olkaa nyt

mullearmollisia

kun itse haen teistä hyvää juttu seuraa ja kuka, tulee aina pilaamaan kaiken...
en viitsi edes nikkiäni käyttää.
Olkaa nyt te kaikki ketkä tähän ryhmään kuulutte niin olkaa rehellisiä,älkääkä laittako heti jotain seksi juttuja.en sitä epäile ettei teilläkin sitä olisi,mutta jutellaan nyt ihan jostain muusta!
Esim. uskosta.oletteko kaikki valmiit,kun aika koittaa,se aika voi koittaa mulle ennen teitä,mutta tiedän mihin pääsen....
toivottavasti en luule väärin...
Ja nyt haluaisinkin laittaa sellaisen kysymyksen esiin,että mihin luulette menevänne,kun lähdette täältä pois?
1.Minä luulen pääseväni taivaaseen,ja näkeväni kaikki rakkaani siellä ja tietysti Jeesuksen!!!

2.jatkakaa

9

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veeti.severi

on kerran, oli valmis tai ei,käsittääkseni juuri kukaan ei ole valmis luopumaan elämästään,etsitään viimeiseen asti ikuisenelämän geeniä,meistä aika kun jättää niin jatkamme elämää muussa muodossa,varmasti voin vain vastata meneväni maanpoveen,se riittää minulle.

• lähtövalmis

Kyllä ihan ihmetellä piti, kun äitini aikanaan lähti tästä maailmasta kuin matkalle ainakin.
        Sanoi, ettei taida sitten enää Mattia tavata,kun hän meni matkalle ja tulee vasta torstaina.
        Hän lohdutteli meitä ja sanoi, että kyllähän hän tännekin ihan mielellään jäisi, mutta kun siellä on niin monta odottamassa.
        Olivat jo käyneet ovella kuin vastassa, mutta menneet pois välillä.
        Sureminen tuntui ihan tarpeettomalta, kun hän oli niin valmis lähtemään.

• Enpä tiedä

Olen hyvin epävarma kuoleman jälkeisestä elämästä, senpä tähden kun pois mä lähden, olen toivonut tuhkausta. Siisti tapa häipyä pois.
      Olen elänyt tavallisen elämän virheineen, olen yrittänyt kohdata ihmisen ihmisenä, enempään en ole pystynyt. Jos joskus kysytään, mitä olet tehnyt elämällä jonka sinulle annoin, vastaus on edellä.

• sanottu

"Olen pyrkinyt kohtaamaan ihmisen ihmisenä!"
        Opinkappaleeksi otettava.

• uskoisin
        sanottu kirjoitti:

"Olen pyrkinyt kohtaamaan ihmisen ihmisenä!"
        Opinkappaleeksi otettava.

Että taivas on olemassa ja Jeesus Kristus,,ja että me pääsemme taivaankotiin,jos vain uskomme,että Jeesus on kärsinyt ja kuollut meidän puolestamme,että me pelastuisimme.
        Rukoilen kaikkien ihmisten puolesta,että kääntäisitte kasvonne Jeesukseen päin,ja rukoilisitte myös pelastusta itsellenne ja perheelenne.

• veeti.severi
        uskoisin kirjoitti:

Että taivas on olemassa ja Jeesus Kristus,,ja että me pääsemme taivaankotiin,jos vain uskomme,että Jeesus on kärsinyt ja kuollut meidän puolestamme,että me pelastuisimme.
        Rukoilen kaikkien ihmisten puolesta,että kääntäisitte kasvonne Jeesukseen päin,ja rukoilisitte myös pelastusta itsellenne ja perheelenne.

ja kauniisti tehty kun muistat lähimmäisiäsi,esirukouksen lapsihan ei hukkaan joudu,hän on jumalan silmäterä.

• onnellinen
        uskoisin kirjoitti:

Sinulla on hyvä ja kaunis usko. Kun olen lukenut uskontopalstoja ja muutamia vaatetusta käsitteleviä kirjoitussarjoja, niin on pakko aivan sääliä ihmisiä, jotka ovat uskontoonsa "hurahtaneet".
        Ikään kuin taivallinen Isämme katsoisi vaatetustamme, vaimojen huiveja, miehien partoja, ja ottaisi vastaan vain oikealla ulkomuodolla kulkevat.
        Tai vain heidät, jotka kirjaimellisesti noudattavat joitakin sääntöjä. Raamattu on täynnä jakeita, joiden viesteissä on sen verran tulkintaa, että täydellistä seuraajaa on mahdoton löytää.
        En voi uskoa, että jumalayhteys riippuisi ulkonaisista seikoista ja uskonnon orjallisesta noudattamisesta. Ihmisten tekemiähän uskonnot ovat.
        Onnellinen siis sinä olet, olet löytänyt oikean tien ja rukoilet muidenkin puolesta. Parasta varmaankin, mitä toiselle voi antaa.

• tahtoo

Kaikkihan sitä taivaaseen tahtoo mutta kukaan ei haluaisi kuolla

• Vaikeaa

”Joutui kumpaan paikkaan tahansa, niin tuttuja on molemmissa.”

Ihminen kokonaisolentona omistaa maallisen kehon, jossa pitää majaa ”henki”, ”sielu”. Taistelua hyvän ja pahan välillä käydään jatkuvasti.

Ei henkeä voi sammuttaa, kun ruumis kuolee, niin henki poistuu.

Sielu koostuu ihmisen henkisyydestä. Koska rakkaus on henkisyyden perusvoima, ja se ikuista, niin eihän se voi kadota.

Järjellä tätä ei ymmärrä, tunnen ainoastaan, että sielu palaa Luojansa luokse lepoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe