Oulun vankila

Uleåborg

Moi,
onko kokemuksia Oulun vankilasta? Olen menossa sinne sakot istumaan. Olen nainen.

10

4160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Je_suis_Ilja

      Kerropa sitten kokemuksesi tällä palstalla, jos joskus pääset vapaaksi. Väärinajattelijaksi leimattuna isänmaallisena minä voin joutua samaan tilanteeseen milloin tahansa.
      Tämäkin kommenttini arkistoidaan käytettäväksi minua vastaan sitten, kun sen aika on.

    • Vaatehuolto

      Oli siellä 3 vuorokautta matkasellissä menossa pelson.

      Nillä oli ruoka laistalla ruoka talon tapan eli se voi olla mitä vain mitä ne itse halua laitta ja nillä oli se päivä kaali laitikkoa.

      Sitten sinä oli valvonta kamerat siellä käytävällä.

      Ja oli ulkoilussa ei saa olla puoli tuntia tai tunti juttelin yhden tuttavan kanssa ja olin tunnin ulkona.

      Se oli tavallinen vankilan ulkoilu alue ne kävelli ympyrä ja nostivat painoja.

      Voi olla että naiset pääse vanki vaate huolton työhin tai vastava.

    • Laitos

      Ja sitten menin junalla oulun läänistä pelson sinä kuulu hyvin kun nais vangit juttelivat keskenän ne jutteli jostain vasikasta ja kuinka hän oli soppansa hämmentänyt.

      Ja pelsossa ne oli vanki vaate huolossa eikä ollekan ujoja sanoivat jopa heti kun hain työ vaatet että morjens rakas.

      Vitsi vitsinä vaikka ne pitäkin paikkansa kyllä tuollaisessa laitostu mutta sinun kanattasi lyhentä sakko joka kk vaikkapa 50,- niin ei tarvitse mennä vankilan.

      Sinä on tungosta ja sen takia ne helposti suostu sihen että sakkoa lyhetä vähän keralla.

      Itse myös lyhenän sakkoa 50,- joka kk että ei tarvitse mennä istuman.

      Mutta sillä en ole sannut estettyä että olen ollut 4 vuotta pöpilässä ja 9 vuotta hoitokoti että se sittä nyt olen vihdoin sannut oma asunto kun koti talo myytin ja laitokset saa rittä.

      Se vankila on kun mikä tahansa laitos että sinä saa ruoka ja terveyden huolto ja työn teolla tupakka rahat.

    • Anonyymi

      Saatanan psyykelääkkeelliisiä/ tutkinto-osat Täysin tekemättä! ELI virkakelvottomia. Itse olen SKINHEAD.
      Löysin vasta viestisi, mutta anna anteeksi.
      Älä koskaan "pellejen, eli "" vartija"", puhu edes mitään!
      Sulle parasta, jos olet sisällä löydä Skinit!!

      • Anonyymi

        Sä oot kuin mopopoika joka oli kongilla. Uhosi, ettei puhu mitään. Sitten tuli uusi oikeudenkänni ja tullessaan takasin luimuili ja oli laulanut kaikki, sanoi itse. Turvallisuus syistä siirrettiin toiseen vankilaan.


      • Anonyymi

        Aika moni mukakova nahkapää on päässyt talossa maistamaan mustas makkaraa, ja melkein yhtä moni on siihen ihastunut!


    • Anonyymi

      Revi jatkossakin kaikki tuomio/ sakot. Älä koskaan mene oikeuteen/ älä maksa niitäkään, katos systeemi kaatuu viranomaisten siihen, että ei maksa/ eivät saa suorite palkkoja....virat loppuvat! Sama linnassa.
      Jaa tota noin mikäs mää oon! Aito tuhat kertainen murhaaja/SKINHEAD.
      Paossa pelkästään alkujaan Sukeva 1977....mm.Sörkks 1992.
      Oulu suunnitteilla/ en mennyt edes oikeuteen....pako jatkuu!

    • Anonyymi

      Tämä taitaa olla " käsivarren portti"?, muoniolaisten reservaatti?

    • Anonyymi

      Minäkin voin kohta olla jonkin kunnan vankilassa, koska r-ismi ei vaan tuppaa poistua millään ajatuksistani.

    • Anonyymi

      Olavi Salmela on tuomittu 8 kg HEROIINIA, henkilö oli testattu n. 2 GRAMMAA, eli yleensä 7.998 kiloa testaamatta, lisäksi henkilökunnalla oli ollut samat HANSKAT Koko ajan, eli 2 grammaakin pystyy kyseinalaistamaan(vanhat testi JÄÄMÄT), mikäli todistusaineisto hävitettu/syytteellä ei lainvoimasuutta EDES.
      Päätän Tähän!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe