Niin että minkäslainen hinnasto Jamaikalla on? Hotellit, ruoka, taksit yms.
Ja mitäs muita mahdollisia kohteita siellä on kun Kingston? En ehkä sinne ihan uskaltaisi näin pienenä tyttönä :)
Hinta taso?
7
2127
Vastaukset
- tasoista
Hinnat on ihan hullut eikä edes taivas ole rajana.
Esimakua sain kun lentokentältä oli 1.5 km
hotellille. Taksikyyti maksoi 10 euroa ja
vanhalla autonrimulla ja sitten uhkailemalla
vaadittiin vielä vitonen tippiä.
Pysy kaukana Kingstonista. Siellä joku
aika sitten tapettiin mellakoissa 50 henkeä.- minä
no oho :O oon kyllä kuullu ennenki joissain maissa että uhkaillaan tollain :/ noo. taitaa jamaika jäädä sitten vallottamatta :D:D
- julia
minä kirjoitti:
no oho :O oon kyllä kuullu ennenki joissain maissa että uhkaillaan tollain :/ noo. taitaa jamaika jäädä sitten vallottamatta :D:D
.....Pari vuotta olen siirtänyt Jamaicalle lähtöä,
kun tuntuu että superkalliille ja vaarallisen
kuuloiselle kohteelle löytyy parempiakin vaihto-
ehtoja..mutta silti ...se edelleen odottaa minua.
..kun se kulttuuri ja musiikki niin kiehtoisi..
Olenkin harkinnut vaihtoehdoksi sellaista järjes-
tettyä matkaa yhdistettynä Kuubaan (joka oli ihana).On kuitenkin niitä, jotka ovat sitä mieltä
että sinne vaan, ei Jamaicalla sen kummempaa kuin muuallakaan..kunhan itse on varovainen...
ehkäpä jonain päivänä uskaltaudun.. - tafari
julia kirjoitti:
.....Pari vuotta olen siirtänyt Jamaicalle lähtöä,
kun tuntuu että superkalliille ja vaarallisen
kuuloiselle kohteelle löytyy parempiakin vaihto-
ehtoja..mutta silti ...se edelleen odottaa minua.
..kun se kulttuuri ja musiikki niin kiehtoisi..
Olenkin harkinnut vaihtoehdoksi sellaista järjes-
tettyä matkaa yhdistettynä Kuubaan (joka oli ihana).On kuitenkin niitä, jotka ovat sitä mieltä
että sinne vaan, ei Jamaicalla sen kummempaa kuin muuallakaan..kunhan itse on varovainen...
ehkäpä jonain päivänä uskaltaudun..Itse olen nyt jo jonkun aikaa suunnitellut lähtöä jamaikalle ja aion sinne tossa ens vuonna suunnata. Olen yrittäny ottaa maasta selvää ja törmäsin sellaseen sivustoon kuin fi-reggae.com. siellä kannattaa käydä lukemas juttuja. ainakin siellä sanotaan et sinne vaan... ei muuta kuin seikkailuhenkeä ;) Jah loves!
- Bob Marley
Moro.
Jamaicalla käyneenä voin todeta että ei kannata mennä kingstoniin muutakuin käymään päiväksi.
Se on törkyinen paikka ja siellä ei ole oikein muuta nähtävää kuin Bob marley museo. tietysti sieltä pääsee helposti blue mountain vuorille.
Mene mielummin negriliin tai montegobayhin ne ovat enemmän turistiystävällisiä näissä paikoissa.
Paikalliset eivät oikein tykkää turisteista ja itselleni tuli mieleen että tältäkö somalista tuntuu joensuussa. Ne ovat nimittäin aika rasisteja siellä. poikkeuksen tekevät nämä turistipaikat koska siellä ne ymmärtävät että turistit tuovat heidän elannon. Lisäksi vaaleaihoiset naiset joutuvat kokemaan ja kuulemaan paljon ehdotteluja sekä muuta seksististä lähentelyä.
toivottavasti auttoi asiaa...
t: ville- minäse
ainakin sen verran että jääpä tuokin paikka näkemättä sitten :D Ehkä joskus myöhemmin sitten näihin turisti ystävällisempiin paikkoihin :) Kiitoksia vain paljon :)
- did deh deh
Enpä nyt noin menis tuomitsemaan Kingstonia. Itse olen ollut siellä töissäkin, eikä mitään ongelmaa. MIllonkohan siellä pelotti... hmm. Täytyy oikein miettiä. No okei, silloin kun saavuin down towniin auringon laskettua ja piti bussia vaihtaa. Paikallinen kaverimme oli ihan paskat housussa silloin kanssamme,ei tuntenut oloaan turvalliseksi, ainakaan meidän puolesta, itse ei varmaan ees osannu pelätä kunnolla. Oltiin jossain lähiössäki bileissä, missä suurempaakin suuremmat kaiuttimet oli raahattu pihalle ja porukka vaan jammailee (Aivan muuten älyttömiä urheilusuorituksia ne naisten tanssit). Siellä mekin kaksi valkoista 19 - vuotiasta tyttöä vaeltelimme seassa, no problem. Onhan paikka törkyisempi kuin turistirysät, mutta mielestäni aidompi, mielenkiintoisempi ja jännitävämpi ;).
Turisteja siellä ei juurikaan ole, johtuen varsinaisen ranta-alueen puutosta. mutta. Mahtava unelma pikkusaari löytyy. Tiedätte tunteen kun saari kohoaa keskeltä merta, keskeltä niin kirkas vettä, että näet pidemmällekin kuin omat varpaasi. Ympärikierrät sen n.10min ja matkalta tarttuu tuoretta kalaa jne... njam. http://www.jamaicans.com/tourist/articles_travel/limecay.shtml
Venereissu tais olla kallis, oisko ollu n. 500 dollaria....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391