Olen vaihtamassa raitisilmasuodatinta -03 Corollaan ja en muistanut katsoa kumminpäin nuoli oli vanhassa suodattimessa. Ostin Hengst aktiivihiilisuodattimen ja ohjeet ovat aika epäselvät tuleeko nuoli ylös vai alaspäin? Osaisiko joku neuvoa?
Raitisilmasuodattimen vaihto
9
1660
Vastaukset
- sfddgfgdf
https://api.hengst.com/import/pdf/5155-312-091001-001.1.pdf <--- tässä muuten ohjeet
- töjötäs
Ylös tai alas nuolen kärki otto eli imu puolelle aina kenties?
- eivaikeaa
Tee ensin pujottelutesti autollesi, ja katso sen jälkeen onko pyörillään vai katollaan, Siitä sitten voi päätellä miten suodattimen nuoli asettuu.
- Fhdg
Ei oo vaikeeta kans olla huomiomatta sun kommenttii.
- simppelisti
Eikös sen nuolen ole tarkoitus osoittaa ilman virtaussuunta.
- Ajkdc
Munki mielest mut ohjeen mukaa joka on tos linkitettynä nii se näyttäis tulevan ylöspäin
- eskilo
Nuoli on ilman virtaussuunnan merkki eli sisäänpäin pitää olla.
- Thrdd
Ohjeen mukaan näyttäisi olevan ylöspäin
- aloittelevaviinimaisteri
Nuoli ylöspäin kuuluu olla, toki tuskin suurtakaan vahinkoa syntyy jos laittaa väärinpäin.
Olen muutaman kerran pessyt suodattimen ihan tiskialtaassa ja tiskiaineella lämpimän veden kera
Todellakin musta tervainen vesi on tullut suodattimen pesussa ja kuivatuksen jälkeen takaisin .
Ilma on selkeästi raikkaampaa pesun jälkeen. Säästämisestä ei ole ollut kyse, ei vaan ole juuri ollut uutta suodatinta käsillä. Meillä on siitepölystä kärsiviä ihmisiä ja siksi tulee vähän useammin noita suodattimia pestyä/ vaihdettua niin autossa kuin talossakin. Ohjeen 15000km/ vuosi mukaan saa aika likaista ilmaa autoon. Kannattaa pestä/ vaihtaa ahkerasti ainakin alkukesällä kun on rengaspölyä liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291