No joo...toivottavasti kukaan ei vedä hernettä nenään..mutta hällä väliä...
Kuka on maailman tyhmin ihminen????
No Juri Gagarin....äijä lensi 7 kertaa maailman ympäri ja laskeutui silti venäjälle.....
tyhmin ihminen maailmassa
12
4413
Vastaukset
- etana
Nain, se etananee !
- moi_moi
en tajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
- ODESSA-2010
tyhmin ihminen maailmassa on Pääministeri Mari Kiviniemi!! " ihmetteli Ylen Ykkösaamussa perussuomalaisten vallanhimoa päästä seuraavaan hallitukseen".
- Jone55
Perus huttua sehän on tietysti suomalainen avo/aviomies Kysy vielä suomalaiselta avo/aviovaimolta T:Jone
- Anonyymi
Moikka XD
- Anonyymi
Tyhmin ihminen on Putin😤
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä
Samaa mieltä😖
- Anonyymi
Putin on homo ja tyhmä ja ei ajattele mitään
- Anonyymi
Ei kukaan ainakaan Suomessa.😂😍
- Anonyymi
Mun mielestä maailman tyhmin ihminen on Putin miksi se tahtoo sotaa se on kauhee
- Anonyymi
🤦🏼♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175990
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 513036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332406Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452340Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222013Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381550
- 1731404