eli oikeeestaa otsikko jo kertoo kaiken... mut varmaa haluutte vähä enemmä selvennyst täst tilanteen kulust. Eli siis oltii iha normist koulus, ei siin mitää, mut sit lopulta tuli liikkatunti, ja meil äijjie kans on tapan mennä kurkkii tyttöjen pukkarii, no mentii sit heti liikkatunnin alus sinne pukkarii, mut siel ei ollu ketää, ni päätettiin sit pränkkää tyttöi, et mentäis sinne suihku/saunatiloihin piiloo, no tietenki mun frendit ei suostunu tulla, joten itekkää en meinannu mennä, mut sit yks mun frendeist sano et saan kympin jos meen sinne piiloo, no mä sit päätin mennä. Lopulta tytöt tuli sinne ja huomasin mun ihastuksen, mut jatkoin vaa tuijotteluu, kunnes mun ihastus alko ottaa paitaa pois. En halunnu säikäyttää häntä, vaan halusin kattoo ku hän vaihtaa vaatteita. No pian huomasin sit et mul alko SEISOO!!! koitin saaha seisokin pois mut se ei lähteny... pian päätin kuitenki pränkkää tyttöi, joten hyppäsin pois seinän takaa, ja mun ihastus just katto ja säikähti mut huomas et mul seiso, kosk se sano mulle et höhlällä taitaa jöpöttää :D ja sit juoksin vaa äkkii pois. Sentää mun frendi anto ne rahat, mut oli khyl noloo... ja sori jos täs on kirjotus virheit :)
ihastuksen edes alko seisoo...
EsaPekka
9
818
Vastaukset
- sgsgsghs
menisit töihin
- andrukela
Mee töihin.
- Abu-Garcia
Hommaisit itsellesi työpaikan!
- Tsallee
Mee töihi
- Lääkäri-nelli
mee töihin äläkä itke täällä ongelmistasi se saa näyttämään sinut juntilta. lisäksi on aika pervoo mennä kurkkii muijien pukkariin...
Ajattele aivoilla. Miksi ihmeessä piilottelet tyttöjen pukkarissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815