Hinta taso?

ehkä sinnekin

Niin että minkäslainen hinnasto Jamaikalla on? Hotellit, ruoka, taksit yms.
Ja mitäs muita mahdollisia kohteita siellä on kun Kingston? En ehkä sinne ihan uskaltaisi näin pienenä tyttönä :)

7

2104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasoista

      Hinnat on ihan hullut eikä edes taivas ole rajana.
      Esimakua sain kun lentokentältä oli 1.5 km
      hotellille. Taksikyyti maksoi 10 euroa ja
      vanhalla autonrimulla ja sitten uhkailemalla
      vaadittiin vielä vitonen tippiä.

      Pysy kaukana Kingstonista. Siellä joku
      aika sitten tapettiin mellakoissa 50 henkeä.

      • minä

        no oho :O oon kyllä kuullu ennenki joissain maissa että uhkaillaan tollain :/ noo. taitaa jamaika jäädä sitten vallottamatta :D:D


      • julia
        minä kirjoitti:

        no oho :O oon kyllä kuullu ennenki joissain maissa että uhkaillaan tollain :/ noo. taitaa jamaika jäädä sitten vallottamatta :D:D

        .....Pari vuotta olen siirtänyt Jamaicalle lähtöä,
        kun tuntuu että superkalliille ja vaarallisen
        kuuloiselle kohteelle löytyy parempiakin vaihto-
        ehtoja..mutta silti ...se edelleen odottaa minua.
        ..kun se kulttuuri ja musiikki niin kiehtoisi..
        Olenkin harkinnut vaihtoehdoksi sellaista järjes-
        tettyä matkaa yhdistettynä Kuubaan (joka oli ihana).On kuitenkin niitä, jotka ovat sitä mieltä
        että sinne vaan, ei Jamaicalla sen kummempaa kuin muuallakaan..kunhan itse on varovainen...
        ehkäpä jonain päivänä uskaltaudun..


      • tafari
        julia kirjoitti:

        .....Pari vuotta olen siirtänyt Jamaicalle lähtöä,
        kun tuntuu että superkalliille ja vaarallisen
        kuuloiselle kohteelle löytyy parempiakin vaihto-
        ehtoja..mutta silti ...se edelleen odottaa minua.
        ..kun se kulttuuri ja musiikki niin kiehtoisi..
        Olenkin harkinnut vaihtoehdoksi sellaista järjes-
        tettyä matkaa yhdistettynä Kuubaan (joka oli ihana).On kuitenkin niitä, jotka ovat sitä mieltä
        että sinne vaan, ei Jamaicalla sen kummempaa kuin muuallakaan..kunhan itse on varovainen...
        ehkäpä jonain päivänä uskaltaudun..

        Itse olen nyt jo jonkun aikaa suunnitellut lähtöä jamaikalle ja aion sinne tossa ens vuonna suunnata. Olen yrittäny ottaa maasta selvää ja törmäsin sellaseen sivustoon kuin fi-reggae.com. siellä kannattaa käydä lukemas juttuja. ainakin siellä sanotaan et sinne vaan... ei muuta kuin seikkailuhenkeä ;) Jah loves!


    • Bob Marley

      Moro.
      Jamaicalla käyneenä voin todeta että ei kannata mennä kingstoniin muutakuin käymään päiväksi.
      Se on törkyinen paikka ja siellä ei ole oikein muuta nähtävää kuin Bob marley museo. tietysti sieltä pääsee helposti blue mountain vuorille.

      Mene mielummin negriliin tai montegobayhin ne ovat enemmän turistiystävällisiä näissä paikoissa.

      Paikalliset eivät oikein tykkää turisteista ja itselleni tuli mieleen että tältäkö somalista tuntuu joensuussa. Ne ovat nimittäin aika rasisteja siellä. poikkeuksen tekevät nämä turistipaikat koska siellä ne ymmärtävät että turistit tuovat heidän elannon. Lisäksi vaaleaihoiset naiset joutuvat kokemaan ja kuulemaan paljon ehdotteluja sekä muuta seksististä lähentelyä.

      toivottavasti auttoi asiaa...

      t: ville

      • minäse

        ainakin sen verran että jääpä tuokin paikka näkemättä sitten :D Ehkä joskus myöhemmin sitten näihin turisti ystävällisempiin paikkoihin :) Kiitoksia vain paljon :)


      • did deh deh

        Enpä nyt noin menis tuomitsemaan Kingstonia. Itse olen ollut siellä töissäkin, eikä mitään ongelmaa. MIllonkohan siellä pelotti... hmm. Täytyy oikein miettiä. No okei, silloin kun saavuin down towniin auringon laskettua ja piti bussia vaihtaa. Paikallinen kaverimme oli ihan paskat housussa silloin kanssamme,ei tuntenut oloaan turvalliseksi, ainakaan meidän puolesta, itse ei varmaan ees osannu pelätä kunnolla. Oltiin jossain lähiössäki bileissä, missä suurempaakin suuremmat kaiuttimet oli raahattu pihalle ja porukka vaan jammailee (Aivan muuten älyttömiä urheilusuorituksia ne naisten tanssit). Siellä mekin kaksi valkoista 19 - vuotiasta tyttöä vaeltelimme seassa, no problem. Onhan paikka törkyisempi kuin turistirysät, mutta mielestäni aidompi, mielenkiintoisempi ja jännitävämpi ;).
        Turisteja siellä ei juurikaan ole, johtuen varsinaisen ranta-alueen puutosta. mutta. Mahtava unelma pikkusaari löytyy. Tiedätte tunteen kun saari kohoaa keskeltä merta, keskeltä niin kirkas vettä, että näet pidemmällekin kuin omat varpaasi. Ympärikierrät sen n.10min ja matkalta tarttuu tuoretta kalaa jne... njam. http://www.jamaicans.com/tourist/articles_travel/limecay.shtml
        Venereissu tais olla kallis, oisko ollu n. 500 dollaria....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe