Pohjoisten koivupuiden sivutuotteessa, mahlassa on myös ihmisille tärkeitä hivenaineyhdisteitä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mahla#Koivumahlan_koostumus
Koivunmahla on terveysjuoma.
7
311
Vastaukset
- hintalappueste
Kaikki ammattimaisesti organisoitu tuote karkaa pois köyhiltä käyttäjiltä. Ammatikseen mahlaa keräävät tuottajat perivät siitä varmaankin yli Vichyveden hinnan.
Pitää olla vähintään maanomistajan tuttu, että voi maistaa koivunmahlaa tuoreeltaan.- metsämies
Osta oma koivumetsä, niin saat halpaa mahlaa.
- R.r.c
Taidankin hankkia skumppapullon AB:n hyllystä ja unohtaa koivumahlan. Vaahteroista saisin. Puut ovat tosin kunnan puolella, mut eikai se kunta valvo puitaan. En ole muuten maistanut vaahteran mahlaa.
- Siiri-Suutin
Mulla alkaa aina näin keväällä mahla juoksee hyvin runsaana kun näen kauniita naisia!
- finkki_5
Sain hyvän vinkin puunnesteen onkelmaan. Osta mehukas vesimeloni, se neuvoi. Siinä on osapuilleen samat hyötytekijät kuten lehtipuun mahlassakin, jatkoi.
Vettä kai 99 % - oliskohan.prosentillakin
Nythän tää repes! Rupeen juomaan Forestmahlaa heti kun lotterikuponkini osoittaa huikeen tsägän käyneen. http://www.mahlaforest.com/skulls-limonadit/
- tilasin.jo.lastin
Mahla ei kestä pakastusta, mutta Mahlaforest on kehittänyt menetelmän jolla mahlanmaku säilyy 1 vuoden moitteettomana.
Mahla-limsoissa, hiilihapotettuina ei tarvita mitään erikoisjärjestelyitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512