Voi miten paljon huijataan

Huijauskuriin

Olen tässä miettinyt ihan sivuston tekemistä näistä kaikista (kotimaisista) yrittäjistä miten hirveästi rahastetaan ja huijataan suorastaan viikko-osakkeeseen sortuneita.

Odottakaa hetki, ensiapua saa jo kirjoittamalla minulle

[email protected]

6

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovipouk

      Jos s.posti johtaa p-savon sylttytehtaalle, niin kannattaa jättää väliin. Korostan, kannattaa jättää väliin.

    • snaxnetti123

      Hyvä ovipouk. Ymmärrän mitä tarkoitat p-savon sylttytehtaalla ja sain makoisat naurut! Taidat olla sisäpiirissä? Tässä vaiheessa paljastan, että sähköposti vie ihan yksityisen kaverin luokse (minä), joka on jo 10 vuotta painiskellut näiden lomaosakkeiden kanssa (en ole viikko-osake myyjä enkä vanha sellainen). Olen vaan ajamassa rehellistä lomailua Suomen kamaralle ja jos sanon ilman taloudellista hyötyajattelua, ehkä valehtelen.
      Mutta tiedän, että minun kaltaisia on tuhansia ja jos tätä kuviota ei oikein ymmärrä, ansaan menee...
      Eikö Sinustakin olisi hyvä että ainakin eläkeläisiä autettaisiin tässä ympäristössä.

      No kaikki saatiin hyviä uutisia! Lomamatkailu siirtyy Suomessa 1.7.2018 aluehallintoviraston alaisuuteen ja se voi olla kova paikka eräille.
      Te jotka tulette petetyksi näissä loma-osake hommissa, TEHKÄÄ AINA KANTELU AVIIN!

      Se ei maksa mitään, mutta auttaa tässä minun ideologiassa tehdä Suomesta rehellinen matkailualan maa, saa sulan hattuun!

      [email protected]

    • snaxnetti123

      Hei vielä!

      Toi viimeinen lause meni pikkusen poskelleen (lähti liian aikaisin). Se kuuluisi olla näin:

      Se ei maksa mitään, mutta auttaa tässä sanotaan vaikka projektissa tehdä Suomesta luotettava ja rehellinen matkailualan maa. Tälle ajatusmaailmalle tulee jokaisesta pienestäkin huijauksen yrityksen poistosta sulka hattuun. Aika vaikea lause, mutta toivottavasti ovipouk on kanssani samaa mieltä!

      • snaxnetti

        Niin vielä, koska on tullut ihan hirveesti kyselyjä milloin sivusto on valmis (kauhea raakatekele) sanotaanko 15.5.2018. Koska tämä sivusto tuskin antaa mahdollisuutta mainostaa toista sivustoa, laitan sen osoitteen sitten kaikille minulle s-postia laittaneille. Älkää vielä laittako!


    • snaxnetti

      Hyvä ovipouk! Laita minulle joskus kun ehdit viestiä miksi tätä pohjois-savon sylttytehtaan miestä niin vihataan näissä piireissä. Kävin kotisivuilla ja näyttihän miehellä olevan jopa tutkintojakin takana...

    • Vigstet

      Voi voi ei oninistu lomaosakkeet on janiitä myydään enemmän kuin jä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe