Rahaliitot

daaliavaan

Isolla kokemuksella voin kertoa, että thaikkuvaimo on paras valinta ChiangMain paronille ja muillekkin hänenlaisilleen rahakkaille pelimiehille. Ei tarvi keskustella laskuista, "muija hoitaa ne", ei tarvi kun lykätä rahaa käteen ja voi itse tehdä mitä tykkää ja mennä miten haluaa, koti pysyy siistinä ja se muijan "oikea perhe" siellä Thaimaassa pysyy jaboissaan. Itse tykkään elämästäni Thain kanssa. Kerran kuussa vedän kännit ja sekstaan vaimoni kanssa. Olen satavarma, että sekstailen enempi kun vaimoni. Tykkään nuorista thaikuista ja vaimoni on vanhentunut, mutta luotettava, näinpä joudun lyömään nuoria thaikkuja kontilleen 50-150e hintaan, onneksi raha ei koskaan ole ollut ongelma.

21

2852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MyösKokemuksella

      Hieno kertomus.

      Meillä enemmänkin vaimo lykkää rahaa käteen minulle meidän yhteisiltä tileiltä, koska en niin välitä hoidella noita pankkiasioita.
      Meillä perheen varallisuus on perheen varallisuutta, eikä eritelty eri henkilöille.

      Minä en vedä koskaan kännejä, mutta kyllä monen kännin verran kuussa jos heitän huiviin humaltumistarkoituksessa sen mitä pienemmissä määrin useammin kuksasta nautin.

      Mulla on joskus ollut ongelmia rahan kanssa, koska en ole syntynyt kultalusikka suussa, mutta nyt on ihan ok.

    • Maailmanparasseksissä

      Olette siis molemmat epäonnisteneet.
      Rahalla ostatte rakkauden ei thaikku ota farangia jos saa paikallisen.
      Voitte uskotella olevanne parempia kuin olette me muut tiedämme paremmin.
      Minä joka olen kuuluisa seksitaidoistani kuulen naisilta asiat niin kuin ne on.
      Pitäisi varmaan järjestää panokoulu teille ni huomaisitte ettei mies oikerstaan rahaa tarvitse.

      • SenseiNauraa

        Pyydän koko suuren suurella lämpöisellä sydämelläni anteeksi sinulta arvoisa idiootti että olen täysin epäonnistunut elämässäni.

        Tiedoksi sinulle kuitenkin että on olemassa runsaslukuinen määrä Thaikkuja jotka elävätihan omasta tahdostaan farangin kanssa ja lienee suurempi määrä vielä niitä jotka tahtoisi elää farangin kanssa.

        Sinulle on ongelma raha ja osto, mutta eikös se ole Pattayan ainakin suomalaisten matkailuunliittyvä yksi pääelinkeinoista ja jos joku vakiintuu, niin sekin on sinun ongelmasi, mutta eihänsinun elämässä muuta ongelmaa olekaan kuin toisten ihmisten ongelmat.

        Sinulle kovin tärkeää on tuo seksi ja sen taidot, sekä oma paremmuutesi, mutta tuo kun ei ole kaikille ihmisille niin kovin tärkeää.

        Uskon että sinunkin pääsi sisään tupsahtaisi muita asioita enemmän jos elämääsi vaikka kuuluisi minulle arkisempia asioita kuten, että tänään vaihdan moottoriöljyt veneeni kahteen moottoriin, käyn kaupassa pienellä avoautollani ostamassa runsaasti tarvikkeita illan grillauksiin kun paikalle saapuu Thaikkuja huvilallemme, kaasupullokin täytyy varalle hankkia grilliin, sen sellaista arkista.

        Järjestä toki koulusi, Pattayan rakkaita varmaan osallistuu runsaslukuisesti, koska yksikin on päättänyt olla sadan maksullisen poikakaveri.


      • SenseinAutot
        SenseiNauraa kirjoitti:

        Pyydän koko suuren suurella lämpöisellä sydämelläni anteeksi sinulta arvoisa idiootti että olen täysin epäonnistunut elämässäni.

        Tiedoksi sinulle kuitenkin että on olemassa runsaslukuinen määrä Thaikkuja jotka elävätihan omasta tahdostaan farangin kanssa ja lienee suurempi määrä vielä niitä jotka tahtoisi elää farangin kanssa.

        Sinulle on ongelma raha ja osto, mutta eikös se ole Pattayan ainakin suomalaisten matkailuunliittyvä yksi pääelinkeinoista ja jos joku vakiintuu, niin sekin on sinun ongelmasi, mutta eihänsinun elämässä muuta ongelmaa olekaan kuin toisten ihmisten ongelmat.

        Sinulle kovin tärkeää on tuo seksi ja sen taidot, sekä oma paremmuutesi, mutta tuo kun ei ole kaikille ihmisille niin kovin tärkeää.

        Uskon että sinunkin pääsi sisään tupsahtaisi muita asioita enemmän jos elämääsi vaikka kuuluisi minulle arkisempia asioita kuten, että tänään vaihdan moottoriöljyt veneeni kahteen moottoriin, käyn kaupassa pienellä avoautollani ostamassa runsaasti tarvikkeita illan grillauksiin kun paikalle saapuu Thaikkuja huvilallemme, kaasupullokin täytyy varalle hankkia grilliin, sen sellaista arkista.

        Järjestä toki koulusi, Pattayan rakkaita varmaan osallistuu runsaslukuisesti, koska yksikin on päättänyt olla sadan maksullisen poikakaveri.

        Tämän biisin moottoriajoneuvoja rakastava aviomies teki silloin Mazdalleen, kun kaikki oli vielä hyvin. Oli terveyttä, nuoruus ja matalapalkkainen työpaikka.
        https://www.youtube.com/watch?v=E-2kVGOmrps&list=RDE-2kVGOmrps


      • lerpanveneet
        SenseiNauraa kirjoitti:

        Pyydän koko suuren suurella lämpöisellä sydämelläni anteeksi sinulta arvoisa idiootti että olen täysin epäonnistunut elämässäni.

        Tiedoksi sinulle kuitenkin että on olemassa runsaslukuinen määrä Thaikkuja jotka elävätihan omasta tahdostaan farangin kanssa ja lienee suurempi määrä vielä niitä jotka tahtoisi elää farangin kanssa.

        Sinulle on ongelma raha ja osto, mutta eikös se ole Pattayan ainakin suomalaisten matkailuunliittyvä yksi pääelinkeinoista ja jos joku vakiintuu, niin sekin on sinun ongelmasi, mutta eihänsinun elämässä muuta ongelmaa olekaan kuin toisten ihmisten ongelmat.

        Sinulle kovin tärkeää on tuo seksi ja sen taidot, sekä oma paremmuutesi, mutta tuo kun ei ole kaikille ihmisille niin kovin tärkeää.

        Uskon että sinunkin pääsi sisään tupsahtaisi muita asioita enemmän jos elämääsi vaikka kuuluisi minulle arkisempia asioita kuten, että tänään vaihdan moottoriöljyt veneeni kahteen moottoriin, käyn kaupassa pienellä avoautollani ostamassa runsaasti tarvikkeita illan grillauksiin kun paikalle saapuu Thaikkuja huvilallemme, kaasupullokin täytyy varalle hankkia grilliin, sen sellaista arkista.

        Järjestä toki koulusi, Pattayan rakkaita varmaan osallistuu runsaslukuisesti, koska yksikin on päättänyt olla sadan maksullisen poikakaveri.

