Puhuuko exät aina

äitipuolionparas

miehen ympri lastenhoito asioissa? Musta tuntuu et kersat on meillä enempi kuin kotonaansa. Olen täysaikainen äiti heille mutten saa rahaa siitä. Onkin hyvä jättää lapset muualle kasvatettavaksi kun itse saa rahat heistä. Jurppii tosi paljon. Mies ei sano mitään vaan tyytyy kohtaloonsa. Minä olen siis äitipuoli ja öiti näille lapsille, ksiivooja ja pyykkäri ja kokki, teen kaikkea mitä äiti tekee vaikken oo kersojen äiti.
Mies harrastaa lähes joka ilta, ja mää kaitsen ja kasvatan hänen kauheita lapsiaan. Menee hermot k ohta. Mun koti, mun mies ja mun elämä, sen on sotkennu miehen kersat. Toki olen hyvä kasvattaja ja tiukka äiti heille, mutta mullakin on oma elämä.

0

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
        Maailman menoa
        21
        2101
      2. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
        Kuhmo
        35
        1753
      3. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
        Sinkut
        59
        1473
      4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
        Pyhäjärvi
        48
        1383
      5. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
        Maailman menoa
        38
        1382
      6. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
        Ikävä
        111
        1333
      7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
        Kaste
        69
        1315
      8. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
        Ikävä
        85
        1204
      9. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
        Kaste
        41
        1094
      10. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
        Sinkut
        127
        1085
      Aihe