miehen ympri lastenhoito asioissa? Musta tuntuu et kersat on meillä enempi kuin kotonaansa. Olen täysaikainen äiti heille mutten saa rahaa siitä. Onkin hyvä jättää lapset muualle kasvatettavaksi kun itse saa rahat heistä. Jurppii tosi paljon. Mies ei sano mitään vaan tyytyy kohtaloonsa. Minä olen siis äitipuoli ja öiti näille lapsille, ksiivooja ja pyykkäri ja kokki, teen kaikkea mitä äiti tekee vaikken oo kersojen äiti.
Mies harrastaa lähes joka ilta, ja mää kaitsen ja kasvatan hänen kauheita lapsiaan. Menee hermot k ohta. Mun koti, mun mies ja mun elämä, sen on sotkennu miehen kersat. Toki olen hyvä kasvattaja ja tiukka äiti heille, mutta mullakin on oma elämä.
Puhuuko exät aina
äitipuolionparas
0
225
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3601468Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2259042 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk71827- 54793
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28785- 40779
- 57712
- 59695
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa66689- 62681