        Sen verran noista veneistä että tuon mielikuvitusaluksesi öljyjä ei vaihdeta itse. 40 jalkaisen kahdella moottorilla olevan Azimutin öljytilavuus on luokkaa 30 litraa ja vaihtaminen tapahtuu huoltotelakalla imulaitteistolla suoraan telakan jäteöljysäiliöön. Sitä ei tehdä itse. On sulla naurettavan sitkeässä tuo mielikuvitus. Laita pyörätuolisi kumeihin ilmaa ja painele raikkaaseen luontoon. Tänään on aurinkoinen päivä.


      • VittuMikäIdiootti
        lerpanveneet kirjoitti:

        Sen verran noista veneistä että tuon mielikuvitusaluksesi öljyjä ei vaihdeta itse. 40 jalkaisen kahdella moottorilla olevan Azimutin öljytilavuus on luokkaa 30 litraa ja vaihtaminen tapahtuu huoltotelakalla imulaitteistolla suoraan telakan jäteöljysäiliöön. Sitä ei tehdä itse. On sulla naurettavan sitkeässä tuo mielikuvitus. Laita pyörätuolisi kumeihin ilmaa ja painele raikkaaseen luontoon. Tänään on aurinkoinen päivä.

        Höpsistä Poju, minä oon aina vaihtanut kasieni öljyt itse, eikä yksikään paattini ole koskaan ollut telakalla.

        Vie kotteros öljynvaihoon ja muista imulaitteisto ....... Ratakireellä hyvä imu.


      • AzimutLerppa
        VittuMikäIdiootti kirjoitti:

        Höpsistä Poju, minä oon aina vaihtanut kasieni öljyt itse, eikä yksikään paattini ole koskaan ollut telakalla.

        Vie kotteros öljynvaihoon ja muista imulaitteisto ....... Ratakireellä hyvä imu.

        Olet varmasti Lerppa. Tietenkin olet aina. Juuri niin tekevät kaikki muutkin Azimut miljonäärit, että könyävät jahtinsa konehuoneessa kippojen ja letkujen kanssa naama mustana Phuketin huvilansa rannassa. Sehän maksaakin Thaimaassa se öljynvaihto ainakin tuhat bahtia huoltolaiturissa. Muista kontata kölitunneli puhtaaksi samalla. Esimerkiksi vanha t-paita on aika hyvä rätti siihen hommaan. Tietenkään älä unohda myöskään päivittää Pattaya sivustoa uutisillasi siinä samalla.
        Se Terhi 4hp mikä isälläsi oli 90 luvulla kaupungin venerannassa sijaitsevassa Suvi-soutuveneessä, ei tarvitse öljynvaihtoa kuin joka kolmas kesä. Riittää kun kurkkaat sen tikun vai joko sekin on myyty ja juotu?


      • SenseilläHauskaa
        AzimutLerppa kirjoitti:

        Olet varmasti Lerppa. Tietenkin olet aina. Juuri niin tekevät kaikki muutkin Azimut miljonäärit, että könyävät jahtinsa konehuoneessa kippojen ja letkujen kanssa naama mustana Phuketin huvilansa rannassa. Sehän maksaakin Thaimaassa se öljynvaihto ainakin tuhat bahtia huoltolaiturissa. Muista kontata kölitunneli puhtaaksi samalla. Esimerkiksi vanha t-paita on aika hyvä rätti siihen hommaan. Tietenkään älä unohda myöskään päivittää Pattaya sivustoa uutisillasi siinä samalla.
        Se Terhi 4hp mikä isälläsi oli 90 luvulla kaupungin venerannassa sijaitsevassa Suvi-soutuveneessä, ei tarvitse öljynvaihtoa kuin joka kolmas kesä. Riittää kun kurkkaat sen tikun vai joko sekin on myyty ja juotu?

        Mun varallisuudella ei ole mitään sen kanssa tekemistä että oon harrikka- ja jenkkiautoharrastaja, sekä ikäni ollut veneilijä myös ja olen aina tehnyt omille moottoreilleni vähintäänkin öljynvaihdot.

