miehen ympri lastenhoito asioissa? Musta tuntuu et kersat on meillä enempi kuin kotonaansa. Olen täysaikainen äiti heille mutten saa rahaa siitä. Onkin hyvä jättää lapset muualle kasvatettavaksi kun itse saa rahat heistä. Jurppii tosi paljon. Mies ei sano mitään vaan tyytyy kohtaloonsa. Minä olen siis äitipuoli ja öiti näille lapsille, ksiivooja ja pyykkäri ja kokki, teen kaikkea mitä äiti tekee vaikken oo kersojen äiti.
Mies harrastaa lähes joka ilta, ja mää kaitsen ja kasvatan hänen kauheita lapsiaan. Menee hermot k ohta. Mun koti, mun mies ja mun elämä, sen on sotkennu miehen kersat. Toki olen hyvä kasvattaja ja tiukka äiti heille, mutta mullakin on oma elämä.
Puhuuko exät aina
äitipuolionparas
0
225
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402