eli oikeeestaa otsikko jo kertoo kaiken... mut varmaa haluutte vähä enemmä selvennyst täst tilanteen kulust. Eli siis oltii iha normist koulus, ei siin mitää, mut sit lopulta tuli liikkatunti, ja meil äijjie kans on tapan mennä kurkkii tyttöjen pukkarii, no mentii sit heti liikkatunnin alus sinne pukkarii, mut siel ei ollu ketää, ni päätettiin sit pränkkää tyttöi, et mentäis sinne suihku/saunatiloihin piiloo, no tietenki mun frendit ei suostunu tulla, joten itekkää en meinannu mennä, mut sit yks mun frendeist sano et saan kympin jos meen sinne piiloo, no mä sit päätin mennä. Lopulta tytöt tuli sinne ja huomasin mun ihastuksen, mut jatkoin vaa tuijotteluu, kunnes mun ihastus alko ottaa paitaa pois. En halunnu säikäyttää häntä, vaan halusin kattoo ku hän vaihtaa vaatteita. No pian huomasin sit et mul alko SEISOO!!! koitin saaha seisokin pois mut se ei lähteny... pian päätin kuitenki pränkkää tyttöi, joten hyppäsin pois seinän takaa, ja mun ihastus just katto ja säikähti mut huomas et mul seiso, kosk se sano mulle et höhlällä taitaa jöpöttää :D ja sit juoksin vaa äkkii pois. Sentää mun frendi anto ne rahat, mut oli khyl noloo... ja sori jos täs on kirjotus virheit :)
ihastuksen edes alko seisoo...
EsaPekka
9
792
Vastaukset
- sgsgsghs
menisit töihin
- andrukela
Mee töihin.
- Abu-Garcia
Hommaisit itsellesi työpaikan!
- Tsallee
Mee töihi
- Lääkäri-nelli
mee töihin äläkä itke täällä ongelmistasi se saa näyttämään sinut juntilta. lisäksi on aika pervoo mennä kurkkii muijien pukkariin...
Ajattele aivoilla. Miksi ihmeessä piilottelet tyttöjen pukkarissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812416- 1831994
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731841Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211671Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311585- 1181449
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1751179Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601090