        Maksaa mitä maksaa, ei ole sinun murheesi.

        Faijalla oli aikoinaan makee puuvene ja siinä oli joku auton moottorista marinoitu.
        Itsellä oli jo pikkupoikana sellainen pieni kalastajapaatti, jossa marakatti.
        Sitten oli hieman yli kymmenmetrinen jossa mersun kuuspyttynen kuormaautosta otettu ja marinoitu. En muista kuorma-auton mallia, mutta oli sellainen pyöreälokasuojainen kuin ennen aikaan.
        Muuten kun kavereina tuohon aikaan oli käteviä metallimiehiä niin moottorin lauhdutus järjestettiin laivan moottorin öljynlauhduttimesta.
        Se on sellainen tötterö, joka on täynnä rosteripillejä.

        Ps. Kun kalastajamallisen pistää kulkemaan, niin täytyy olla vähän siipee takana ja meillä oli aikoinaan peräsimessä säädettävä levy, mulla hydraulisesti.

        MUISTA AJATELLA MINUA.


      • keularengas
        SenseilläHauskaa kirjoitti:

        Mun varallisuudella ei ole mitään sen kanssa tekemistä että oon harrikka- ja jenkkiautoharrastaja, sekä ikäni ollut veneilijä myös ja olen aina tehnyt omille moottoreilleni vähintäänkin öljynvaihdot.

        Maksaa mitä maksaa, ei ole sinun murheesi.

        Faijalla oli aikoinaan makee puuvene ja siinä oli joku auton moottorista marinoitu.
        Itsellä oli jo pikkupoikana sellainen pieni kalastajapaatti, jossa marakatti.
        Sitten oli hieman yli kymmenmetrinen jossa mersun kuuspyttynen kuormaautosta otettu ja marinoitu. En muista kuorma-auton mallia, mutta oli sellainen pyöreälokasuojainen kuin ennen aikaan.
        Muuten kun kavereina tuohon aikaan oli käteviä metallimiehiä niin moottorin lauhdutus järjestettiin laivan moottorin öljynlauhduttimesta.
        Se on sellainen tötterö, joka on täynnä rosteripillejä.

        Ps. Kun kalastajamallisen pistää kulkemaan, niin täytyy olla vähän siipee takana ja meillä oli aikoinaan peräsimessä säädettävä levy, mulla hydraulisesti.

        MUISTA AJATELLA MINUA.

        Ne levyt ovat nimeltään trimmilevyt. Vakaajiksikin niitä kutsutaan mutta ne eivät ole peräsimessä, vaan veneen perään kiinnitetyt. Menee taas nokkapyöräosastolle nämä juttusi.


      • VittuMikäIdiootti
        keularengas kirjoitti:

        Ne levyt ovat nimeltään trimmilevyt. Vakaajiksikin niitä kutsutaan mutta ne eivät ole peräsimessä, vaan veneen perään kiinnitetyt. Menee taas nokkapyöräosastolle nämä juttusi.

        Minun kyseisessä veneessä oli suuri rosteriperäsin ja siinä mainitsemasi trimmilevyt.

        Voi harmi että et ollut tuolloin auttamassa meitä, olisimme välttyneet monelta kantapään kautta opitulta seikalta.

        Kiitos että olet läsnä elämässäni noin vahvasti.

        Voinko kysyä sinulta nyt korkeatasoista tietämystäsi hyödykseni että en elämässäni mitään tekisi väärin ?

        Olen asentamassa Harrikkaan ja Inkkariin,kuin myös vaimoni Sporaan öljynlauhduttimia, olisiko Sinulla ohjeistusta ettäen tee mitään väärin?

        Entä kun pleissaan köysiä veneessä ja kun en oikein välitä noista nailonihärpäkkeistä,mistä saisin kunnon trossia hankittua?

        Mikä öljy muuten olisi hyvä, mikä viskositeetti?

        Miten saisin hyvin noi kaksi jettiä pysymään tuon veneen siinä, voi mikä ton ulokkeen nimion tuossa perässä,opasta minua.


      • Maailmanparasseksissä
        SenseiNauraa kirjoitti:

        Pyydän koko suuren suurella lämpöisellä sydämelläni anteeksi sinulta arvoisa idiootti että olen täysin epäonnistunut elämässäni.

        Tiedoksi sinulle kuitenkin että on olemassa runsaslukuinen määrä Thaikkuja jotka elävätihan omasta tahdostaan farangin kanssa ja lienee suurempi määrä vielä niitä jotka tahtoisi elää farangin kanssa.

        Sinulle on ongelma raha ja osto, mutta eikös se ole Pattayan ainakin suomalaisten matkailuunliittyvä yksi pääelinkeinoista ja jos joku vakiintuu, niin sekin on sinun ongelmasi, mutta eihänsinun elämässä muuta ongelmaa olekaan kuin toisten ihmisten ongelmat.

        Sinulle kovin tärkeää on tuo seksi ja sen taidot, sekä oma paremmuutesi, mutta tuo kun ei ole kaikille ihmisille niin kovin tärkeää.

        Uskon että sinunkin pääsi sisään tupsahtaisi muita asioita enemmän jos elämääsi vaikka kuuluisi minulle arkisempia asioita kuten, että tänään vaihdan moottoriöljyt veneeni kahteen moottoriin, käyn kaupassa pienellä avoautollani ostamassa runsaasti tarvikkeita illan grillauksiin kun paikalle saapuu Thaikkuja huvilallemme, kaasupullokin täytyy varalle hankkia grilliin, sen sellaista arkista.

        Järjestä toki koulusi, Pattayan rakkaita varmaan osallistuu runsaslukuisesti, koska yksikin on päättänyt olla sadan maksullisen poikakaveri.

        Sinulle ei seksi varmasti ole tärkeää.
        Helppoa on uskotella thaikun ottavan mielummin ulkomaalaisen koska sillä on rahaa.
        Jos thailla on rahaa hänet valitaan aina ekaks.
        Ei köyhällä farangilla ole vaimoja.
        Ennen ku rupeet kertomaan omaisuudestasi anna olla ketään ei kiinnosta.
        Täällä netissä omaisuus on turhaa.
        Laske vaikka niin että kaikilla on sua enemmän.
        Et varmaankaan ymmärrä mitä tarkoitan
        Joten otan esimerkin tuun huomenna thaimaahan saat miljoonan jos tarjoot kaljan.


      • SenseilläHauskaaTaas
        Maailmanparasseksissä kirjoitti:

        Sinulle ei seksi varmasti ole tärkeää.
        Helppoa on uskotella thaikun ottavan mielummin ulkomaalaisen koska sillä on rahaa.
        Jos thailla on rahaa hänet valitaan aina ekaks.
        Ei köyhällä farangilla ole vaimoja.
        Ennen ku rupeet kertomaan omaisuudestasi anna olla ketään ei kiinnosta.
        Täällä netissä omaisuus on turhaa.
        Laske vaikka niin että kaikilla on sua enemmän.
        Et varmaankaan ymmärrä mitä tarkoitan
        Joten otan esimerkin tuun huomenna thaimaahan saat miljoonan jos tarjoot kaljan.

        "Jos thailla on rahaa hänet valitaan aina ekaks.
        Ei köyhällä farangilla ole vaimoja."

        Sensein neuvo, ajattele ensin............

        Siis Thai-Suomi avioparit ei ole köyhiä, kiitos itseni ja lukuisten puolesta tuosta huomiosta.


      • SenseilläHauskaaTaas kirjoitti:

        "Jos thailla on rahaa hänet valitaan aina ekaks.
        Ei köyhällä farangilla ole vaimoja."

        Sensein neuvo, ajattele ensin............

        Siis Thai-Suomi avioparit ei ole köyhiä, kiitos itseni ja lukuisten puolesta tuosta huomiosta.

        Senseillä on ollut näköjään koko päivän hauskaa täällä ja samalla tuo yli-ihminen on vaihtamassa öljyjä Azimuttiin ja koeajamassa seuraavaa jahtiaan älytabletti kourassa näpytellen pattayapalstalle sankaritarinoitaan muutaman minuutin välein uua hela dag.


      • Fiskreitaomistanut
        VittuMikäIdiootti kirjoitti:

        Minun kyseisessä veneessä oli suuri rosteriperäsin ja siinä mainitsemasi trimmilevyt.

        Voi harmi että et ollut tuolloin auttamassa meitä, olisimme välttyneet monelta kantapään kautta opitulta seikalta.

        Kiitos että olet läsnä elämässäni noin vahvasti.

        Voinko kysyä sinulta nyt korkeatasoista tietämystäsi hyödykseni että en elämässäni mitään tekisi väärin ?

        Olen asentamassa Harrikkaan ja Inkkariin,kuin myös vaimoni Sporaan öljynlauhduttimia, olisiko Sinulla ohjeistusta ettäen tee mitään väärin?

        Entä kun pleissaan köysiä veneessä ja kun en oikein välitä noista nailonihärpäkkeistä,mistä saisin kunnon trossia hankittua?

        Mikä öljy muuten olisi hyvä, mikä viskositeetti?

        Miten saisin hyvin noi kaksi jettiä pysymään tuon veneen siinä, voi mikä ton ulokkeen nimion tuossa perässä,opasta minua.

        <<Minun kyseisessä veneessä oli suuri rosteriperäsin ja siinä mainitsemasi trimmilevyt>>

        Jassoo venemies. Fiskarit on uppoumarunkoisia. Esimerkiksi Haiveli tonni on mainitsemasi tyyppinen vene. Painoa nelisen tonnia ja niihin on laitettu vanhojen kuorma-autojen dieseleitä. Haivelin matkanopeus on sellainen 9 solmua ja fiskarin liukua ei trimmit paranna. Hidastavat huippunopeutta korkeintaan. Ei ne läpykät jaksa nostaa syvällä kyntävää venhoa.

        Uppoumarunkoisessa veneen, pitää hyväksyä se, että sillä ajellaan alle runkonopeuden vauhtia. Muutoin pitää hankkia liukuva vene.

        Kantotasoilla / trimmilevyillä yritetään väkisin kasvattaa uppoumarunkoisen veneen nopeutta puoliliukuvalle alueelle. Kantotaso nostaa veneen perää hieman ylös ja nopeus kasvaa, mutta vain jos moottoritehoa on riittävästi.
        Jos kantotasoja tarvitaan puoliliukuvassa veneessä, niin vene on väärin suunniteltu tai sitten siinä on alitehoinen kone.

        Esimerkiksi Haivelin pienehköä ja hentoa peräsintä ja sen laakerointia ei ole suunniteltu lisäkuormitukselle ja se ei kestä trimmilevyjen asennusta. Hydrauliikka siihen päälle? Ei ikinä eikä mitään järkeä.
        Vasta luokassa 20 metriä rautalaivassa alkaa olla sellainen peräsin johon on mahdollista asentaa peräsimeen trimmilevyt ja sen merkitys jää äärimmäisen pieneksi.

        En usko sanaakaan puheistasi.


      • Hauskaa
        vuodesta20I0 kirjoitti:

        Senseillä on ollut näköjään koko päivän hauskaa täällä ja samalla tuo yli-ihminen on vaihtamassa öljyjä Azimuttiin ja koeajamassa seuraavaa jahtiaan älytabletti kourassa näpytellen pattayapalstalle sankaritarinoitaan muutaman minuutin välein uua hela dag.

