Lapsuudenkodissani oli toistuvasti kovia riitoja vanhempieni välillä. Isäni oli muuten aika vakaa ihminen mutta äitini sai hänet ärsytettyä ja syttymään riitaan. Isä ei ollut koskaan valmiiksi pahalla päällä kun esimerkiksi tuli töistään kotiin mutta kun äitini jonkin aikaa leikki mykkäkoulua tai osoitti joillakin eleillä isälle jotain merkkejä, isäni suuttui, Kun isä teki kotona omia töitään ei hän tiuskinut tai ärjynyt, hän keskittyi täysin siihen mitä teki. Äitini taas on sellainen joka nälvii vähän joka asiasta, näyttää tyytymättömyytensä naamallaan, eleillään tai muuten. Itsekin olen hermostunut vaikka kuinka monta kertaa äidilleni mutta isälleni en koskaan. Äidilleni kuuluu vähän kaikki vaikka oiekasti eivät kuuluisikaan. Hän ylpeilee suvullaan jonkasaavutukset ovat oikeasti vähäistäkin vähemmät ja nekin kaikki vähän lain nurjalla puolella olevia. Äiti on kova vahtimaan mitä muut tekevät, isäni ei juurikaan puutu asioihin jollei siinä hänen asioitaan vahingoiteta. Olen saanut isäni suuttumaan mutta siihen minun piti tehdä oikeasti ja oikeita tekoja jotka suututtivat isäni. Äitini ei suutu juuri lainkaa, hän on hymyä täynnä tai naama vinona mutta ei koskaa ole kunnolla suuttunut. Äitini asettaa kovasti normeja kuinka meidän täytyisi olla, mitä saa tehdä ja mitä ei, että kaikki olisivat niinkuin hän haluaisi olevan. Joku äidissäni oli joka sai isäni syttymään ja silloin hän alkoi huutaa äidilleni. Silloinkaan hän ei haukkunut vaan alkoi huutaa siitä millainen äitini oli.Niinkuin hän oikeasti olikin sellainen. Isäni ei keksinyt tai suurennellut asioita, äitini tapa on taas tehdä juuri niin.
Kumpi oli narsisti vai kumpikaan?
6
350
Vastaukset
- Voitko
Voitko kertoa hieman tarkemmin, miksi jommankumman pitäisi olla mielestäsi narsisti? Miksi kysyt tuollaista?
- narskupakkomielle
Johan kysymyksen teit. Tuo on samasta asiasta aiemminkin tehnyt pitkän aloituksen ja jatkuvasti näitä narsisti juttu jauhaa.
- fgsfdgaagar
Onko mitä muita mahdollisuuksia sitten?
- mitäjääjäljelle
fgsfdgaagar kirjoitti:
Onko mitä muita mahdollisuuksia sitten?
No kuule kyllä se taitaa olla enää ainoa mahdollisuus että sinä olet narsisti. Kun isä eikä äiti ei ole, niin sen on oltava sinä. Jäljet ovat selvät.
Luultavasti ei kumpikaan sillä narsisteja on noin 1% väestöstä ja muutenkin kusipäiseen käytökseen kykenee kyllä ihan jokainen ihminen
- phuh
taas vilkkuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483