Askartelu vinkkejä ei oo löytyny mistää voitteko auttaa
Askatyelu vikkejä
1
106
Vastaukset
- Neulova
"Askartelu" on kovin laaja käsite ja vinkkejä on verkko pullollaan. Minkälaista askartelua etsit? Voisit kokeilla googlata (www.google.fi) vaikka seuraavilla sanoilla:
askarteluohjeita
askarteluohjeita aikuisille
helppoja askarteluohjeita aikuisille
paperiaskartelu ohjeita
[Tai jos tarkoituksena on löytää ohjeita vaikka päiväkotiryhmälle, niin hakusanayhdistelmä "askarteluohjeita lapsille" on hyvä aloituspiste.]
Jos etsit jotain tiettyä askartelutyyppiä, kannattaa käyttää sen nimeä ja sanaa "ohjeet" tai "ohjeita", esimerkiksi
askartelumassa ohjeita
leimailu ohjeet
korttiaskartelu ohjeita
himmeli ohje
kahvipussiaskartelu ohje
Kun etsit ohjeita googlella, niin kannattaa selata läpi vähän useampi sivu hakutuloksia, joskus hauskimmat löytyvät toiselta tai kolmannelta sivulta.
Ihan hauskaa on myös selata kouluille suunnattua Punomo-sivustoa, http://www.punomo.fi/ - sieltä maistiaisiksi kahvipusseista tehty pannunalunen (löytyy muovitöiden alta): https://punomo.fi/tekniikat/muovityot/muovitoiden-ohjeita/pannunalunen-kahvipusseista/
PS. Jos osaat englantia, niin sitten maailma vasta laajeneekin, mutta kyllä suomeksikin löytyy kaikenlaista, kun vähän viitsii etsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827