        Koitappa lukea hieman tarkemmin onko "ystäväsi" täysin pimahtanut ?


      • VieläHauskempaa
        Fiskreitaomistanut kirjoitti:

        <<Minun kyseisessä veneessä oli suuri rosteriperäsin ja siinä mainitsemasi trimmilevyt>>

        Jassoo venemies. Fiskarit on uppoumarunkoisia. Esimerkiksi Haiveli tonni on mainitsemasi tyyppinen vene. Painoa nelisen tonnia ja niihin on laitettu vanhojen kuorma-autojen dieseleitä. Haivelin matkanopeus on sellainen 9 solmua ja fiskarin liukua ei trimmit paranna. Hidastavat huippunopeutta korkeintaan. Ei ne läpykät jaksa nostaa syvällä kyntävää venhoa.

        Uppoumarunkoisessa veneen, pitää hyväksyä se, että sillä ajellaan alle runkonopeuden vauhtia. Muutoin pitää hankkia liukuva vene.

        Kantotasoilla / trimmilevyillä yritetään väkisin kasvattaa uppoumarunkoisen veneen nopeutta puoliliukuvalle alueelle. Kantotaso nostaa veneen perää hieman ylös ja nopeus kasvaa, mutta vain jos moottoritehoa on riittävästi.
        Jos kantotasoja tarvitaan puoliliukuvassa veneessä, niin vene on väärin suunniteltu tai sitten siinä on alitehoinen kone.

        Esimerkiksi Haivelin pienehköä ja hentoa peräsintä ja sen laakerointia ei ole suunniteltu lisäkuormitukselle ja se ei kestä trimmilevyjen asennusta. Hydrauliikka siihen päälle? Ei ikinä eikä mitään järkeä.
        Vasta luokassa 20 metriä rautalaivassa alkaa olla sellainen peräsin johon on mahdollista asentaa peräsimeen trimmilevyt ja sen merkitys jää äärimmäisen pieneksi.

        En usko sanaakaan puheistasi.

        Niinhän sinä olet venelehdestä kopsannut niin ymmärrä.

        "Kantotaso nostaa veneen perää hieman ylös ja nopeus kasvaa, mutta vain jos moottoritehoa on riittävästi. "

        On ollut riittävästi ja hieman ylikin.


      • Fiskreitaomistanut
        VieläHauskempaa kirjoitti:

        Niinhän sinä olet venelehdestä kopsannut niin ymmärrä.

        "Kantotaso nostaa veneen perää hieman ylös ja nopeus kasvaa, mutta vain jos moottoritehoa on riittävästi. "

        On ollut riittävästi ja hieman ylikin.

        Höpöhöpö. Fiskaria ei saa kulkemaan millään keinolla sen kovempaa kuin mitä runko sallii. Jos laitat trimmiä niin keula alkaa vajota samassa vauhdissa kuin lisätessä moottoritehoakin. Ei ne ole mitään sporttiveneitä hyvä mies.


      • IdioottiOoot2010
        Fiskreitaomistanut kirjoitti:

        Höpöhöpö. Fiskaria ei saa kulkemaan millään keinolla sen kovempaa kuin mitä runko sallii. Jos laitat trimmiä niin keula alkaa vajota samassa vauhdissa kuin lisätessä moottoritehoakin. Ei ne ole mitään sporttiveneitä hyvä mies.

        En ole puhunut sporttiveneistä vaan yhdesta lukuisista omistani, joka oli 12 metrinen puurunkoinen johon leivottiin kuitu päälle ja painoa en tiedä.
        Kulki paremmin ja tuon paatin keulaa ei olisi saanut vajoamaan vaikka noruolis istahtanu keulaan.
        Tuo taisi olla joskus vuonna 1990 joten voithan sinä toki siitä oireilla jos tahdot
        Sen jälkeenon ollut monta venettä joista kookkain troolari..
        Kertoisitko ihan mielenkiinnosta minkä alan asiantuntija sinä et ole.
        SIIS ET OLE, MIKÄ AIHEALUE ????


