miehen ympri lastenhoito asioissa? Musta tuntuu et kersat on meillä enempi kuin kotonaansa. Olen täysaikainen äiti heille mutten saa rahaa siitä. Onkin hyvä jättää lapset muualle kasvatettavaksi kun itse saa rahat heistä. Jurppii tosi paljon. Mies ei sano mitään vaan tyytyy kohtaloonsa. Minä olen siis äitipuoli ja öiti näille lapsille, ksiivooja ja pyykkäri ja kokki, teen kaikkea mitä äiti tekee vaikken oo kersojen äiti.
Mies harrastaa lähes joka ilta, ja mää kaitsen ja kasvatan hänen kauheita lapsiaan. Menee hermot k ohta. Mun koti, mun mies ja mun elämä, sen on sotkennu miehen kersat. Toki olen hyvä kasvattaja ja tiukka äiti heille, mutta mullakin on oma elämä.
Puhuuko exät aina
äitipuolionparas
0
225
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492