Aivan, tilakeskus on peltojen keskellä ja vuokraaja ruiskuttaa vaikka mitä pelloillemme.
Aloitti täysituholla vanhan heinikon tuhoamisen, on kuulemma välttämätön toiminpide ettei rikkakasvit rehota otrapellossa.
Vuokrakin on mitättömän pieni 100€/ha kun pellot ovat tuettomia ja pääomavero tuloista menee, vuokraaja valitti kun ei saa tukea kuin tilatuen.
Olisimme kylläkin pärjänneet ilman peltojen vuokraamista kun olemme eläkkeellä kaikki viisi sisarusta, mutta kun aloittava laajentava nuori vuokraaja oikein halusi vaalia peltojamme.
viinamaenmieheksi
Vuokrattiin pellot
viinaa
3
1579
Vastaukset
- hähähähähähäähhä
Mitäs vuokrasit ahne paska.
- viinaavaivoihin
Tuettomista pelloista ei kyllä kannattaisi satasen vuokraa maksaa. Diklooridifenyylitrikloorietaani ei tuhoa heinikkoa, eikä sitä muutenkaan saa enää käyttää. Kannatta tehdä ilmianto ympäristörikoksesta.
- haiskahtaatrollilta
Täystuholla kukaan ruiskuttele, se on tuholaismyrkkyä ja sitä paitsi kukaan ei vuokraa 100€ tuettomia peltoja.
Eli taas joku katkera kaupnkilainen tai tarkkispoju trollaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848