      • HauskaHeppunen
        IdioottiOoot2010 kirjoitti:

        En ole puhunut sporttiveneistä vaan yhdesta lukuisista omistani, joka oli 12 metrinen puurunkoinen johon leivottiin kuitu päälle ja painoa en tiedä.
        Kulki paremmin ja tuon paatin keulaa ei olisi saanut vajoamaan vaikka noruolis istahtanu keulaan.
        Tuo taisi olla joskus vuonna 1990 joten voithan sinä toki siitä oireilla jos tahdot
        Sen jälkeenon ollut monta venettä joista kookkain troolari..
        Kertoisitko ihan mielenkiinnosta minkä alan asiantuntija sinä et ole.
        SIIS ET OLE, MIKÄ AIHEALUE ????

        Tarkistin valokuvasta ostin sen paatin 1979 ja eipä tuossa kovasti ainakaan keula vajoa vaikka tosin kulkee moninkertaisesti vilkkaampaa.

        https://youtu.be/d6Xv1Jw9-5g

        Mukavaa toisten ihmisten elämän selvittämistä sinulle, muista nusasta välillä.


      • SenseilläHauskaa

        Olen kertonut vuorokausirytmini perustuen henkilökohtaiseen jota en sinulle minunvuorokausirytmistäni kiinnostuneelle avaa, mutta koska kerroit tienesteihisi tyytyväisenä saavasi 200 % monitoorin kyttäämisestä, kerron oman tienestini tuona samana aikana olevan kutakuinkin 2.000 %.

        Ei veneeni moottori ollut viritetty, vaan riittävän tehokas ihan sellaisenaan ja katsoin valokuvista, että kyseisen ostinkin jo vuonna 1978.

        Ei kulkenut perhanasti mutta erittäin hyvin eikä isokaan aallokko aiheuttanut ongelmia etenemisessä.

        Ei se ollut mitään luxusta vaan mukavaa veneilyä retkeilymielellä ja nukuttiin ohjaushytin lattialla, koska muuta hyttiä ei edes ollut.

        Jäi eilen öljyt vaihtamatta Azin kaseihin, mutta hankin pönikät.

        Mikäli olet kiinnostunut veneasioista enemmänkin järvisuomalaisena, niin opastan joskus hakeutumaan oikeiden saaristolaisten seuraan, niin saat tiedon noista plaaniraudoista henkilöiltä, joilla on tosiasiallinen kokemukseen perustuva tieto.

        Mene vaikka Björkön paulatehtaalle ja pyydä kyyti fiskareilta, jotka pitävät lampaitaan saarilla vapaana kesän ennen kuin savustavat villapalleroisensa syksyllä ja toimittavat mulle villalankaa sun kiusaamiseksi.

        Millainen sulla mahtaa olla tämä päivä, montako ajatusta muiden elämästä maustettuna lerpatuksella, mutta älä suinkaan unohda että oot milman paras kaikessa.


    • Ai tännään o sit Asimuti päevä meitin lerpal, joha se eht unhoitta tääsin ton venejutyun, mut kai siel Einari luon kiljuu ryystyäissää taas sai sen 5 vuatta vanhan kirppikselt ostetu lehen hyppysiin.
      On se meitin lerppa vaan nii taitava varmana taas Ei9nari sohval istuessaan pittää sit irtonaist 500 fiiun rattii käjessään ja ohjaa Asimutia vuaroin tyyrpuurii ja taas paapuuriin ja välil viittojen väärält pualen ja sit karil ajaessa taas pääsee lösäät housuun, mut ei se haittaa lyö pakin sohval päälle ja perruutta täyskaasul vessaan siivoomaa pöksyt.
      On se meitin lerppa vaan ainoo oikkee merimiäs, ei oo toist sen vertaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe