Haen miesseuraa

eeverttj

Hei haen miesseuraa tositarkoituksella. Olen itse aika kokematon mies mutta Seura olis kiva.

Jätin tänne viestin aiemmin mutta siinä oli sähköposti osoite ehkä se oli liikaa.

Ota yhteys joko eeverttj nimellä tai hae treffitpalstalta.

26

2507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oohhoijaa

      Oota mut elä pitkästy

    • Sissi-Sulevi

      Hei, minä haen koiraseuraa iltakävelylle. Mieluummin isokokoinen narttukoira joka jaksaa lenkkeillä Jyväsjärven ympäri ja sen jälkeen vielä peuhatakin kanssani. Rodulla ei muuta väliä kunhan ei ole afgaani, irakilainen mäyräkoita tai Syyrian setteri.

      • Röhröhnöf

        Joten hae kaupasta se mäyräkoira ota sohvalle viereesi ja pussaa sitä pulloa plösö


    • Enskatenska

      Joko eeverttj löysit? Minä voisin tavata sinut jos haluaisit?

    • G-mies

      Voisit todellakin opetella ensin tavaamaan ja sitten vasta ryhtyä kirjoittamaan.

    • Päihdevalvoja

      Mee alottaja Kankitielle. Siellä sulle seuraa.

      • Hehehehee

        Kyllä kun sinä siellä asut


    • herkkupebbu

      Laittakaa seuranhakuilmoitus iskuritreffit-sivustolle, selkeä sivusto.

      • Hehehehee

        Kyllä matoa löytyy joka koukkuun


    • paljaallavaan

      Kyllä alkaa pian Ankeriasjärven pusikoissa suhisemaan, liukkarit mukaan!!

      • LiukasteetOn

        Missä se paikka on, kiinnostaa


      • Öööäääöö

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa nämä kaappihomo runkkarit


    • Epikuros_Ajattelija_

      Olen kiinnostunut. Laitatko mailia epikuros.ajattelija (at) luukku.com ?

      • Laiska-Tolkkua

        Minä tuun joukkoon, pidetään junaa


    • Cannongays

      Yhdy mopokerhoon.

      • Cannongays

        Eroaako mopopojista? Meinaan koomassa oleva mummossa on enemmän elämää kuin päihtyneessä pikkurikollisessa.


    • ankeriasjärvenbi

      Kivaa olisikin kimppakiva pusikossa, lämpimänä kesäpäivänä voitaisiin olla kokonaan ilman vaatteita ja epäilen että edellä haukkuvakin nauttisi suuhoidosta loppuun saakka, pian kerjäisi lisää.

    • pitsipöksyissä

      Olisiko Vaajakosken ABC:n tienoilla mitään kivaa pusikkoa missä voisi harrastaa jotain kivaa?

    • ei.kauan.hetero

      Iskuritreffeillä joku 29 vuotias Jyväskylän poju hakee seuraa ja haluaa menettää poikuutensa, kertoo olevansa hetero!

      • Olikomuuta

        Voi ihme sentään voi hyvänen aika


    • umpihetero

      Minäkin olen hetero mutta ihan kokeilun halusta kokemusta on miesten kanssa jo kymmeniä kertoja.

    • Huimaaseon

      Kyllä nuoren hoikan miehen vartalo on aivan toista kuin keski-iän ylittäneen puuman. Siinä on jotakin niin herkkää kuolleeksi luultu kalukin virkistyy voimiinsa. Kyllä ainainen naisen vatkaaminen kyllästyttää ennenpitkää.

    • Dumari.fi

      Aloittajalla ei ole kaikki muumit laaksossa.

    • Entisaikaa

      Tuokin vertaus "muumit laaksossa" ja kynät penaalissa ja inkkarit kanootissa ovat jo kauan sitten kuluneita fraaseja joita käyttävät enää jälkeenjääneet reppanat.

    • tutki.ja.hämmästy

      Ihminen ei vielä ole selvittänyt mustien aukkojen mysteeriä, toki tiedetään mustista aukoista jo paljon mm. se että musta aukko imee kaiken sisälleen joka menee tarpeeksi lähelle mustaa aukkoa.

    • Jannne-Naccci

      Tahdon olla mukana komppaniassa, 3 - 4 ukkoo olis kiva

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe