miehen ympri lastenhoito asioissa? Musta tuntuu et kersat on meillä enempi kuin kotonaansa. Olen täysaikainen äiti heille mutten saa rahaa siitä. Onkin hyvä jättää lapset muualle kasvatettavaksi kun itse saa rahat heistä. Jurppii tosi paljon. Mies ei sano mitään vaan tyytyy kohtaloonsa. Minä olen siis äitipuoli ja öiti näille lapsille, ksiivooja ja pyykkäri ja kokki, teen kaikkea mitä äiti tekee vaikken oo kersojen äiti.
Mies harrastaa lähes joka ilta, ja mää kaitsen ja kasvatan hänen kauheita lapsiaan. Menee hermot k ohta. Mun koti, mun mies ja mun elämä, sen on sotkennu miehen kersat. Toki olen hyvä kasvattaja ja tiukka äiti heille, mutta mullakin on oma elämä.
Puhuuko exät aina
äitipuolionparas
0
224
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583006
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!141051- 891008
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96764
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595