Kumpi oli narsisti vai kumpikaan?

fgsfdgaagar

Lapsuudenkodissani oli toistuvasti kovia riitoja vanhempieni välillä. Isäni oli muuten aika vakaa ihminen mutta äitini sai hänet ärsytettyä ja syttymään riitaan. Isä ei ollut koskaan valmiiksi pahalla päällä kun esimerkiksi tuli töistään kotiin mutta kun äitini jonkin aikaa leikki mykkäkoulua tai osoitti joillakin eleillä isälle jotain merkkejä, isäni suuttui, Kun isä teki kotona omia töitään ei hän tiuskinut tai ärjynyt, hän keskittyi täysin siihen mitä teki. Äitini taas on sellainen joka nälvii vähän joka asiasta, näyttää tyytymättömyytensä naamallaan, eleillään tai muuten. Itsekin olen hermostunut vaikka kuinka monta kertaa äidilleni mutta isälleni en koskaan. Äidilleni kuuluu vähän kaikki vaikka oiekasti eivät kuuluisikaan. Hän ylpeilee suvullaan jonkasaavutukset ovat oikeasti vähäistäkin vähemmät ja nekin kaikki vähän lain nurjalla puolella olevia. Äiti on kova vahtimaan mitä muut tekevät, isäni ei juurikaan puutu asioihin jollei siinä hänen asioitaan vahingoiteta. Olen saanut isäni suuttumaan mutta siihen minun piti tehdä oikeasti ja oikeita tekoja jotka suututtivat isäni. Äitini ei suutu juuri lainkaa, hän on hymyä täynnä tai naama vinona mutta ei koskaa ole kunnolla suuttunut. Äitini asettaa kovasti normeja kuinka meidän täytyisi olla, mitä saa tehdä ja mitä ei, että kaikki olisivat niinkuin hän haluaisi olevan. Joku äidissäni oli joka sai isäni syttymään ja silloin hän alkoi huutaa äidilleni. Silloinkaan hän ei haukkunut vaan alkoi huutaa siitä millainen äitini oli.Niinkuin hän oikeasti olikin sellainen. Isäni ei keksinyt tai suurennellut asioita, äitini tapa on taas tehdä juuri niin.

6

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voitko

      Voitko kertoa hieman tarkemmin, miksi jommankumman pitäisi olla mielestäsi narsisti? Miksi kysyt tuollaista?

      • narskupakkomielle

        Johan kysymyksen teit. Tuo on samasta asiasta aiemminkin tehnyt pitkän aloituksen ja jatkuvasti näitä narsisti juttu jauhaa.


      • fgsfdgaagar

        Onko mitä muita mahdollisuuksia sitten?


      • mitäjääjäljelle
        fgsfdgaagar kirjoitti:

        Onko mitä muita mahdollisuuksia sitten?

        No kuule kyllä se taitaa olla enää ainoa mahdollisuus että sinä olet narsisti. Kun isä eikä äiti ei ole, niin sen on oltava sinä. Jäljet ovat selvät.


    • Luultavasti ei kumpikaan sillä narsisteja on noin 1% väestöstä ja muutenkin kusipäiseen käytökseen kykenee kyllä ihan jokainen ihminen

      • phuh

        taas vilkkuu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe