kivalla äänellä, "(minun nimi) voisitko olla tosi kiltti ja nostaa ton mun kynän lattialta" Tyttöhän olisi siis itse saanut varmaan kynän nostettua ihan yhtä helposti kuin minäkin. Tossa siis oli vain pari esimerkkiä. No joo voi olla että kuvittelen vain näitä "ihastumisen merkkejä" koska olen itse aika vahvasti ihastunut tähän kivaan tyttöön :)

      Jos joku joskus lukee tämän niin kiitos paljon. Mukava kirjoittaa kun tietää että joku lukee.

      • Vihdoin_on_pokkaa

        Toi on iha selvä: tyttö on vähä into suhubja jos pyyät sitä ulos ni varmasti lähtee :)... Kysyt sillo ku se on yksi ja koulu jälkee ni et periaattes memetä mitää, oikeesti... Kattelet sitä joku päivä enemmä ja sitku se kattoo takas ni hymyilet ja jatkat jotai muuta ja sitte päivä loputtua kysyt ulos, trust me! Oot samanlaises tilantees ku mäki :):);) oikeesti vaav ryhdistäydyt, sä tuut katumaan sitä jos eet tee nii! YRITYS PALKITAAN!!! ONNEE:);)


    • Vihdoin_on_pokkaa

      Täyttä soopaa.kirjoittelet.

      • Vihdoin_on_pokkaa

        Kivat nää trollit oon siis se oikee "Vihdoin_on_pokkaa" enkä ton ^^^ kirjottanu trollaajahomo


    • Vihdoin_on_pokkaa

      Lisää KUNNOLLISIA vastauksia, kiitos:)

    • 15vpoikapoika

      No kävitkö pyytämässä sitä sun ihastusta ulos? Jos pyysit niin miten kävi?

      • Vihdoin_on_pokkaa

        Eipä halunnu lähtee... Oli kuulemma muuta hommaa ;(


    • Ihmissaasta15v

      Itse olen ihastunut yhteen tyttöön joka on samalla luokalla kuin minä. Tämä tyttö on myös kattonut minua välillä koulussa enkä oo huomannu muiden tyttöjen kattovan samalla tavalla, joten ajattelin että hän voisi olla kiinnostunut minusta. Mutta sitten tajusin että minähän olen geneettistä ihmissaastaa ulkonäön osalta joten ei tämä tyttö oikeasti minusta voi tykätä. Varmaan vaan kattelee takasin kun on huomannu minun katseeni kohdistuvan häneen.

      No tässä teille ohjeita kuinka vältytte tämänkaltaisista ongelmista:https://g.co/kgs/HgT3f3

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5524
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2313
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2282
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1034
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      920
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      853
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      783
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      763
    Aihe