Raitisilmasuodattimen vaihto

sgsgdgrgg

Olen vaihtamassa raitisilmasuodatinta -03 Corollaan ja en muistanut katsoa kumminpäin nuoli oli vanhassa suodattimessa. Ostin Hengst aktiivihiilisuodattimen ja ohjeet ovat aika epäselvät tuleeko nuoli ylös vai alaspäin? Osaisiko joku neuvoa?

9

1655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfddgfgdf
    • töjötäs

Ylös tai alas nuolen kärki otto eli imu puolelle aina kenties?

• eivaikeaa

Tee ensin pujottelutesti autollesi, ja katso sen jälkeen onko pyörillään vai katollaan, Siitä sitten voi päätellä miten suodattimen nuoli asettuu.

• Fhdg

Ei oo vaikeeta kans olla huomiomatta sun kommenttii.

• simppelisti

Eikös sen nuolen ole tarkoitus osoittaa ilman virtaussuunta.

• Ajkdc

Munki mielest mut ohjeen mukaa joka on tos linkitettynä nii se näyttäis tulevan ylöspäin

• eskilo

Nuoli on ilman virtaussuunnan merkki eli sisäänpäin pitää olla.

• Thrdd

Ohjeen mukaan näyttäisi olevan ylöspäin

• aloittelevaviinimaisteri

Nuoli ylöspäin kuuluu olla, toki tuskin suurtakaan vahinkoa syntyy jos laittaa väärinpäin.
      Olen muutaman kerran pessyt suodattimen ihan tiskialtaassa ja tiskiaineella lämpimän veden kera
      Todellakin musta tervainen vesi on tullut suodattimen pesussa ja kuivatuksen jälkeen takaisin .
      Ilma on selkeästi raikkaampaa pesun jälkeen. Säästämisestä ei ole ollut kyse, ei vaan ole juuri ollut uutta suodatinta käsillä. Meillä on siitepölystä kärsiviä ihmisiä ja siksi tulee vähän useammin noita suodattimia pestyä/ vaihdettua niin autossa kuin talossakin. Ohjeen 15000km/ vuosi mukaan saa aika likaista ilmaa autoon. Kannattaa pestä/ vaihtaa ahkerasti ainakin alkukesällä kun on rengaspölyä liikkeellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      167
      7457
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4228
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3838
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2986
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2599
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2376
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2059
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2015
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1916
    Aihe