Olen tässä miettinyt ihan sivuston tekemistä näistä kaikista (kotimaisista) yrittäjistä miten hirveästi rahastetaan ja huijataan suorastaan viikko-osakkeeseen sortuneita.
Odottakaa hetki, ensiapua saa jo kirjoittamalla minulle
[email protected]
Voi miten paljon huijataan
6
693
Vastaukset
- ovipouk
Jos s.posti johtaa p-savon sylttytehtaalle, niin kannattaa jättää väliin. Korostan, kannattaa jättää väliin.
- snaxnetti123
Hyvä ovipouk. Ymmärrän mitä tarkoitat p-savon sylttytehtaalla ja sain makoisat naurut! Taidat olla sisäpiirissä? Tässä vaiheessa paljastan, että sähköposti vie ihan yksityisen kaverin luokse (minä), joka on jo 10 vuotta painiskellut näiden lomaosakkeiden kanssa (en ole viikko-osake myyjä enkä vanha sellainen). Olen vaan ajamassa rehellistä lomailua Suomen kamaralle ja jos sanon ilman taloudellista hyötyajattelua, ehkä valehtelen.
Mutta tiedän, että minun kaltaisia on tuhansia ja jos tätä kuviota ei oikein ymmärrä, ansaan menee...
Eikö Sinustakin olisi hyvä että ainakin eläkeläisiä autettaisiin tässä ympäristössä.
No kaikki saatiin hyviä uutisia! Lomamatkailu siirtyy Suomessa 1.7.2018 aluehallintoviraston alaisuuteen ja se voi olla kova paikka eräille.
Te jotka tulette petetyksi näissä loma-osake hommissa, TEHKÄÄ AINA KANTELU AVIIN!
Se ei maksa mitään, mutta auttaa tässä minun ideologiassa tehdä Suomesta rehellinen matkailualan maa, saa sulan hattuun!
[email protected] - snaxnetti123
Hei vielä!
Toi viimeinen lause meni pikkusen poskelleen (lähti liian aikaisin). Se kuuluisi olla näin:
Se ei maksa mitään, mutta auttaa tässä sanotaan vaikka projektissa tehdä Suomesta luotettava ja rehellinen matkailualan maa. Tälle ajatusmaailmalle tulee jokaisesta pienestäkin huijauksen yrityksen poistosta sulka hattuun. Aika vaikea lause, mutta toivottavasti ovipouk on kanssani samaa mieltä!- snaxnetti
Niin vielä, koska on tullut ihan hirveesti kyselyjä milloin sivusto on valmis (kauhea raakatekele) sanotaanko 15.5.2018. Koska tämä sivusto tuskin antaa mahdollisuutta mainostaa toista sivustoa, laitan sen osoitteen sitten kaikille minulle s-postia laittaneille. Älkää vielä laittako!
- snaxnetti
Hyvä ovipouk! Laita minulle joskus kun ehdit viestiä miksi tätä pohjois-savon sylttytehtaan miestä niin vihataan näissä piireissä. Kävin kotisivuilla ja näyttihän miehellä olevan jopa tutkintojakin takana...
- Vigstet
Voi voi ei oninistu lomaosakkeet on janiitä myydään enemmän kuin jä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005167733- 2312682
- 262581
- 1611940
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51502Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621178IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155